Pull&bear Reviews

3 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 608 reviews
Rat race
Magazijnbeheerder (voormalige medewerker) –  Den Haag27 februari 2019
Dagelijks producten in de winkel zetten, heen en weer lopen voor de klant, doen wat je wordt verteld, niet in discussie gaan met managers, wachten op je beurt totdat je ooit kan doorgroeien.
Pluspunten
Minpunten
Slecht management
Gezamenlijk opening
verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam10 juli 2015
ik begon om half 9 op werk , ik kleed me om en dan komen alle collega bij elkaar en kregen wij een dagindeling van de manager,,
Meestal ging ik alle kleren uit de stockroom halen en vouwen in en van kleine maten na grote maten schikken.. daarnaast als de winkel geopend werd , dan bleef ik in mijn sectie staan waar ik dan die dag geplaatst ben en dan zorgt ik ervoor dat in mijn afdeling netjes bleef en op die afdeling hielp ik ook mensen..
met mijn collega had ik niet echt contact tenzij het om iets belangrijks ging wat te maken had met de winkel.
wat ik moeilijk vond aan mijn baan was soms de communicatie tussen mij en de manager .. Hij stelde zich open voor ons maar ook niet en had niet echt het gevoel dat ik bij em terecht kon als ik iets nodig had..
En het leukste van van mijn baan was het helpen van mensen ...
Minpunten
nooit enige contact met collegas

Zie meer reviews over Pull&bear

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pull&bear. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Pull&bear gesorteerd op vacaturetitel

Reviews over Pull&bear gesorteerd op locatie