Prénatal Reviews

23 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 27 reviews
Leuk werk maar vreslijke werksfeer
Hardware medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle23 januari 2019
Wat een vreselijk baan! Het werk zelf is heel leuk en de klanten ook maar de sfeer en de bedrijfsethiek is heel slecht. Er word veel gerodeld en wat je privé verteld aan de manager/baas weet ineens iedereen. Is er iets met je aan de hand , dat doen ze alsof ze medeleven hebben maar laten je gewoon kei hard stikken, moet je gewoon door werken en maken ze het extra moeilijk voor je om zoveel mogelijk geld uit te halen. Je doet veel meer werk dan dat er omschreven word en het is nooit goed, hoe hard je ook werkt. Winkel is een chaos door dat er te weinig personeel is en er mag niet meer mensen aangenomen worden omdat de omzet te laag is. Je word gepusht om te verkopen en als je dat doet word er door je oortje gezegd dat je moet opschieten en niet te lang met een klant bezig moet zijn.
Ik raad het absoluut niet aan om daar te gaan werken behalve als je graag mentaal kapot gemaakt word.
Pluspunten
Werk zelf is leuk, klanten zijn leuk
Minpunten
Teveel om op te noemen, vooral management is vreselijk, rodelen
Verkoopmedewerkster
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Zwolle23 oktober 2018
Beetje bij beetje kwam ik er achter hoe schijnheilig deze vestiging te werk gaat. Vriendjes politiek gaat voor een gezonde werkstructuur. Persoonlijke gesprekken worden gedeeld met andere collega's achter je rug om.

Het contact met klanten maakt de dag wel heel leuk.
Pluspunten
Leuke klanten, goede verkoopgesprekken
Minpunten
Slechte levering, geen plek voor nieuwe ideeën, vriendjes politiek, klant staat bij deze vestiging NIET centraal.
Prettige werkomgeving
Backoffice medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht4 oktober 2017
Leerzaam bedrijf met interessante doorgroeimogelijkheden.
Een gezellige werkomgeving bij dit filiaal
verkoopassistent (voormalige medewerker) –  Leiderdorp20 augustus 2017
Was een prettige baan, kon het goed vinden met mijn collega's. Er was veel varietie in een dag met klanten en producten.
Werdt goed aangestuurd door leidinggevende maar was ook genoeg ruimte voor eigen ideeen. Alleen jammer dat ik na 3 contract geen vaste aanstelling kon krijgen vanwege het beleidt van de onderneming.
Pluspunten
Goede werksfeer
hard werken met een leuk team
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem Zuid11 augustus 2017
teveel mensen helpen in te weinig tijd onder druk van prikkende ogen. hoge werkdruk voor een minimum aan loon maar een erg leuk team dat elkaar leert kennen.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
Geen vaste werktijden
Magazijn medewerker
Magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Den Haag26 mei 2017
contract was niet goed in orde en na een aantal weken nog niet geregeld en ik zit nog steeds te wachten op de brief van ontslag, dit moest geregeld worden vanuit het hoofdkantoor. Hebben totaal geen respect voor hun medewerkers vanuit hoofdkantoor, mentaliteit van doorgaan en niet zeiken.
Pluspunten
Korting voor personeel en verder wel lieve collega's
Minpunten
administratie is een bende
Leuke werkomgeving maar met minpunten
Floormanager (huidige medewerker) –  's-Hertogenbosch12 april 2017
Jaren lang met plezier gewerkt, laatste tijd met steeds minder plezier. Veel druk, weinig waardering.
Pluspunten
Veel collega's
Minpunten
Veel verantwoordelijkheid
fijne werksfeer
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Nijmegen8 april 2017
leuk bedrijf met doorgroei mogelijkheden
fijne collega's
Geweldige team van de megastore in Son
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Son29 november 2016
Een aantal dagen werkzaam geweest als gastvrouw / verkoopster via het uitzendbureau Unique tijdens de Baby Mazzeldagen.
Ontzettend leuke winkel, bijzonder leuk personeel en staan voor je klaar en zijn erg spontaan en behulpzaam.
De service naar de klanten is enorm goed.
Pluspunten
Top service
was zeer niet leuk
Kassamedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht20 september 2016
ging werken op zaterdag vooral. achter kassa en als het rustig was ook dingen bijvullen in de buurt van mn kassa. die mensen waren alleen maar achter je aan het roddelen vandaar dat ik ontslag nam in de 2e maand
Slechtste werkgever ooit
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 juni 2016
De onderlinge communicatie tussen de personeelsleden is bar slecht. Er gaat teveel fout met klantenbestellingen. Iedereen geeft elkaar de schuld.
Nieuwe medewerkers worden niet ingewerkt. Je wordt daar een beetje aan je lot overgelaten. Het is een warenhuis en het komt te vaak voor dat er maar vier personeelsleden rond lopen. Veel te weinig voor de hoeveelheid klanten die de winkel bezoeken. Klanten lopen boos de winkel uit of staan soms letterlijk uren te wachten.
Je bent een product aan het verkopen, maar je hebt het nooit op voorraad. Ik snap zelf ook niet zo goed dat ik het daar zo lang heb volgehouden. Misschien heeft het te maken met de klik die je hebt met collega's.
Pluspunten
Veel productkennis en leuke werksfeer met collega's
Minpunten
Zie het verhaal.
Prenatal 115
verkoopadviseur Slapen en Dromen (voormalige medewerker) –  Den Haag26 april 2016
Leuke locatie en leuke klanten.Personeel die weet wat hij of zij moet doen.We werkten met strakke roosters en collega's zijn er voor elkaar.
Pluspunten
leuk team
Minpunten
veels te ver reizen
Kansloos
Medewerker (voormalige medewerker) –  Utrecht2 maart 2016
Slecht salaris. Een vervelende storemanager. Die er haar beroep van heeft gemaakt om mensen te beledigen en te kleineren. Waardeloos weet waar je aan begint!
Pluspunten
Heb ze niet gezien
Minpunten
Slecht betaald
gezellige werkomgeving
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) –  Hoofddorp, Amsterdam4 januari 2016
Ik heb veel dingen mogen leren, naar diverse trainingen geweest op het hoofdkantoor om nieuwe producten te leren kennen en veranderingen van producten om door te mogen brengen op klanten.
Hele gezellige collega's, en een hele leuke werksfeer!
Pluspunten
Gezellig team, leuke werksfeer
Prachtige winkel
Kassamedewerkster/Bestellingen (voormalige medewerker) –  Almelo, OV18 november 2015
Hele mooie uitdagen en ervaring om dat te mogen doen.
Jammer geen verdere verlenging van mijn contract door bezuiniging.
het was geweldig werken bij Prenatal.
Heel veel ervaring opgedaan in mode ,verzorging, voor moeder en kind.
Zou er graag weer naar toe willen als het kon.
geweldige collega's en een heerlijke werksfeer.
Pluspunten
Alles werd je geleerd.
Minpunten
De filiaalleidster was niet altijd even vriendelijk en was niet uitgestudeerd.
Gezellige werkomgeving.
Verkoopmedewerker. (voormalige medewerker) –  Amstelveen17 september 2015
Een typische dag op werk was veel klanten helpen en de winkel netjes. Wat ik geleerd heb bij prénatal is hoe ik goed met klanten om moet gaan. Ik had een goede band met mijn leidinggevende, ik kon goed met haar samenwerken maar ook goed met haar lachen. Mijn collega´s waren heel leuk, we waren maar met een klein groepje dus de band was erg goed, wij konden goed samenwerken. Het moeilijkste van mijn baan was dat ik nog niet heel veel wist van de spullen die wij verkochten i.v.m. slechte uitleg. Het leukste van mijn baan was dat ik leuke collega´s had en dat de meeste klanten erg vrolijk waren.
Pluspunten
Flexibele dagen.
Minpunten
Ik had vaak korte dagen.
leuk werk
verkoopmedewerker (voormalige medewerker) –  arnhem zuid24 maart 2015
super leuke sfeer, veel geleerd en mogelijkheden!

leuk werk om te doen!
Top bedrijf.
Verkoop medewerkster (huidige medewerker) –  Almere-Buiten, FL10 februari 2015
Een bedrijf waar ontzettend veel te leren is, waar ze je ook graag bij helpen.
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) –  Hengelo13 januari 2014
De onderlinge werksfeer met de collega's is erg gezellig. We hebben een leuk team waar je op kunt bouwen.
De dag begint altijd met de verdeling waar wie allemaal moet gaan staan en wat de taken zijn.
Ik heb geleerd zelfstandig alles op te pakken en voor te bereiden. de verkoopgesprekken zelf te leiden en op klanten af te stappen.
het moeilijkste van mijn baan vond ik dat ik collega's moest aansturen op wat ze moesten doen of wat ik vond dat anders moest. je staat toch gelijk aan je collega's en ik vond het lastig om er boven te staan. dit gaat me nu goed af. het leukste vind ik toch het werken met mensen en kleding. het contact met de klant en het helpen met wat ze zoeken.
Pluspunten
heb je een lange werkdag van 12 - 21 dan zit het avond eten erbij
Minpunten
de uren die je buiten sluitingstijd nog op het werk bent krijg je niet uit betaald
Vriendelijke en sociale collega's mijn werkplek voelt als thuis in de omgang met elkaar
Vakantiekracht verkoopmedewerkster (huidige medewerker) –  Osdorp, NH13 augustus 2013
De werkdag begint altijd met het openen van de deuren van de winkel. Op zo'n dag staan er 2 medewerkers op de vloer.
We maken de winkel netjes door te stofzuigen en te vegen.
Ook de kleding en andere producten worden na gelopen en gesorteerd.

In deze kledingzaak heb ik heel veel geleerd over wat een zwangere vrouw en haar baby nodig hebben voor en na de geboorte.
Er zijn verschillende artikelen te vinden in de Prenatal.

De collega's waarmee ik werk hebben veel ervaring, ik leer elke dag wel weer iets nieuws.
Mijn collega's zijn heel aardig, flexibel, hebben humor en staan open voor nieuwe ideeën. Als je iets niet weet wordt het met plezier opnieuw aan je uitgelegd.

Deze baan vind ik persoonlijk niet moeilijk, dat komt door de goede begeleiding van mijn collega's en leidinggevende.

Het leukste van deze baan is om dagelijks nieuwe klanten/mensen te ontmoeten te spreken en hun te adviseren bij hun aankopen.
Ook het samenwerken met mijn collega's en het team dat wij vormen geeft een goed gevoel.

Ik ben heel tevreden over deze werkplaats.
Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Prénatal. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Prénatal gesorteerd op locatie