Qualogy Reviews

Leuke werkgever met een familiecultuur
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Rijswijk9 maart 2018
Bij Qualogy ben je geen nummer maar behoor je tot de Q-familie. Een typische dag bij Qualogy bestaat vooral uit hard werken en plezier maken.. Einde van de week sluiten we ook altijd af met een gezellige borrel!!
Innovatief ICT Consultancy bedrijf
Accountmanager (huidige medewerker) –  Rijswijk7 maart 2018
Qualogy is een innovatief ICT consultancy bedrijf met een specialisatie op het gebied van Oracle technologie, Java ontwikkeltalen, Data Science, IoT, cloud en integratie. Met meer dan 200 vaste medewerkers en een groot aantal externe inzetten, is Qualogy een vooruitstrevende en toonaangevende speler binnen de eerder genoemde specialisaties.
De sfeer bij Qualogy is familiair en er worden regelmatig leuke activiteiten georganiseerd zoals game avonden met pizza's, personeelsuitjes, kerst- en sinterklaasfeest, klantevenementen, vrijdagmiddag borrels en kantoordagen voor alle consultants. Alle activiteiten worden altijd tot in de puntjes goed verzorgd.
Al met al een zeer prettig bedrijf om voor te werken.
Top bedrijf met veel mogelijkheden tot ontplooiing!
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Rijswijk6 maart 2018
Qualogy is een organisatie waarbij je alle ruimte en mogelijkheden krijgt om te doen wat jij wilt. Jij bepaalt je eigen toekomst en je carrière pad binnen dit bedrijf. Op kantoor heerst dan ook een unieke sfeer; het is een combinatie tussen een corporate en een familiair gevoel. Het is dan ook geen geheim dat veel werknemers al langer dan 10 jaar bij Qualogy in dienst zijn. Daarnaast wordt er ook veel in je geïnvesteerd: je kan bijvoorbeeld alle relevante certificeringen behalen en trainingen volgen die je maar wilt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Qualogy. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,5

Reviews over Qualogy gesorteerd op locatie