Pro Persona Reviews

Wees bewust van je functie.
Verpleegkundige GGZ (huidige medewerker) –  Tiel24 augustus 2017
Propersona is als een regulier bedrijf zich gaan richten op efficiëntie en productie.

Als hulpverlener is prioriteit nummer 1 het uitvoeren van je vak. Hulp verlenen aan hen die de hulp nodig hebben.

Binnen de organisatie is het uitermate belangrijk om de diplomatieke vaardigheden te beheersen en toe te kunnen passen om de juiste balans te vinden.
Onderbouwde initiatieven worden gewaardeerd
Forensisch Psychiatrisch Begeleider (huidige medewerker) –  Zeeland20 maart 2016
Pro Persona is een HPO-organisatie waarin aandacht is voor de mening van de individuele werknemer.
Leuke functie
Secretaresse Ambulant Psychose Team (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE19 oktober 2015
In de functie kon ik erg zelfstandig aan de slag en ik was eerste aanspreekpunt voor medewerkers en cliënten. De samenwerking met andere secretariaten en afdelingen vond ik ook leuk. Dat bood gezelschap en afwisseling in het werk.
Pluspunten
Gezellige collega's en interessante cases
Minpunten
Vaak alleen op het secretariaat
Psychiatrisch verpleegkundige (huidige medewerker) –  Wolfheze, GE8 oktober 2015
Flexibele samenwerking.
Prettige werksfeer.
Goed contact met collegae en leidinggevenden.
Fijne collega's en prettige werksfeer
Secretaresse (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE10 juli 2015
Bij Pro Persona heb ik fijn samengewerkt met mijn collega's. Omdat de afdeling opleidingen in ontwikkeling was werd van je verwacht dat je meedacht om de kwaliteit te verhogen. Dit vond ik erg prettig en de ideeën die in inbracht werden gehoord. Het meedenken en samen werken met collega's vond ik erg prettig in deze functie. Ik ondervond geen moeilijkheden aan de werkzaamheden. Het is erg jammer dat mijn 3 jarig contact niet verlengd mocht worden.
Pluspunten
Prettige werksfeer
Minpunten
Geen vaste aanstellingen te vergeven
gezellige werksfeer, leuke collega's, goede omgang met patienten
facilitair medewerker (voormalige medewerker) –  Wolfheze, GE13 mei 2015
Een typische dag bestaat uit, kamers van patienten schoonmaken, sanitaire voorzieningen schoonmaken, was opruimen, boodschappen opruimen, koffiecorners op orde houden en de koffie bijvullen, een praatje maken met patienten, erg leuk werk.
Ik heb geleerd om goed samen te werken, je moet het tenslotte allemaal met elkaar doen.
De directie staat niet op afstand, daar heb je goed contact mee.
Ik heb hele leuke, gezellige en behulpzame collega's.
Het lastige van deze baan is de vuile wc's schoonmaken.
Het leukste is dat iedereen elkaar in de waarde laat.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
dat je geen reiskosten vergoed krijgt
Pro Persona
Sociaal pedagisch hulpverlener (voormalige medewerker) –  Wolfheze, GE16 januari 2015
Pro persona is een grote organisatie waar voldoende ontwikkelingsmogelijkheden zijn. Het samenwerken in een team heb ik als plezierig ervaren. Het leukste van mijn baan was het cliëntencontact en een meerwaarde kunnen zijn in de ontwikkeling/stabilisatie van de cliënt.

Het moeilijkste van mijn baan was het werken in gedwongen kader, wat mijn tevens wel mijn interesse werkt maar ook heftig kan zijn. Voor zowel cliënt evenals medewerker.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
na 3 jaar contracten moet je weg
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pro Persona. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,3

Reviews over Pro Persona gesorteerd op locatie