PostNL
Review over PostNL van een medewerker

Een bedrijf dat zeker op de centen let en heel vaak veranderingen binnen het bedrijf doorvoert.

14 augustus 2019
Het ligt helemaal aan je teamcoach hoe je dag eruit gaat zien. Er zijn veel veranderingen binnen het bedrijf, bezuinigingen zijn vanaf hogere hand belangrijker dan de werknemer. Als je van buiten werken en extreme weersveranderingen houdt en het kunt verkroppen dat het bedrijf continu veranderingen invoert is het een prima baan. Als je een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel hebt, want je bent verantwoordelijk voor andermans post, alleen dan ben je geschikt! Je hebt heel veel vrijheid, je baas loopt niet over je schouders mee te kijken, je kan post bezorgen wanneer jij wil, mits het vóór 17:00 bezorgd is.
Vergelijkbare reviews
26 september 2020
Zelfde functie
Postbezorger PostNL (voormalige medewerker) - Gemeente Landgraaf
Ik heb een jaar , met veel plezier, bij de post gewerkt en zou het zo weer doen, ware het niet dat dit werk voor mij te zwaar werd. Je bent vrij, moet wel tegen het Nederlandse weer kunnen.
Pluspunten
Vrijheid en super leuk werk
Minpunten
Slecht betaald en werktijden midden op de dag
28 augustus 2020
Zelfde functie
Postbezorger (voormalige medewerker) - Zevenhuizen
Ik ontving de tassen met brieven, scheidde ze op postcode, legde ze in de kar, heel blij ging ik de straat op om de correspondentie te bezorgen, ik groette iedereen in de buurt, na een lange wandeling kwam ik terug met de lege tassen en blij om een dag werken achter de rug hebben.
Pluspunten
correspondentie bezorgen
Minpunten
sorteer de kaarten
2 februari 2020
Zelfde locatie
Voorbereider en af en toe post per fiets wegbrengen (voormalige medewerker) - Eindhoven
Postverdeler Eindhoven. Goede werksfeer en oog voor de mens. Super leuke collegae van allerlei rangen en standen.