Pro Industry
Pro Industry heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Vanaf het moment dat ik de sollicitatie verstuurd had tot het moment dat ik handtekening heb gezet onder een jaar contract daar zat een periode tussen van nog geen 2 week. De contacten verlopen soepel en ze reageren snel als je ergens tegen aan loopt. Kortom een prettige werkgever met goeie voorwaarden.
Pluspunten
Tijd van betalen, vlot contact met de contact personen.
Minpunten
Nog geen tegen gekomen.
Super voor Pro Industry te werken, je krijgt veel vrijheid als er wordt gezien dat jij er echt voor gaat. Doorgroeimogelijkheden zijn zeker aanwezig en er vinden regelmatig leuke uitjes plaats.
Pluspunten
Uitjes, gratis lunches, leuke sfeer.
relaxt snel en zorgzaam Staan goed voor je klaar en weten vaak wel een oplossing
Pluspunten
klein uitzendbureau
Minpunten
Niks
Geweldige organisatie! Hechte club mensen en zeer gedreven! Deze organosatie waardeert haar werknemers en dat is goed voelbaar voor de werknemers!
Pluspunten
Gedreven collega's!
Minpunten
Ik heb 3,5 jaar heel fijn en met veel plezier gewerkt voor Pro-industry. Het is een leuk team die altijd voor je klaar staat als je problemen ergens mee hebt. Ze nemen je serieus, en ze zijn eerlijk. Dankzij Pro-industry kan ik nu voor vast aan het werk bij het bedrijf waar ik al voor werkte, MSD. Je bent hier in goede handen.
Pluspunten
Alleen maar
Minpunten
Pro Industry bestaat uit mensen die weten waar ze over praten, echte vakmensen. Ze willen mensen plaatsen waar ze passen en doen daar ook alles voor. Telefonisch, en op locatie altijd goed geholpen. Kortom, 5 sterren.
Betrouwbaar Zakelijk Klantvriendelijkheid Resultaatgericht Samenwerken Creatief denken Overtuigen
Veel leugens worden hier verteld, toneelstukjes worden er opgevoerd door de gladde arrogante figuren die hier werkzaam zijn. Vanuit het verleden is er nog een goeie reputatie maar die wordt door deze nieuwe boys gauw kapotgemaakt. (kantoor veghel)
Heel leuk bedrijf om voor te werken, iedereen is aardig en behulpzaam, zeker een aanrader!
Pluspunten
Goed salaris
Minpunten
Lange werkdagen
Leuke en fijne mensen. Altijd vriendelijk geholpen geen nare ervaring. Als je je contactpersoon nodig hebt is zeer altijd. Heb er niets negatiefs over te zeggen.
Pluspunten
Ruimte voor ontwikkeling. Goede colega's. Ervaring opdoen.
Minpunten
Ik ben erg tevreden over pro-industry. Waarom? Omdat de jongens altijd vriendelijk, en behulpzaam zijn. Mocht je ergens niet uitkomen helpen ze je gelijk. Mij hebben ze al heel goed geholpen door een passende baan voor mij te vinden. Dus mijn dank is erg groot!
Pluspunten
Heel behulpzaam
Ik ga elke dag met een grote glimlach naar mijn werk, dit komt door de leuke collega's, gezellige sfeer, veelzijdige werkzaamheden en vele doorgroeimogelijkheden. Als je een goed idee hebt, dan krijg je de kans om dit in de praktijk te brengen. Toen ik begon bij Pro Industry werd ik met open armen ontvangen en werd er echt de tijd genomen om mij goed in te werken. Ik zit helemaal goed op mijn plek bij Pro Industry en ik ben ontzettend blij dat ik onderdeel mag zijn van zo'n mooie organisatie.
Pluspunten
Feestjes, doorgroeimogelijkheden, leuke collega's, veelzijdige werkzaamheden
Minpunten
Ik ben heel erg te treden over pro omdat ze meteen bereikbaar zijn ze zijn ook heel erg behulpzaam en ze helpen meteen als er iets is
Pluspunten
Een 10
Minpunten
Heb ik niet
Ik week nu een kleine halfjaar voor ProIndustry wat ik kan zeggen is dat alles tip top in orde is. Alles wat belangrijk is bij een uitzendbureau scoren zij een tien bij mij. Ik werk nu tien jaar via uitzendbureaus en de ervaring is dat er vaak wat mis gaat ook bij de wat grotere namen in de branche, ProIndustry is eigenlijk de eerste waar ik geen enkele klacht heb, alles is perfect geregeld!
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Top uitzendbureau! Ze helpen graag op welk moment dan ook. Sinds dag 1 een goeie click. Ik werk al bijna 3 jaar via hun en tot nu toe nogsteeds dik tevreden met hun. De beste uitzendbureau die ik voor heb gewerkt.
Pluspunten
Georganiseerd bedrijf
Minpunten
Bij pro industrie schakelen ze snel als er nu iets geregeld moet worden wordt het nu geregeld. Houden rekening met eisen en denken zeker met je mee ook als je al wat langer geleden bij hun op gesprek was. Ik ervaar altijd een fijne samenwerking.
Pluspunten
Duidelijk
Minpunten
Soms wat verwarring wie er over wat gaat
Ik zocht een nieuwe uitdagende baan, toen pro industrie op mijn pad kwam. Zij boden mij die baan, en tegen een mooi salaris. Alles was ook nog eens snel geregeld, en kon ik snel aan de slag! Ook kwam de consulent van pro industrie naar mij toe, om alle papieren in orde te brengen. Ik zit inmiddels al een goede 5 maanden in dienst bij een bedrijf waar ik nog altijd met plezier naar toe ga! Dus, zoek je een nieuwe uitdaging in je werk. Ga dan als een speer naar pro industrie en ervaar het zelf! Mvg Bennie de Vos
Pluspunten
Snel aan de slag, bij een leuk en gezond bedrijf
Via pro- industrie bij een werkgever terecht gekomen waar ik elke dag met plezier heen ga. Een werkplek met doorgroei mogelijkheden en een gedegen begeleiding en interne opleidingen
Pluspunten
Goede werksfeer en tijden
Minpunten
Nvt
Tijdens een hectische verhuizing vanuit het westen naar het oosten van Nederland en de zoektocht naar een nieuwe baan kon Pro industry mij de zekerheid bieden om direct een baan te vinden. 1 dag na het tekenen voor de woning was ik dus al aan het werk voor pro industry. De collegga's vanuit pro industry en de medewerkers zelf zijn echt top! Ze helpen je direct, werken snel, luisteren naar wat je te zeggen hebt. Naast dit alles wist pro industry een goed salaris te onderhandelen voor beginnende werknemers. Dit is iets wat niet veel bedrijven kunnen regelen.
Pluspunten
snelle reactie, stipte betaling, uitdagend
Minpunten
beetje lastig te bereiken met de auto
Op 6 september mocht ik via Pro Industry werken bij een hele leuke werkgever in de Botlek. Ik heb na 2 weken even gebeld met Pro Industry en gevraagd of er nog contact is geweest met de klant waar ik ben gaan werken en/of ik voldeed aan het profiel wat men zocht.Ik vond het persoonlijk prettig als het andersom was geweest en Pro Industry mij even gebeld zou hebben en we even de afgelopen week hadden geëvalueerd.Mijn account manager was een nieuwe werknemer die mij heeft begeleid en tijdens mijn telefoon gesprek met een andere accountmanager heb ik ook duidelijk gemaakt dat het niet was om iemand de les te lezen maar gewoon aangeven wat er in mijn ogen mis ging. Inmiddels heeft dat gesprek plaats gevonden en ik heb aangegeven dat als we elkaar scherp houden we samen beter worden en dat er in een team ( dat zijn we allen die voor en bij Pro Industry werken ) geen ik is. Ik spreek de hoop uit dat als 1 van mijn collega's punten heeft die tot verbeteringen kunnen leiden die niet voor zich houd maar deelt met zijn account manager en wie weet heb jij ons verder geholpen in onze ontwikkeling.
Pluspunten
direct contact
Minpunten
tot nu toe nog geen
Zoals de titel je al laat vermoeden, ben ik een zeer tevreden werknemer die inmiddels 4 maanden werkzaam is voor Pro Industry. Kort en bondig ben ik zeer te spreken over alle facetten. De uitbetaling van het loon gebeurd snel en correct. Eventuele correcties worden meteen uitgevoerd. Bij ziek zijn volgt er directe uitbetaling dit in tegenstelling tot vele andere bedrijven die je weken in onzekerheid laten verkeren. De communicatie gaat vlot en prettig en ze staan me vrijwel meteen te woord indien nodig. Ook wordt er vanuit het management en de contactpersoon met je nagedacht over eventuele vervolgstappen zoals scholing en persoonlijke ontwikkeling. Al bij al, een terechte 5-sterren waard.
Pluspunten
Snelle communicatie, duidelijke voorwaarden, zeer betrouwbaar
Minpunten
Nog niet gehad