Proteion Reviews

Huishoud
Huishoudelijke hulp (huidige medewerker) –  Roermond6 februari 2019
Ideale baan om te combineren met schoolgaande kinderen. Lieve mensen. Zelfstandig werken.
Pluspunten
Eindejaarsuitkering
Minpunten
Moeilijk om veel uren te maken. 20 uur in de week is max. Zwaar werk.
Goede werksfeer
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Venlo, LI17 juli 2014
Bij zowel als Proteion thuis zorg als bij De Zorggroep Noord/Midden Nederland. Heb ik een hele fijne werk tijd gehad.
Zowel in de huishoudelijke ondersteuning als in mijn opleiding Verzorgende IG niveua 3.

Mijn baan had verschillende en afwisselende werkdagen met verschillende situaties per client. Daar heb ik veel van geleerd.
Ook tijdens mijn opleiding was de sfeer op de vloer en onderling erg super en ook veel geleerd in de medische sector.

Het moeilijkste van de opleiding was, dat je per individeu je les stoffen had te volgen door 1 dag in de week naar school te gaan. In de praktijk liep je dan 4 dagen mee en had je ook opdrachtn te doen. Zo wel schriftelijk als in de praktijk. Maar ik moet zeggen, dat was wel altijd erg dankbaar van uit de clienten en collegas. Kreeg geregelt te horen dat ik een goede verzorgende was.

Het leukste van deze gehele zorg ervaring is, de clienten die zo blij zijn dat je er weer bent en dat je ze doet helpen voor wat mogelijk is en binnen de richtlijnen van de zorginstelling valt. Ik ging ook altijd met plezier naar mijn werk en weer naar huis.

Op dit moment mis ik het vreselijk. En zou ik heel graag weer terug willen keren in de zorg. Het liefste met een bij of om scholing in een verkorte opleiding. Al is het maar als thuis begeleidster.
Pluspunten
Fijne collegas, goede werksfeer en cao.
Minpunten
N.V.T.
Leuke Baan
Thuishulp (voormalige medewerker) –  Venray, LI13 augustus 2013
Tussen 8:00 en 9:00 uur beginnen.
Iedere dag weer andere clienten.
Ik heb altijd veel plezier beleefd in mijn werk.
Veel zelfstandigheid en weinig contakt met collega's
Pluspunten
Diversiteit
Minpunten
weinig contakt met collega's
Thuishulp
thuishulp (voormalige medewerker) –  venlo11 april 2013
Het prettige aan dit werk was voornamelijk met, vooral oudere mensen werken en zoveel mogelijk hulp bieden (ook na werktijd)
Pluspunten
werktijden
Minpunten
adressen waar gerookt werd
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Proteion. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Proteion gesorteerd op locatie