Video afspelen via YouTube-knop
Profmatch
Super bedrijf
Goed mee denkend en willen het beste voor jou als werknemer
Good job, great match!
Ik heb mijn leuke werk na een selectieronde via profmatch verkregen. De medewerkers zijn erg vriendelijk, behulpzaam en zeer professioneel.
Zeer behulpzaam
Profmatch heeft mij uitstekend geholpen bij het vinden van mijn huidige baan, geluisterd naar mijn wensen en van daaruit gesprekken geregeld bij potentiële werkgevers die goed bij mij passen
Professionele en informele werkomgeving
Snel geholpen aan een baan zonder problemen. Prima salaris en een professionele werkomgeving met een informele sfeer
Bedankt Profmach
Zes maanden met plezier gewerkt.
Super veel geleerd
Pluspunten
Ze staan altijd voor je klaar
Minpunten
Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend en snel
Nadat ik mij had aangemeld als werkzoekende bij Indeed werd ik al de volgende dag benaderd door Profmatch met diverse aanbiedingen,
Binnen 1 1/2 week had ik een baan.
Top bedrijf
Top bedrijf, ze helpen mij altijd wanneer ik vragen heb. Aardige gasten!
Top Gasten
Profmatch heeft mij zeer goed geholpen met het vinden van mijn nieuwe uitdaging. De heren van Profmatch waren altijd bereikbaar, oplossingsgericht en dachten echt met je mee. nu overgegaan van profmatch naar vast contract bij mijn werkgever en ga ik met veel plezier naar mijn werk. ik raad het iedereen aan om contact met Profmatch op te nemen als je een baan in de techniek zoekt!
Pluspunten
goed salaris, dachten goed met je mee en altijd te bereiken
Zeer prettig geholpen. Duidelijke heldere afspraken.
De kennismaking met het team en het contact is erg prettig. Zelfs na een succesvolle bemiddeling behoud ProfMatch het contact. Ook voor advies of vragen zijn ze beschikbaar.

Ik kan ProfMatch bij iedereen aanraden die een vaste baan zoekt in de techniek. Ze willen echt het beste voor de kandidaat en helpen je tijdens de voorbereiding en weten echt waar je terecht komt.

Bedankt ProfMatch!
Pluspunten
24/7 bereikbaar
Profmatch bedankt voor jullie hulp!
Toen ik een half jaar geleden bij Profmatch kwam, werd er gelijk met mij mee gedacht over wat er het beste bij me zou passen. Binnen een paar dagen had ik een sollicitatiegesprek bij een hele leuke werkgever en had ik deze baan aangenomen.

Nu werk ik daar nog steeds en als ik vragen heb of er moet wat geregeld worden, dan kan ik altijd op Profmatch rekenen, ze staan echt achter je.

Ook ga ik binnenkort een opleiding volgen op MBO niveau 4 elektrotechniek. Profmatch heeft dit voor mij ingeregeld.

In het kort kan ik zeggen dat Profmatch voor mij een geweldig bedrijf is. Ze hebben veel voor mij betekend. Je voelt je echt welkom en staan er voor je zodra de hulp nodig is. Daarnaast kan ik altijd langskomen voor aan bak koffie en zijn het gewoon hele toffe mensen.

Bedankt Profmatch
Pluspunten
Goed salaris, plezierig contact, goede toekomstperspectieven, vaste banen
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Profmatch. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,8
4,7
4,6
4,7
4,9
Reviews over Profmatch gesorteerd op locatie