Praxis Doe-Het-Zelf Center

Praxis Doe-Het-Zelf Center Reviews

Zeer leuke werkomgeving met veel ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen het bedrijf.
Elke dag is een nieuwe leuke ervaring omdat diverse dingen voor bijkomen, Klantgericht is t motto en waar het om draait.

Met gezellige collega's zorg je ervoor dat klanten tevreden zijn en terug komen.
Pluspunten
positieve sfeer
Ik heb diverse banen gehad binnen de retail en deze tak biedt de meeste uitdagingen als medewerker. De klant staat bij ons op één en dat is een mooie gedachte.
Pluspunten
Leuke collega's, goede arbeidsomstandigheden
Minpunten
Nu bijna een jaar werkzaam als medewerker verkoopondersteuning als bijbaan naast een drukke hbo-studie. Nog nooit een bijbaan gehad waar een ontzettend leuke sfeer hangt en een fijn management aanwezig is. Flexibel zijn wordt als een pluspunt gezien in plaats van een bemoeilijking en door de vele afwisseling in werkzaamheden is geen dag hetzelfde.
Pluspunten
Leuke sfeer, goed management, waardering voor flexibiliteit
Praxis bied je de mogelijkheid om je te (blijven) ontwikkelen. Hierdoor kun je door je eigen inzet ook echt je eigen toekomst maken.
Pluspunten
Goede opleidingsmogelijkheden, geweldige collega’s, open cultuur
Minpunten
Ik werk al heel veel jaren bij de praxis. En ik ga er elke dag met heel veel plezier naar toe. met klanten bezig zijn vinden praxis als ik belangrijk, en dat maakt mijn werk erg leuk om te doen. De eerste stappen binnen praxis was als kassamedewerkster en ik ben nu doorgegroeid als senior AVVO van de afdeling verkoopondersteuning. Dus doorgroeien is zeker mogelijk,maar dat heb je zelf in de hand.
Erg leuk bedrijf met leuke groep collega's.er zijn genoeg doorgroeimogelijkheden binnen in praxis.werk er zelf bijna een jaar en doe dit met veel plezier.
Minpunten
Praxis is een fijne bouwmarkt; er is veel te koop, er zijn altijd meerdere werknemers op de werkvloer die je kunnen helpen, en ze zijn flexibel met routeren e.d.
Management is persoonlijk maar eerlijk, en je wordt gestimuleerd te leren. Er is ruimte voor pauzes en vrije dagen, zeker als je het op tijd aangeeft.
Pluspunten
Leuke collega's, goede verdiensten (vooral op zondag), doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Collega's zijn niet allemaal vakbekwaam
Praxis is een leuke club, heel hecht en toch ook open voor nieuwe collega's. Iedereen is benaderbaar en er zijn zat doorgroei en opleidingsmogelijkheden.
Ook voor een bijbaan helemaal top; heel flexibel, prima salaris, genoeg vakantiedagen en zelfs vakantiegeld. Ik ben hier helemaal op mijn plek!
Pluspunten
Goede sfeer, doorgroei en leeropties
De werkzaamheden waren niet echt leuk in mijn ogen.
Voor mij ook dit keer weer een groot bedrijf met veel verschillende mensen waarmee je werkt.
Leuke bijbaan leerde er veel over de gereedschappen die er zijn
goede werkomgeving, goede verstandhouding met collega's. Helaas indertijd veel wisseling geweest van management wat niet erg positief uitpakte
kreeg niet de kans om mij te ontwikkelen in de periode dat ik er werkte
Minpunten
Ik heb mijn stage periode met veel plezier ervaren bij de praxis ik heb hier veel geleerd
Leuke bedrijf, veel mogelijkheden en leuke collega's.
Leuke tijd gehad als medewerker verkoop.
Interne opleidingen gevolgd, zoals MBO 2,3 en 4.

Bedoeling om hogerop te komen.

Dit is helaas niet mogelijk binnen de organisatie, al doen ze het je wel geloven.

Ook doen ze naar de buitenwereld toe, alsof ze vakkundig personeel in huis hebben. Terwijl er steeds meer partimers worden aangenomen, zonder kennis van zaken. Dit is goedkoper!

De laatste 2 jaar, heb ik de Praxis in hun nadeel zien veranderen. Welzijn van de medewerkers maakt plaats voor winstbelang!
Pluspunten
Interne opleidingen mogelijk bij en contract van >15 uur
Minpunten
Geen collegialiteit
Het is leuk om je kennis te delen met mensen over klussen. Sommige klanten in de bouwmarkt hebben geen idee hoe ze moeten klussen en zijn volledig afhankelijk van jou advies, je weet dat je iemand enorm kan helpen door even de tijd voor degene te nemen. Er is veel werk in een bouwmarkt, zoals inruimen, ombouwen, voorraadbeheer en vakverzorging, waardoor het best moeilijk is om naast klantgericht te zijn, ook alles daarbij op orde te houden. Genoeg personeel met vakkennis is erg belangrijk.
Het leukste aan deze baan is dat je met verschillende mensen werkt. Het ene moment krijg je een klant die alleen een potje verf nodig heeft, het volgende moment een klant die zijn hele badkamer wil veranderen. Je moet goed naar de wensen van de klanten luisteren, dan weet je al snel genoeg wat hij nodig heeft.
Ik heb geleerd hoe ik met SAP moet werken, hoe ik om moet gaan met klachten en hoe de kassa werkt.
Ik ben erg tevreden over de manier van werken bij Praxis. Het is altijd gezellig met collega's en we zorgen er met z'n allen voor dat iedereen zich prettig voelt en de klanten zo goed mogelijk helpen.
Mooie tijd mogen meemaken met fijne groep mensen!
Jammer dat het over is.

Was nog niet klaar en we konden zeer zeker nog verder doorbouwen aan mooie toekomst.
In al die jaren heb ik het erg naar mijn zin gehad en ben ik van verkoper doorgegroeid naar Plaatsvervangende Vestigingsmanager.

Praxis heeft in deze jaren heel wat tijd in mij geïnvesteerd.

Leuke collega's, afwisselend werk.
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Het aantal collega's op de werkvloer