Processionals
Review over Processionals van een medewerker

Goede samenwerking

4 september 2018
Goed geholpen bij het zoeken van een baan. En daarnaast zijn ze altijd te bereiken en staan ze klaar om je te helpen. Kortom alleen maar goede ervaringen.
Vergelijkbare reviews
11 juli 2018
Operator (voormalige medewerker) - Amsterdam
Via Processionals binnen een jaar een vaste baan gekreegen. Zeer goede bemiddeling en ze staan altijd klaar voor het personeel. Nooit problemen gehad. Zeer tevreden. Keep up the good work.
Pluspunten
Meedenkend bij prive problemen.
28 mei 2018
technicus procesindustrie (voormalige medewerker) - Amsterdam
Proccesionals ....net ff iets persoonlijker.

Ik heb door de jaren heen al heel wat contacten gehad met bemiddelings bureaus te maken gehad en ik weet dus uit eigen ervaring dat er veel verschil in werkmethodes zit.

In de techniek is het tekort aan goed personeel zo groot.

Als je eenmaal op sociaal media aangeeft dat je open staat voor een nieuwe job dan komen ze met tientallen per week. Maar helaas gooien sommige bemiddelaars je C.V. zo bij iedereen die ze maar kunnen bedenken over de schutting en proberen je te plaatsen daar waar je kwijt kunnen.

Via linkedin werd ik benaderd door Tessa Straathof van Proccesionals, afd. werving en selectie.

De manier van benaderen was al zo anders, Ze vroeg enkel of ze me ergens mee van dienst kon zijn. Dat is toch anders dan dat spammen van jobs wat vaak de manier is.

Ik werd uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek en merkte tijdens dit gesprek dat er echt aandacht was voor wie ik ben, wat ik zocht en voor wat goed voor mij is.

In de weken daarna heb ik steeds heel gericht echt interessante job's voorgesteld gekregen.

Het contact was echt persoonlijk en professioneel.

Mijn uiteindelijke nieuwe baan heb ik gevonden via mijn eigen netwerk en niet via Proccesionals. Toch werd ik van harte gefeliciteerd met mijn nieuwe job. Als ik ooit weer opnieuw naar een nieuwe baan moet zoeken dan zou ik Tessa en haar collega's direct weer inschakelen.

Bedankt voor jullie tijd, inzet en persoonlijke aandacht!

René van Weelden
Pluspunten
persoonlijk
24 mei 2018
Elektromonteur (huidige medewerker) - Amsterdam
Via procesionals binnen twee weken aan een nieuwe werkgever gekomen.
Prettige gesprekken gehad, prima geholpen.