Primark Reviews

173 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 6.078 reviews
Gezellige collegas
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam8 augustus 2019
Werken in een kledingwinkel in hartje amsterdam gaat snel en vlot. Het is er altijd druk. Er wordt van je verwacht dat je de taken vlot afmaakt. De klanten zijn heel divers en vak ook veeleisend. Soms moet je wel heel sterk in je schoenen staan.
Pluspunten
Leuke team, collegas met diverse achtergronden
Minpunten
weinig uitdaging
Lijkt op een gevangenis
Kassamedewerker (voormalige medewerker) –  Almere1 augustus 2019
ten eerste als je binnen komt bij primark (almere) word je overhoop gegooid met allemaal regels, wat je wel en niet mag doen, wat wel en niet van je wordt verwacht. Al snel ben en voel je je een nummertje. Primark Almere leeft deze dan ook regels erg streng na op haar medewerkers, behalve natuurlijk het management. Zelfs met behulp camerabeelden zullen ze je aanspreken op je fouten maar op je goede punten hoor je nooit wat van. HR is ook 10 keer niks, meestal een doorsnee hr starter zonder goede begeleiding, die nog net weet hoe je vakantiedagen kan opnemen. Mocht je hier willen werken mijn advies: niet doen.
Pluspunten
je werkt vooral met mensen van eigen leeftijd. maakt het wat aangenamer.
Minpunten
erg veel
Slechte werkgever
Medewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam30 juli 2019
Weinig positiefs te melden over werken bij Primark, ik zeg niet doen!!!
Fabriekswerk in detailhandel
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Arnhem29 juli 2019
Werken bij de Primark was mijn slechtste ervaring qua detailhandel. Je bent een dominosteentje, hebt geen invloed op hoe het werkt. Als je je jouw tijden wilt aanpassen, moet het ook op hun tempo en datum is leidend.

Voor de aanvang moet je veel papieren ondertekenen zodat je zo nooit kunt aanklagen. Alsof je je ziel verkoopt.
Pluspunten
Geen behalve als je een slaaf wilt zijn
Minpunten
Zie bovenstaande
Slechte ervaring, HR personeels is arrogant. Jij moet alles geven maar zij geven niks terug.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam26 juli 2019
Ik raad niemand aan om hier te werken. HR personeel kijkt op je neer en behandeld je er ook naar.
Pluspunten
Minpunten
Alles is zo vies, wc worden niet schoongemaakt. De schoonmaakster heeft het te druk met bellen.
SLECHTE werkomstandigheden en SLECHTSTE werkgever!
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam23 juli 2019
Ik raad niemand aan om bij de Primark te gaan werken, de werkomstandigheden en het management zijn dat extra beetje salaris wat je hier verdient in vergelijking bij een andere winkel niet waard.
Sinds de nieuwe shopmanager Allan daar werkt is letterlijk alles verandert en lijkt het wel een strafkamp. Om elk pietluttig dingetje wordt je aangesproken en je werk is nooit goed genoeg. Je werkt niet hard of snel genoeg, maar praat zeg maar altijd teveel.
Zijn manier van praten is denigrerend en hij is de meest achterbakse persoon die er bestaat. Leuk in je gezicht, maar klagend achter je rug.
Ook stond ik erbij toen hij zei dat hij ervan houdt als vrouwen onder hem werken. Beetje seksistisch niet? En dit blijkt ook, aangezien alle mannen weg gewerkt worden en de vrouwen die hij mag hun kansen krijgen.
En over de werkomstandigheden, die zijn super slecht. Ik heb nog nooit voor zo’n gierig bedrijf gewerkt!!
Op de winkelvloer werkt de airco perfect, maar in de gangen, bij de kluisjes, wc en magazijn hebben we niet eens een airco!!
Wat dus betekent dat je steeds van warm naar koud gaat. Denk niet dat dit volgens de health & safety regels is?
Wil je na dit te hebben gelezen nog bij Primark werken? Succes!
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Slechte management, geen goede ventilatie, geen waardering
Zonder colega s was dat niet zo leuk als bedrijf
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Venlo20 juli 2019
Niet iedereen krijgt de kans om door te groeien.Vriendjes politiek, jou werk word niet gewaarderd,alsof ze zoeken steeds naar iets anders,somige werkcontrakten worden niet verlengd zonder enig reden of een kans van verbetering.In de weekend is erg druk en ook nog gestrest als je managers op je nek altijd krijgt .Gellukig zijn er je collega s die jou met een glimlach iedere keer begroet.
Pluspunten
Goede salaris, leuke colega s
Minpunten
Geen kerstpakket, geen reiskovergoeding, stressvol
Slechte management
Medewerker (voormalige medewerker) –  Zuidplein12 juli 2019
Managers doen niks! (Niet allemaal)
Geven alleen maar taken en verder staan ze in groepjes te kijken of je niet aan het praten bent.
Vriendjes politiek.
Als je goed kan praten kom je ver, maar naar harde werkers kijken ze niet.
Te snel gaan mensen hoger op hierrr.
Nooit meer
Fulltime medewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag29 juni 2019
Je kan alleen groeien in het bedrijf als je de hogere mensen wilt hielen likken, geen privé leven hebt en alles voor het werk doet.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, geen empathie, niet personeels gericht
Vriendjes politiek in primark.
Salesperson (voormalige medewerker) –  Eindhoven17 juni 2019
Slechte ervaring. Supervisors super onaardig. Werkdruk lugt heel hoog. Je moet goede vriendjes van supervisors zijn om je contract verlengd te krijgen en anders lig je eruit
Pluspunten
Goede salaris
Minpunten
Geen aardige supervisors
Magazijnmedewerker
Magazijnmedewerker (huidige medewerker) –  Oud Gastel15 juni 2019
Het een super bedrijf en de sfeer is ook heel goed en daarnaast helpen elkaar geen punt.
Pluspunten
Af en toe wel
Minpunten
Dat wel lang werk dag
Goeie werksfeer , geen communicatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Tilburg22 mei 2019
Het is opzich geen moeilijk werk.
Het werkdruk is best hoog maar dat is juist vaak fijn want dan ben je cotinu bezig en de tijd gaat lekker snel.Collega 'S zijn ook heel leuk maar de leidinggevende en de managers waarderen je werk niet en je wordt continu in de gaten gehouden.
Als je met elkaar kletst dan wordt je gelijk aangesproken door de leidinggevende of manager terwijl ze zelf uren met elkaar praten.Als een manager een fout maakt en we spreken de managers aan tijdens de meeting dan verdedigen ze elkaar zodat het lijkt dat ze toch niet fout zitten.En veder de communicatie is er niet. Als je vraagt om andere tijden dan doen ze niks mee.
Pluspunten
Leuke sfeer, leuke collega's
Minpunten
Geen communicatie, geen waardering
Super gezellig
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Den Haag22 april 2019
DEN HAAG Hele leuke pittige baan.met shift van 4 /5 uur of 38 uur fulltime/en veel overtime .leuke collegas leuke managers supervisors en een zeer leuk meedenkend hr team (die my en de rest van mn collegas) altyd helpt met alles .ik ben moeder en er kan altyd voor alles een oplossing te vinden...inhalen op later tydstip wat dan ook vakanties overtime echt alles denken ze in mee...het is niet een apart team nee hr zijn onze collegas super trots op ons team den haag...iedereen werkt samen managers schoonmakers hr medewerkers cashoffice iedereen is leuk tegen iedereen en dat maakt den haag tot een top team .heel blij om hier te werken ..dus kom gezellig bij ons werken in leukste primark van nederland .
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
?
Moet je echt willen, niet omdat het makkelijk is.
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Tilburg18 april 2019
Bij de Primark werken is simpel en makkelijk, maar of je het ook echt wil moet je jezelf af vragen.

Ze verwachten dat je kei hard werkt en dat je alles voor ze opgeeft.
Afgelopen periode van 20 uur per week naar 38 uur per week gegaan in uren, maar was voor mij niet vol te houden. Dus maar weer naar 20 uur per week.

2 managers van een bepaalde afdeling waren ook kleffie en beffie zo erg dat de klanten dachten, wat is er hier aan de hand.

Als je met problemen zit hebben ze geen vertrouwenspersoon en moet je dit melden bij HR die er zitten om jou aanwezigheid te controleren.
Pluspunten
Goed salaris, leuke collega's
Minpunten
Geen reiskosten vergoeding, veel werkdruk, relatie met managers en HR is zakelijk.
Verkoopmedewerker
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle7 april 2019
Hard werken voor weinig waardering. Managers leidinggevenden hebben weinig respect voor medewerkers.
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Zwolle1 april 2019
Er zijn flexibele werktijden en een prettige werksfeer.
Leuk
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Den Haag25 maart 2019
Leuk om daar te werken. Wel altijd druk. Leuke managers. Goed betaald!!!!!!!!! Leukste collega 's er hangt een leuke sfeer
Pluspunten
Gratis avondeten plus goed betaald
Minpunten
Druk druk druk
Leuke mensen en goed salaris voor een bijbaantje
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Arnhem11 maart 2019
Ik ben van mijzelf hardwerkend en een doorpakker, dit wordt erg gewaardeerd door supervisors. De onderlinge sfeer is ook erg goed, het is gezellig en er is genoeg ruimte voor gezelligheid tijdens werk.

Door de drukte en de hoeveelheid werk die verricht moet worden is het management wel eens onduidelijk wat ze van je verwachten. Gebrek aan duidelijke communicatie is daar wel een probleem. Verder geen probleem met het management. De HR is wel moeilijker, ziek melden is vaak geen optie en je eigen probleem.

Het fijne vind ik dat je bijna altijd de mogelijkheid hebt om meer te werken, ideaal in combinatie met school. Ook krijg je goed betaald en op feestdagen extra. Omdat de collega's allemaal erg aardig waren was het niet moeilijk om een invaller te regelen als je een keer niet kon werken.

Ze staan erg open voor persoonlijke ontwikkeling en helpen je ook om door te groeien.
Pluspunten
Zoveel werken als jij wilt en goed salaris
Minpunten
Communicatie tussen het management en het personeel op de werkvloer
Gezellig maar streng
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Groningen28 februari 2019
Ik heb hele leuke collega's gehad tijdens deze baan en kreeg daarbij ook het gewenste aantal uren. Helaas is het management echt vreselijk, ze werken je eruit wanneer ze er zin in hebben (met de reden dat je te vaak ziek bent, teveel kletst, niet hard genoeg werkt).
Super tijd gehad bij Primark Amsterdam!
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam16 februari 2019
Van april 2017 tot juli 2018 heb ik gewerkt bij Primark in Amsterdam. Ik heb een super leuke tijd gehad. Super hecht team, fijne supervisors en managers. Als je goed werkt, geven ze je ook zeker de kans om door te groeien.
Soms inderdaad een erg hoge werkdruk (vooral in de zomervakantie en Kerst periode), maar vond het zelf te doen. Nachtdiensten waren zelf ook heel chill. Hiervoor mag je je opgeven, maar is niet verplicht.
Vrij/vakantie vragen gaat ook erg makkelijk (buiten zomervakantie om). En het salaris is hoger dan andere kledingwinkels.
Pluspunten
Fijne werksfeer, goed salaris, doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Hoge werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Primark. Onze community staat klaar om te antwoorden.