PostNL

Review over PostNL van een medewerker

Bekijk alle reviews over PostNL

Vastgeroeste bureaucratische organisatie (TGN)
Logistiek dagplanner (TGN) (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 december 2019
De controlroom tijdgebonden netwerk (TGN) is een afdeling met leuke collega's. Echter is deze organisatie zó bureaucratisch en heeft het zoveel lagen dat je niet weet wie je manager is en wat hij doet. Ook is er klaarblijkelijk per 4-6 medewerkers een teamleider nodig. Terwijl de dagelijkse aansturing via de floormanager gaat, wat de teamleiders gedeeltelijk overbodig maakt.

De teamleider (hoofdteamleider van TGN) die mij heeft aangenomen besloot mij te 'ontslaan', omdat hij in een discussie verwikkeld raakte waarbij mijn argumenten klaarblijkelijk sterker waren dan die van hem. Mensen ontslaan is zijn uitvlucht, leiderschapskwaliteiten 0%.
Uiteindelijk zelf besloten om op te stappen wegens meer ambitieuze toekomstplannen.
Tip: denk na of je voor een relatief laag salaris wilt werken tegenover steeds stressvoller werk (door bezuinigingen) met een teamleider die je onderdrukt en je uit frustratie ''probeert te 'ontslaan''.
Pluspunten
Leuke warme collega's op de vloer.
Minpunten
Bureaucratisch, stressvol door bezuiniging, onderbezetting, kantoor is erg saai, hiërarchisch doolhof, (hoofd)teamleider is incapabel

Andere reviews over PostNL van medewerkers

de werksfeer is perfect maar dat maak je zelf
bakwagen chauffeur/sorteeerder (voormalige medewerker) –  div locatie laatste Nieuwegein30 maart 2020
Ik heb er met veel plezier gewerkt en ook nog 3 jaar na mijn pensioen ik heb er totaal 42 jaar gewerkt
Pluspunten
Minpunten
als je niet oplet ben je 24 uur beschikbaar
Was ideaal om tijd prive en werk te verdelen.
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Rijswijk25 maart 2020
Ik werkte daar graag, omdat tijd prive en werk op dat moment ideaal voor mij was.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.