PostNL
Review over PostNL van een medewerker

Te veel druk

30 september 2019
Voor 9 euro en 25 cent bruto een belachelijk laag en onder gewaardeerd uur loon.de top van post .no mogen alleen hun zakken vullen met gemiddeld 7 a8 duizend euro per maand
Pluspunten
Minpunten
Salaris
Vergelijkbare reviews
7 augustus 2020
Postbezorger PostNL (voormalige medewerker) - Winsum
Leuk bedrijf om voor te werken niet alles is perfect maar dat is nergens zo. Je bent veel op jezelf maar word ingewerkt enige wat je moet kunnen tijdens het post bezorgen is doorlopen, lezen en schrijven. Verder sta je wel onder lichte tijdsdruk maar er word rekening gehouden met het weer. Best een redelijk salaris per uur alleen weinig uren mogelijk.
Pluspunten
Salaris, teamleider, collegas, werkdruk, prive
Minpunten
Weinig uren mogelijk
28 juli 2020
Postbezorger (voormalige medewerker) - Roosendaal
Ik heb een hele leuke tijd bij PostNL gehad. Ik heb er vier jaar als zaterdagbezorger gewerkt en een jaar als postbezorger (vijf dagen per week). De werksfeer was zeer goed. Ik heb op vier verschillende depots gewerkt, maar op één na waren alle collega’s ontzettend aardig, belangstellend en gezellig. Ik ben daardoor altijd met plezier naar het werk gegaan. De vriendschap die ik op het werk heb gevonden, is mij veel waard en zal ook blijven. Ik vond het een voordeel dat ik veel verschillende wijken mocht lopen, zodat ik veel afwisseling in het werk had. Verder vond ik mijn leidinggevende en de medewerkster van de administratie erg aardig en begripvol. Een nadeel was het salaris in verhouding tot het werk. Het werk kon behoorlijk zwaar zijn, en toch verdiende ik het minimumloon. Een ander nadeel was de verdeling van de uren. Ik werkte ongeveer 3,5 uur per dag (16 uur per week), maar twee dagen van 8 uur was beter geweest in verband met mijn studie. Om deze twee redenen ben ik op zoek gegaan naar een andere baan en die heb ik ook gevonden. Daarom neem ik over een maand afscheid bij PostNL, na een mooie tijd!
Pluspunten
Leuke collega’s, fijne leidinggevende en administratief medewerkster, gevarieerd werkaanbod
Minpunten
Minimumloon, verdeling van de uren
1 juli 2020
Postbezorger (voormalige medewerker) - Maastricht
PostNL wil voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
Hebben altijd wel een antwoord waar ze weer mee wegkomen.

Teamleider neemt vaak de telefoon niet op maar bellen jou wel s’avonds als ze wat van je moeten.

Weinig contracturen maar wel moeiteloos het dubbele laten draaien wegens personeels gebrek.

Je moet geld bijleggen om de fietsreperaties te bekostigen de vergoeding hiervoor steld niks voor. Je kunt er niet van leven/ geen vaste contracten.

Uitbuiters die de naam Koninklijk ....niet waard zijn. Wel hoge eisen stellen tegenover een belachelijk laag loon. Herkennen zich nooit in een klacht. Je moet letterlijk echt alles zelf doen.
Pluspunten
Geen baas die op je vingers kijkt, maar dat is het dan ook.
Minpunten
Dat zijn er te veel om op te noemen.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7