Reviews voor Postbezorger (m/v) bij PostNL

543 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.331 reviews
Zeeeeeeeer slecht
Postbezorgster en administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Zwanenburg17 oktober 2019
Meest waardeloze bedrijf (met Postedd) waarvoor ik heb gewerkt. Veeeeeel te veel kaderpersoneel. Bezorgers worden meer dan slecht betaald en behandeld
leuke productieve werkomgeving waar in verschillende teams wordt gewerkt
Postbezorgster en postvoorbereidster (huidige medewerker) –  Eindhoven15 oktober 2019
leuke veelzijdige werkomgeving welke, helaas door reorganisatie gaat verhuizen.
Werkomgeving waar alleen nog maar gepresteerd moet worden.
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Rijswijk3 oktober 2019
Helaas, door al de bezuinigingen is het werken er niet gezelliger op geworden. Nauwelijks tot geen communicatie met collega's en heel weinig informatie van het management over het te voeren beleid tijdens zo'n reorganisatie.
Simpel werk, redelijke betaling, werksfeer sterk afhankelijk van je team
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Rotterdam2 oktober 2019
Groot bedrijf, veel mensen. Sommige aardig, andere minder. Of je het daar een beetje naar je zin zult hebben hangt vooral af van je direct leidinggevende en de collega's van je team. Zit je in het verkeerde team of heb je de verkeerde leidinggevende dan zal het minder zijn.
Het werk zelf kan je op de automatische piloot doen maar er wordt wel verwacht dat je meters maakt. Vroeg beginnen dus vroeg klaar. Fijn als je nog andere dingen gedurende de dag wilt doen.
Het bedrijf is volop aan het reorganiseren en hierdoor is er veel onrust op de werkvloer. Voor mensen met een tijdelijk contract is er totaal geen uitzicht op doorgroeien of vast contract. Zij zijn voornamelijk opvulkrachten en worden er uitgeknikkerd wanneer mogelijk.
Leiding is totaal niet geïnteresseerd in wat werknemers willen. Hoewel de meesten dat zelf ook niet weten.
Werkplek op Terbregseweg in Rotterdam is oud, vies, kaal en ongezellig.
Te veel druk
Postbezorger PostNL (voormalige medewerker) –  Nederland30 september 2019
Voor 9 euro en 25 cent bruto een belachelijk laag en onder gewaardeerd uur loon.de top van post .no mogen alleen hun zakken vullen met gemiddeld 7 a8 duizend euro per maand
Pluspunten
Minpunten
Salaris
Prettig en actief werken in de buitenlucht, moeilijke bedrijfscultuur
Postbezorger (huidige medewerker) –  Groningen (provincie)30 september 2019
Je start je dag rond een uur of 11, met je eigen fiets, en laadt deze in bij een postkist of bij een depot. Elke dag is anders, door het weer, maar ook doordat je niet precies weet hoe laat de post komt, hoeveel post er is en of er ook andere bijzonderheden zijn.

Je werkt voornamelijk alleen en zelfstandig, af en toe geef verwijs je een ontvanger van pakketjes of andere post naar de klantenservice als er een klacht of een vraag is (tenzij je die klacht heel makkelijk zelf kan oplossen of het een makkelijke vraag is). Het zelfstandig en alleen werken wordt op afstand gemonitord door PostNL via de app op veelal je eigen mobiel (hiervoor krijg je zo'n 8 euro p/mnd onkosten vergoeding voor je iabonnement), je logt hierop in en (net als met een ouderwetse tijdklok vroeger) start je de wijk door op een 'startknop' te drukken en scant regelmatig een pakketje (met locatie), ook wordt op deze app je looptijd bijgehouden.
top bedrijf.
Postbezorger (voormalige medewerker) –  den haag30 september 2019
flexibel werken met geweldige mensen.
Daar kan het nooit mee misgaan.
Postvoorbereider. Leidinggevende gaf geen feedback. Kreeg ik van haar leidinggevende. Negatieve sfeer. Onmogelijk het goed te doen.
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Best15 september 2019
Arrogant. Vanaf het begin veeleisend, zonder kans het te mogen leren. Contract na 3 weken werken nog niet rond. Moest van leidinggevende hier zelf dagelijks achteraan. Na een dikke 20 minuten wachten, kreeg ik iemand bij personeelszakenen te pakken, om te horen dat ze nog steeds niet weten wat het probleem is. Slechte begeleiding. Negatieve werksfeer, weinig geduld met nieuwe mensen, als postvoorbereider! Afschuwelijke ervaring, terwijl ik toch al meer dan 25 jaar als verpleegkundige heb gewerkt. Men dacht dat dat waarschijnlijk minder moeilijk was. Hoezo arrogant. Dit was in Best. Raad het iedereen af.
Pluspunten
Minpunten
Zie uitleg. Teveel om hier wederom te herhalen.
Mijn contract werd niet gerespecteerd.
Postbezorger PostNL (voormalige medewerker) –  Amsterdam West12 september 2019
Ik had een 10 uur per week contract, ik zou het prima hebben gevonden als ik 5 tot 7 uur meer deed, maar het ging daar ver boven.
Daardoor had ik discussies met de teamleiders, hij zei dat part-time werkers niet bij PostNL passen.
Ik been een alleenstaande ouder met twee minderjarige kinderen, en ik dacht dat dit werk goed bij mijn ritme zou passen omdat ik maar twee of drie uur per dag hoefde te werken.

Dus ik ben ontslagen, omdat mijn teamleider mij de lange routes besloot te geven, die niet in mijn tijdroosters pasten (of mijn contract). Ook al zei ik in de laatste drie maanden dat ik niet meer dan drie uur per dag kan. Vandaag kreeg ik weer een hele lange route, met de post die ik daarvoor niet kon doen. Triest maar waar. De contracten tellen voor niks.
Postbezorger PostNL (huidige medewerker) –  Lelystad12 september 2019
Fijn werk, veel vrijheid, als je maar zorgt dat je de post op tijd in de bussen hebt zitten.
Easy going,Hardwerk,
postbode (huidige medewerker) –  postbode12 september 2019
I work as postman with post.nl. Deals with the sorting and delivery of letters and small packets in Amsterdam.
Zelfstandig werk
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Sassenheim9 september 2019
Er wordt van je verwacht dat je binnen een bepaalde tijd alle brieven van jouw wijk bezorgt. Het is erg voor de hand liggend werk en je komt weinig in aanmerking met andere mensen. Gewoon muziek op en gaan.
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
Het weer
Postbezorger
Postbezorger (huidige medewerker) –  Clinge15 augustus 2019
Zou het niemand aanbieden dit werk .het is dat ik geen rijbewijs heb anders had ik een andere baan
Pluspunten
Lekker buiten geen baas rond je
Minpunten
Je verdient er heel weinig
Een bedrijf dat zeker op de centen let en heel vaak veranderingen binnen het bedrijf doorvoert.
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Eindhoven14 augustus 2019
Het ligt helemaal aan je teamcoach hoe je dag eruit gaat zien.
Er zijn veel veranderingen binnen het bedrijf, bezuinigingen zijn vanaf hogere hand belangrijker dan de werknemer.
Als je van buiten werken en extreme weersveranderingen houdt en het kunt verkroppen dat het bedrijf continu veranderingen invoert is het een prima baan.
Als je een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel hebt, want je bent verantwoordelijk voor andermans post, alleen dan ben je geschikt!
Je hebt heel veel vrijheid, je baas loopt niet over je schouders mee te kijken, je kan post bezorgen wanneer jij wil, mits het vóór 17:00 bezorgd is.
Buiten, Zelfstandig, maar vaak (te) weinig tijd voor postrondes, en weinig hulp van leidinggevenden
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Leiderdorp4 augustus 2019
Door weer en wind, weinig uren, nooit bedrijfskleding gekregen
Pluspunten
Zelfstandig, Buiten
Minpunten
(te) weinig tijd voor postrondes
Prima bedrijf, collegiaal
Postbezorger PostNL (huidige medewerker) –  Duiven1 augustus 2019
Goed bedrijf om voor te werken. Flexibele werktijden.
Geen plezierige werkomgeving
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Deventer30 juli 2019
Voor de mensen die sorteren is het daar slecht werken.
Werkdruk is hoog.
De teamleiders zijn onaardig (sommigen).
Gezellige collega’s bij het ontvangen van de post op het depot
Postbezorgster (huidige medewerker) –  Arnhem16 juli 2019
Het is een leuke parttime baan, altijd buiten en onder de mensen.
Pluspunten
Zelf je tijden indelen, tot op een bepaalde hoogte
Minpunten
Door weer en wind
Leuke collega’s
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Heerhugowaard16 juli 2019
Je werkt zelf standing in je eigen wijk. Tijdens post bezorgen moeten we ook sorteren en pakketjes af geven
Pluspunten
Zelfstandig werken
Minpunten
Te wijnig uren voor je wijk. En te veel handelingen te gelijk
Slechte werkomgeving
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Katwijk aan den Rijn12 juli 2019
Stoffig, vieze sorteerkasten, veel te warm, met timer klokken of je wel snel genoeg sorteert, 15 min pauze waarvan 5 min. lopen naar de "kantine" en in de rij staan bij koffieapp Communicatie naar personeel agressief, dus je gaat mee met de volgende beslissingen en je hebt 2 keuzes: a) je werkt mee en houdt je mond of b) je rot op.

De onzekere toekomst en van a naar b naar c verhuizen van de werklocatie en de manier waar ze vooral met het personeel dat daar al hun hele leven werkt mee omgaan is voor mij de reden om er zsm weg te gaan.
Verder vond ik mijn team top, maar de kans dat die uit elkaar werd gehaald was ook vaak aanwezig.
Pluspunten
vroeg thuis 's morgens
Minpunten
vroeg opstaan, geen sociaal leven

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over PostNL gesorteerd op locatie