Profource Reviews

Van samen aan het werk naar samen werken aan!
Business Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam30 oktober 2019
De titel zegt het al.. bij Profource hangt een ontzettend fijne team sfeer waarin iedereen betrokken is bij de ontwikkeling van zijn of haar collega. Voor mij persoonlijk een ontzettend belangrijke drijfveer wat mijn werk zo leuk maakt. Koppen bij bij elkaar en tanden in erin, samen kunnen wij bergen verzetten. Wat Profource als werkgever ook uniek maakt is de aandacht die wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling. Weet je niet welke richting je op wilt? go ahead and find out! Talloze mogelijkheden en als je iets wilt, dan is er altijd wel een weg. In overleg met je Team leider of medewerkend begeleider word er nauw gelet op wat JIJ wilt en hoe JIJ stappen kunt maken. Last but not least..... het is hier altijd gezellig! een gevulde ijskast met bier voor op de vrijdag, of een gezellig cocktail making contest, noem het maar op of Profource verzorgt dit. Mede door de inspanningen die voor jou gedaan worden tijdens werktijden / (maar ook buiten werktijden) verdiend Profource deze 5 sterren dubbel en dwars !!
Gezellige maar productieve werksfeer tussen de vele young-professionals
BPO consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam11 oktober 2019
Erg fijn bedrijf om de start van je carriere vorm te geven. Door de vele ontwikkelingsmogelijkheden en de varieteit aan opdrachten is het een ideaal bedrijf voor persoonlijke ontwikkeling.

Daarnaast zijn er veel team-activiteiten wat natuurlijk altijd mooi meegnomen is.
Pluspunten
De vele groepsactiviteiten
Minpunten
Geen abnormaal hoog salaris
Samen succesvol!
HR & Recruitment stagiair (huidige medewerker) –  Rotterdam11 oktober 2019
Tijdens mijn stage heb ik veel mogen leren van verschillende medewerkers bij Profource. Zelf vond ik het heel mooi om te zien dat een bedrijf zoveel aandacht aan de ontwikkeling van haar medewerkers besteed en dat zie je ook terug.

Er hangt een gezellige sfeer en naast hard werken zijn er ook genoeg momenten waarbij er gelachen kan worden zoals bij de borrels en uitjes!
Maximaal werken aan je ontwikkeling!
Business Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam28 augustus 2019
Ik ben begonnen als Junior Consultant en in 2 jaar doorgegroeid naar Business Consultant. Beginnen met je voeten in de basis, processen leren kennen en vervolgens kunnen adviseren aan grote klanten, daar haal ik een kick uit! Ik had nooit gedacht dat ik met mijn Bedrijfskunde opleiding mijzelf zo snel kon specialiseren richting 1 vakgebied. Ze bieden 90 opleidingen aan, die jou kunnen helpen bij je ontwikkeling.

De cultuur van Profource vind ik erg fijn! Er is een goede balans tussen werk en privé en er worden zeer veel uitjes / activiteiten / borrels georganiseerd. En natuurlijk de jaarlijkse ski trip!
Een jonge en ambitieuze organisatie
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Rotterdam27 augustus 2019
Profource is een organisatie waar persoonlijke ontwikkeling voorop staat. Samen met de manager zorg je ervoor dat je jouw doelen opstelt en behaalt.
Ik werk sinds april 2019 als Corporate Recruiter bij Profource. Ik ben hier gaan werken, omdat ik uitdaging en afwisseling zocht. Dit is zeker waar gemaakt.
Pluspunten
Ontwikkeling, sfeer, collegiaal, afwisseling en uitdaging
Eigen ontwikkeling staat voorop!
Accountmanager (huidige medewerker) –  Rotterdam2 mei 2019
Profource is een mooie stap in je loopbaan. Je eigen ontwikkeling staat voorop! In korte tijd ben ik doorgegroeid van consultant naar accountmanager.

Er wordt daarnaast veel georganiseerd binnen Profource zoals trainingen, uitjes en borrels. Een fijne organisatie met een informele bedrijfscultuur.
Pluspunten
Afwisselende opdrachten bij uitdagende opdrachtgevers
Energieke en gezellig collega's die willen ontwikkelen
Consultant (huidige medewerker) –  Rotterdam2 juli 2018
Collega's zijn erg hulpvaardig naar elkaar. Iedereen is bezig met ontwikkelen en doorgroeien. Soms moet je wat geduld hebben of geluk bij klant opdrachten, maar het voordeel is dat iedere klant weer afwisseling biedt.
Leuk jong bedrijf
Junior Financial Professional (voormalige medewerker) –  Dordrecht18 november 2017
Genoeg te leren, ambitieus, leuke start voor een beginner

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Profource. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,6

Reviews over Profource gesorteerd op locatie