PostNL Reviews

1.403 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.429 reviews
top bedrijf.
Postbezorger (voormalige medewerker) –  den haag30 september 2019
flexibel werken met geweldige mensen.
Daar kan het nooit mee misgaan.
personeel
bezorger (voormalige medewerker) –  Vries25 september 2019
postnl gaat erg slecht met hun personeel om. Ook slechte werk omstandigheden. Geen enkele waardering voor personeel.
Fijne mederwerkers, relaxte sfeer
Customer Service Agent (voormalige medewerker) –  Amersfoort19 september 2019
De afdeling customer service is een gezellige werkplek met fijne mederwerkers. de sfeer is relaxed en toch een hoog streven naar goed werk afleveren. Soms op zaterdag werken kan wat zwaar zijn. Verder nooit met tegenzin naar het werk gegaan.
leuke baan
Postsorteerder (voormalige medewerker) –  Zwolle15 september 2019
ik vond het leuk om te werken vooral de mensen om je heen om mee te werken is leuk. het is wel flink aanpakken en doorzetten.
Postvoorbereider. Leidinggevende gaf geen feedback. Kreeg ik van haar leidinggevende. Negatieve sfeer. Onmogelijk het goed te doen.
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Best15 september 2019
Arrogant. Vanaf het begin veeleisend, zonder kans het te mogen leren. Contract na 3 weken werken nog niet rond. Moest van leidinggevende hier zelf dagelijks achteraan. Na een dikke 20 minuten wachten, kreeg ik iemand bij personeelszakenen te pakken, om te horen dat ze nog steeds niet weten wat het probleem is. Slechte begeleiding. Negatieve werksfeer, weinig geduld met nieuwe mensen, als postvoorbereider! Afschuwelijke ervaring, terwijl ik toch al meer dan 25 jaar als verpleegkundige heb gewerkt. Men dacht dat dat waarschijnlijk minder moeilijk was. Hoezo arrogant. Dit was in Best. Raad het iedereen af.
Pluspunten
Minpunten
Zie uitleg. Teveel om hier wederom te herhalen.
Mijn contract werd niet gerespecteerd.
Postbezorger PostNL (voormalige medewerker) –  Amsterdam West12 september 2019
Ik had een 10 uur per week contract, ik zou het prima hebben gevonden als ik 5 tot 7 uur meer deed, maar het ging daar ver boven.
Daardoor had ik discussies met de teamleiders, hij zei dat part-time werkers niet bij PostNL passen.
Ik been een alleenstaande ouder met twee minderjarige kinderen, en ik dacht dat dit werk goed bij mijn ritme zou passen omdat ik maar twee of drie uur per dag hoefde te werken.

Dus ik ben ontslagen, omdat mijn teamleider mij de lange routes besloot te geven, die niet in mijn tijdroosters pasten (of mijn contract). Ook al zei ik in de laatste drie maanden dat ik niet meer dan drie uur per dag kan. Vandaag kreeg ik weer een hele lange route, met de post die ik daarvoor niet kon doen. Triest maar waar. De contracten tellen voor niks.
Postbezorger PostNL (huidige medewerker) –  Lelystad12 september 2019
Fijn werk, veel vrijheid, als je maar zorgt dat je de post op tijd in de bussen hebt zitten.
Niet zo leuk
Runner (voormalige medewerker) –  Kolham12 september 2019
Was oké om daar fftjes te werken maar niet voor herhaling vatbaar
Easy going,Hardwerk,
postbode (huidige medewerker) –  postbode12 september 2019
I work as postman with post.nl. Deals with the sorting and delivery of letters and small packets in Amsterdam.
Zelfstandig werk
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Sassenheim9 september 2019
Er wordt van je verwacht dat je binnen een bepaalde tijd alle brieven van jouw wijk bezorgt. Het is erg voor de hand liggend werk en je komt weinig in aanmerking met andere mensen. Gewoon muziek op en gaan.
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
Het weer
Proffesionele werksfeer
Logistiek Medewerker (voormalige medewerker) –  Sassenheim9 september 2019
Het werk is erg voor de hand liggend. Dozen stapelen in de karren waar ze in moeten. Er wordt weinig extra's gevraagd en je wordt als de avond afgelopen is bedankt voor je inzet.
Pluspunten
Eigen roosters maken.
Minpunten
Feestdagen erg druk.
best leuk
sorteerder/trucker (voormalige medewerker) –  Den Bosch9 september 2019
Het werk zelf is prima , maar teamcoaches denken alleen maar aan HUN score en sollen dus teveel met personeel
Eenvoudig
Bezorger (voormalige medewerker) –  Nijmegen1 september 2019
Het is eenvoudig werk met een beperkte verantwoordelijkheid. Dat heeft z'n voordelen maar ook een laag salaris tot gevolg. Het is wel oké als je je ambitielat niet hoog legt of als tijdelijke job.
Productief
Pakketbezorger (huidige medewerker) –  Kolham30 augustus 2019
Het leukste van de baan is toch wel het klantcontact. Je komt bij verschillende culturen en bij verschillende mensen aan de deur.

Het moeilijkste aan de baan is toch wel het gedeelte waarin mensen lastig doen, op het oog met niet eens zijn van de levering/levertijd etc.

Een typische dag op het werk is gewoon lekker de pakketten rondbrengen in de volgorde die je kent, die je geleerd wordt en gewoon lekker zelf je ding doen.
productieve
Pakketen brengen (huidige medewerker) –  Elst29 augustus 2019
Het is fijn om aleen op pad te zijn om de pakketten te bezorgen, maar het bezorgen van de pakketen was teveel van het goeden
Minpunten
lange werkdagen
leuk als tussenbaan
Werkvoorbereider (huidige medewerker) –  Arnhem21 augustus 2019
als bijbaan leuk te combineren, zondar dat je na hoeft te denken
Kookworkshops en horeca taken
Kookshop medewerker (voormalige medewerker) –  Bovenkarspel20 augustus 2019
Erg fijne werkomgeving, dankbaar voor wat je doet en ik kon hier mijn passie tot uiting laten komen.
Voor anderen koken en het ze leren is iets wat mij enorm motiveert en waar ik blij van wordt.
zakelijke onderneming
Medewerker Crediteurenadministratie (voormalige medewerker) –  Groningen19 augustus 2019
zakelijke onderneming met weinig aandacht voor het personeel
Postbezorger
Postbezorger (huidige medewerker) –  Clinge15 augustus 2019
Zou het niemand aanbieden dit werk .het is dat ik geen rijbewijs heb anders had ik een andere baan
Pluspunten
Lekker buiten geen baas rond je
Minpunten
Je verdient er heel weinig
Een bedrijf dat zeker op de centen let en heel vaak veranderingen binnen het bedrijf doorvoert.
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Eindhoven14 augustus 2019
Het ligt helemaal aan je teamcoach hoe je dag eruit gaat zien.
Er zijn veel veranderingen binnen het bedrijf, bezuinigingen zijn vanaf hogere hand belangrijker dan de werknemer.
Als je van buiten werken en extreme weersveranderingen houdt en het kunt verkroppen dat het bedrijf continu veranderingen invoert is het een prima baan.
Als je een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel hebt, want je bent verantwoordelijk voor andermans post, alleen dan ben je geschikt!
Je hebt heel veel vrijheid, je baas loopt niet over je schouders mee te kijken, je kan post bezorgen wanneer jij wil, mits het vóór 17:00 bezorgd is.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.