Qualogy
Qualogy is een 'apart' bedrijf, in de positieve zin van het woord. Er heerst een heel sterke 'can do'-sfeer: open, informeel en professioneel. Als je een goed idee hebt dan kun je dat gewoon voorstellen. En meestal kun je er dan ook mee aan de slag. De deur staat altijd open om van gedachten te wisselen en ideeen te bespreken. Er wordt hard gewerkt en ook goed gefeest. Elk jaar is er een geweldig standfeest en met kerst is er een groot eindejaarsfeest. Tussendoor zijn er ook allerlei bijeenkomsten en (feestelijke) meetings. En natuurlijk de vrijmibo's! Er wordt geen sociale druk op je gelegd om aan alles mee te doen, dat moet je zelf weten. Er is veel ruimte voor om een goede balans te vinden met je prive-leven. Verder investeert Qualogy enorm veel in medewerkers, in opleiding en ontwikkeling. Je kunt hier echt veel leren. En als je kansen pakt, dan kun je veel bereiken (en dit kan ook snel). Zelf vind ik het ook leuk dat er heel veel verschillende mensen uit heel veel verschillende culturen werken. Dat zorgt voor een andere, meer open, sfeer dan bij een traditioneel Nederlands bedrijf. Kortom, een fijn en zeker ook gezellig bedrijf, waar je mooie volgende stappen kunt maken in je carriere.
Pluspunten
Werk/prive-balans - ontwikkelkansen - werksfeer
Minpunten
Kantoor staat in saaie omgeving
Bij Qualogy ben je geen nummer maar behoor je tot de Q-familie. Een typische dag bij Qualogy bestaat vooral uit hard werken en plezier maken.. Einde van de week sluiten we ook altijd af met een gezellige borrel!!
Qualogy is een innovatief ICT consultancy bedrijf met een specialisatie op het gebied van Oracle technologie, Java ontwikkeltalen, Data Science, IoT, cloud en integratie. Met meer dan 200 vaste medewerkers en een groot aantal externe inzetten, is Qualogy een vooruitstrevende en toonaangevende speler binnen de eerder genoemde specialisaties.
De sfeer bij Qualogy is familiair en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd zoals game avonden met pizza's, personeelsuitjes, kerst- en sinterklaasfeest, klantevenementen, vrijdagmiddag borrels en kantoordagen voor alle consultants. Alle activiteiten worden altijd tot in de puntjes goed verzorgd.

Al met al een zeer prettig bedrijf om voor te werken.
Qualogy is een organisatie waarbij je alle ruimte en mogelijkheden krijgt om te doen wat jij wilt. Jij bepaalt je eigen toekomst en je carrière pad binnen dit bedrijf. Op kantoor heerst dan ook een unieke sfeer; het is een combinatie tussen een corporate en een familiair gevoel. Het is dan ook geen geheim dat veel werknemers al langer dan 10 jaar bij Qualogy in dienst zijn. Daarnaast wordt er ook veel in je geïnvesteerd: je kan bijvoorbeeld alle relevante certificeringen behalen en trainingen volgen die je maar wilt.