Preston Palace Reviews

leuk
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Almelo11 november 2019
het was fijn werken. ik heb er naar mijn zin gehad
Pluspunten
lunch kaart
Minpunten
veel druk
druk, gezellig, vermoeiend, leuk
Horecamedewerker (huidige medewerker) –  Almelo20 mei 2019
Het zijn lange dagen, het is gezellig met de collega's. Af en toe met de gasten. Het is vermoeiend maar goed te mixen met school.
Er word rekening gehouden met de collega's die duidelijk hard werken.
Als je je best doet, kan je veel terug krijgen. Doe je dat duidelijk niet, krijg je ook het minste vrijheid.

Daarnaast moet je er rekening mee houden dat je vaak over moet werken. Helemaal als je bij ontbijt/lunch staat.

Het is ontzettend gezellig met de collega's. Het zijn gewoon lange dagen en als je je niet zo heel lekker voelt is het misschien niet zo leuk om er te werken.

Je moet er tegen kunnen dat het chaotisch is en dat je veel verschillende dingen moet doen.
Pluspunten
Gratis 1x fruit, goedkoop maar lekker eten in kantine, goed te mixen met school, gezellig collega's
Minpunten
Lange dagen, laag salaris, vermoeiend
productieve en gezellige werkomgeving
Horeca medewerker (huidige medewerker) –  Almelo5 december 2018
Ik vind het leuk om bij Preston Palace te werken. Er is altijd wel wat te doen, leuk contact met de gasten en een goede werksfeer.
Ik heb hier geleerd hoe je met gasten omgaat, wat opener te worden en meer voor mezelf op te komen.
De managers zorgen er voor dat je je werk goed kunt uitvoeren.
Pluspunten
Goede werksfeer en er is altijd wat te doen.
Minpunten
Lange werkdagen, late diensten; ook met de feestdagen
Ik heb er ‘n jaartje gewerkt als All-Round Horeca Medewerker
Allround horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Almelo3 november 2018
Juli 2016 begonnen als All-Round Horeca Medewerker.

Zomerperiode was erg leuk tot +/- Oktober. Ineens vet weinig uren ingepland. Waarom? Geen idee (waarschijnlijk omdat ik in December jarig ben, en dan mijn salaris omhoog gaat). En sinds doen mij dagen verveeld omdat ik zo goed als maar 1 keer in de week mocht opdagen, voor ochtenddiensten in het zelfbedieningsrestaurant (ROL).
Was af en toe wel leuk. Alleen door soms nog wel eens chagrijnige collega’s saaie ochtenden gehad. Werksfeer was dan onderling toch minder leuk.

Pauze waren altijd wel mooi gepland. Er was altijd wel overleg mogelijk. Ga er maar vanuit dat je naast je geplande uren (vaak 6) minstens 2 moet overwerken (standaard) omdat hun planmachine/agenda standaard werktijden rekende, die niet klopte...

Verwacht geen respect als je je vinger breekt...
(Destijds om 9 uur savonds mijn vinger gebroken) toen naar de EHBO-Post. Ik belde in 23:00 naar PP om te melden dat just kidding de volgende ochtend niet kon werken, ivm mijn vinger. Dit werd niet ik dank afgenomen en er telefonisch werd gezegd ‘Maar ik verwacht je morgen wel gewoon’..

Het werk kan leuk zijn, als je goeie collega’s hebt, en je laat zien waar je goed in bent.

Lunchpauze was nooit gratis? Wtf?

Trouwens, als je langer dan 8 uur ingepland staat, mag je wettelijk gezien die uren die erboven in gepland staan, weigeren. Maar je mag ook doorwerken (Geen CAO, dus ook geen werklimiet)
Pluspunten
Gratis avond eten (soep enzo). Leuke collega’s, wel allemaal erg jongen (16 a 17).
Minpunten
Vakantie opnemen wordt niet in dank afgenomen... Be prepared om over te werken (logisch, het is horeca)
Interieurverzorgster (voormalige medewerker) –  Almelo26 april 2018
Heb er met plezier gewerkt. En ze zijn zeer netjes als je lichamelijk het niet aan kunt.
fijne werkomgeving met leuke collega's
Horeca medewerker uitgaansgelegenheid (voormalige medewerker) –  Almelo22 maart 2018
het is een leuk bedrijf waar op elke afdeling hard gewerkt moet worden, het is altijd maar de vraag wat de volgende dag brengt en zo blijft het werk leuk en interessant.
Pluspunten
fijne werkomgeving
Minpunten
lange werkdagen
Mijn ervaring bij Preston Palace
Huishoudelijk medewerkster (voormalige medewerker) –  Almelo17 maart 2018
Toen ik net begon bij Preston Palace , leek het echt alsof ik in een warm bad terecht was gekomen en voelde me erg op mijn plek.
Al gauw kom je erachter hoeveel werk je moet verrichten binnen een tijd wat haast onmogelijk is. Toch ga je door, omdat je tenslotte zelf ervoor gekozen hebt en leuke collega's hebt.
Als ik kijk hoeveel (ex)collega's lichamelijke klachten hadden , is het eigenlijk te bizar voor woorden.
Je moet teveel werk verrichten, waardoor je door je snelle werkhouding een verkeerde houding aanneemt en daardoor klachten krijgt. ( rug klachten, schouderklachten, etc. )
Ook ben ik erachter gekomen dat iedereen maar over elkaar kletst, en dat ze elkaar weinig gunnen.
Ik kan misschien nog veel meer dingen vertellen, maar dit zijn wel de belangrijkste MIN punten, werkdruk en lichamelijke klachten.
Ook krijg je naar mijn mening ( ik denk van velen meer ) te weinig uitbetaald voor wat je daadwerkelijk doet. Dit is geen sneer naar Preston Palace, maar een wel een belangrijk punt wat mij betreft heel serieus genomen moet worden door het bedrijf.
Het enige positieve wat ik over het bedrijf kan zeggen , van de buitenkant als gast is het een geweldig hotel, maar als werknemer heb je geen geweldige tijd.
Pluspunten
Van je leuke collega's moet je het hebben.
Minpunten
Bekijk omschrijving
Huishoudelijk medewerker (voormalige medewerker) –  Almelo17 oktober 2017
De werkdruk is te hoog. Te weinig tijd om de kamers goed schoon te maken.
Niet mijn werkplek
functie van Receptioniste (voormalige medewerker) –  Almelo3 oktober 2017
Heb er een leuke tijd gehad. Naast mijn studie was het prima, maar niet de plek die ik ambieer.
Zeer gezellige collegas
Barmedewerker / bedieningsmedewerker (voormalige medewerker) –  Almelo4 september 2017
Het is hard maar leuk werken je staat elke keer ergens anders van restaurant tot speluitgiften tot bardiensten in de bar straat tot de prestonhal .
En de collegas maken het helemaal super .

Er wordt niet gezegd wat je fout doet dit krijf je pas in e gesprek te horen wat je fout hebt gedaan
Pluspunten
Collega's
Minpunten
Geen goede feedback
Gezellige omgeving en veel meer mogelijk dan wat mensen denken of zeggen.
keuken (huidige medewerker) –  Almelo21 juni 2017
Gezellige omgeving en veel meer mogelijk dan wat mensen denken of zeggen.

ik wil even regeren op bepaalde reviews

Je kunt wel naar onbepaald gaan na 2 jaar die mogelijkheid is er zeker wel, het is maar net de vraag hoe je het doet en wat je wilt.

Tip als je iets wilt bereiken moet je er ook wat voor doen en laten weten dat je wat wilt.

Als bedrijf zijnde moet je het zo zien,je moet iemand hebben die 100% voor de zaak gaat en niet de kantjes er vanaf loopt tijdens het werk , voor een bedrijf is het ook een risico om iemand onbepaald te gaan geven.
werknemers kunnen verzwakken vaker ziek zijn enz, en dan krijg je bv dat ze iemand eruit willen doen, dat is dan niet gek.
En dat hoor je altijd niet,nee het is makkelijker om te zeggen ze geven geen onbepaald!

Verder netjes bedrijf alles goed voor elkaar, de kleding waar iemand wat over zei dit is met borgsom,slijt het uniform krijg je kosteloos een nieuwe en bij uitdiensttreding krijg je gewoon je borg weer terug, zoals wel meer bedrijven dit soort manier van zaken hanteren.

Wat zou jij doen als je een bedrijf hebt en je geeft gratis werkkleding dan gaan ze er ook niet zuinig mee om en jij als werkgever maar betalen, en uiteindelijk krijg je bij dit bedrijf de kleding gratis want het is op borg.

Verder altijd netjes op tijd met uitbetalen echt een pluspunt.

Als je wilt kun je doorgroeien indien behoefte kun je altijd even aangeven, ook pluspunt.

Het is maar net hoe je met alles omgaat, loop je de kantjes ervan af of loop je mee ja dan ben je gauw vertrokken.
Pluspunten
optijd loon, doorgroeimogelijkheden, vaste aanstelling kans aanwezig
Minpunten
ook weekend werken en avonden
leuke collega's slecht management
medewerke (voormalige medewerker) –  Almelo14 juni 2017
management van mijn afdeling was slecht duurde lang voor je reactie kreeg op mails of je kreeg soms cryptische op en/of aanmerkingen waar je weinig kon. Allerslechste heb daar nooit een officieel functioneringsgesprek gehad.
Pluspunten
Na drinken / gratis Soep/salades (avond/lunch voor klein bedrag)
Minpunten
Geen kerstpakket krijgen ondanks dat je daar heel jaar gewerkt hebt, (week nadat ik er uit moest werden kerstpakketten uitgedeeld)
werken bij preston palace
Afwasser (huidige medewerker) –  Almelo12 juni 2017
ik heb er twee jaar met heel veel plezier gewerkt, de werk sfeer is erg leuk leuke collega's , leuke werkzaamheden. het is erg duidelijk wat de bedoeling is. in goed over leg is er altijd een andere mogelijkheid.
je werk met een super leuk team een team wat al snel voelt als een soort familie. duty en Floormanagers zijn altijd aanwezig heb je een probleem of een ander dingetje staan altijd voor je klaar en proberen met je mee te denken. als je nieuw binnen komt 1 tip stel je netjes voor aan alle collega's dat word zeer gewaardeerd.
Pluspunten
super leuke collega's
Horeca gelegenheid met mogelijkheden
Medewerker bediening (huidige medewerker) –  Almelo31 mei 2017
Het feit dat je er maar twee jaar kunt werken, omdat ze geen contracten aangaan, is jammer. De floormanagers hebben te weinig capaciteit. Er wordt naar de werkvloer niet geluisterd.
Pluspunten
Sociaal bedrijf.
Minpunten
Ieder weekend werken
geen vastigheid
Kamermeisje (voormalige medewerker) –  Almelo7 februari 2017
Ik heb een slechte ervaring als kamermeisje bij preston palace
ik had destijds prive omstandigheden en daar hadden ze geen begrip bij dus ik ben er zo uit gegooid en heb advocaat er bij moeten halen omdat het niet terrecht was.
al met al gewoon zeer slecht.
Pluspunten
heb ik niet
Minpunten
geen respect geen begrip
prettige werk omgeving
Horeca / schoonmaak medewerker (voormalige medewerker) –  Almelo30 december 2016
Heb een leuke tijd gehad bij Preston Palace
Soms was het erg hectisch
maar door de onderlinge verhouding tussen de collega s
bleef de werkzweer goed
Vond het jammer dat mijn contract niet verlengt werd
maar het werk was in die tijd niet meer met mijn school te combineren
Pluspunten
collega s
Minpunten
organisatie
de hele dag aan het zwembad staan en incasseren wat mensen te zeuren hebben
Toezichthouder (voormalige medewerker) –  Almelo9 november 2016
Geen fijne werksfeer, haantjes en hennen cultuur, veel dronken mensen in zwembad omdat men onbeperkt, all inclusive kan drinken.
Ongewaardeerd hard werken.
Allround Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Almelo7 augustus 2016
Gezellige collega's, slechte leiding, geen tot weinig waardering, privé werk balans zeer slecht, elke dag over werken, het Is vooral niet toegestaan plezier in je werk te hebben!
Pluspunten
Collegas en pauze
Minpunten
Leiding
Het waren 2 geweldige jaren.
Horecamedewerker (voormalige medewerker) –  Almelo1 juni 2016
Geen enkele dag is het zelfde om daar te werken, zo heb ik geleerd om te debrasseren maar ook als een barvrouw te werken.
Je hebt er veel collega's , die je graag helpen met wat nieuws te leren.
Het moeilijkste vond ik dat je mensen moest teleurstellen als de bar gesloten was.
Het leukste van de baan was dat je vrolijke mensen hebt en dat je ze mag voorzien van een drankje en of even een praatje met ze maakte, en dat gasten vaker kwamen je dan herkende.
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
Er is niet echt 1 persoon tegenwoordig die je nu inwerkt.
Hard werken, maar met gezellige collega's word het leuk.
Horeca medewerker (voormalige medewerker) –  Almelo17 maart 2016
Het was altijd leuk werken bij Preston Palace.
Ik wist in het begin niet dat de Horeca zo zwaar was, maar daar raakte ik snel aan gewend.
Pluspunten
Je bent in beweging, veel collega's die diensten kunnen ruilen.
Minpunten
Strenge regels.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Preston Palace. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Preston Palace gesorteerd op locatie