PostNL

Review over PostNL van een medewerker

Bekijk alle reviews over PostNL

het was een een leuke gezellige tijd met collega's
Secretarieelmedewerkster (voormalige medewerker) –  Utrecht Binnenstad26 november 2019
Ik heb met plezier gewerkt bij de post, begin als datatypiste en in praktijk ingerold tot secretarieel medewerkster/waarnemend managementassistent. Het was een gezellig tijd met een lach en een traan, je leert mensenkennis, ik kan alleen maar koesteren, na 39 dienstjaren bij de post te werken.

Andere reviews over PostNL van medewerkers

Was ideaal om tijd prive en werk te verdelen.
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Rijswijk25 maart 2020
Ik werkte daar graag, omdat tijd prive en werk op dat moment ideaal voor mij was.
Fijne werksfeer bij klanten maar niet intern.
chauffeur bestelauto (voormalige medewerker) –  Rotterdam20 maart 2020
Postnl is geen fijn bedrijf om bij te werken als je het over de management, bedrijfscultuur hebt. Je bent maar een bezorger zonder enige waardering en word behandeld als iemand die niks voorstelt zonder wederzijds respect. Het leuke van de baan is het klantcontact en daar houd het ook meteen bij op. Er is geen moeilijkheidsgraad in het werk, er word gebruik gemaakt van een angstcultuur en machtscultuur. Bij postnl tel je niet als persoon. Teamleiders behandelen je als hond en je mag geen weerwoord hebben of mening. Dan ga je te ver en word je per direct weggestuurd.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.