QOORE Recruitment
Review over QOORE Recruitment van een medewerker

Ontwikkel jezelf bij QOORE

27 februari 2017
QOORE Recruitment is een geweldige werkgever waar je als werknemer veel vrijheid krijgt. Je krijgt de vrijheid om jezelf te ontwikkelen en die richting die jou het meeste aanspreekt. Daarnaast werk je met een jong en ondernemend team van collega's en is de sfeer super goed. Je kunt een opleiding volgen naar keuze en deze wordt volledig vergoedt door de organisatie.
Werken bij QOORE betekent jezelf ontwikkelen en talenten bemiddelen naar de mooiste banen!
Pluspunten
Uitgebreide opleidingsmogelijkheden
Similar reviews
16 maart 2017
Same location
Alle belangrijke aspecten in een baan én in een werkgever komen voor mij terug bij QOORE Recruitment. Ik haal veel voldoening aan het werken in een hecht team en samen het merk QOORE verder uit te bouwen. Ik wil mezelf graag continu blijven uitdagen en ontwikkelen en hier krijg je alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen als Young Professional. Dat QOORE een uitgesproken beeldmerk heeft vind ik gaaf en maakt me trots dat ik onderdeel uitmaak van deze organisatie!
Pluspunten
Maximale ontwikkelingsmogelijkheden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij QOORE Recruitment. Onze community staat klaar om te antwoorden.
Reviews over QOORE Recruitment gesorteerd op functie
Reviews over QOORE Recruitment gesorteerd op locatie