PostNL

Reviews voor Orderpicker (m/v) bij PostNL

Bekijk alle 1.517 reviews
Kan altijd beter , het is leuk om tijdelijk te werken
Je kan lekker uren maken en goed verdienen, maar je bent er wel snel op uit gekeken
In de avonduren extra toeslag. Dit maakt de baan voor mij aantrekkelijk. Ook de beschikbaarheid is als parttimer goed te doen.. zo kan ik meer of minder werken in een week. Het basis loon had wel wat hoger mogen zijn. Dit ivm het harde werken. Zijn toch wel wat kilo's aan pakketen die gesorteerd worden. En het tempo is regelmatig relatief hoog. Daar zou wel een extraatje tegenover mogen staan
Niet echt een sociale werkomgeving. Veranderd ook telkens, je weet nooit goed waar je aan toe bent.
zou ik niet aanbevelen hard werken voor weinig geld hoog tempo
Het was er erg gezellig met iedereen. Alleen met sommige bezorgers waren er af en toe problemen, maar dat is niet de schuld van Post NL of de leidinggevenden. Die gingen er namelijk erg goed mee om, als zo'n bezorger moeilijk deed of zich niet aan de regels hield. Verder was er goede communicatie en werd er goed gewerkt. Iedereen is erg aardig en behulpzaam. Tot mijn spijt gingen er op het eind een aantal dingen fout in mijn privéleven, wat uiteindelijk leidde tot de beëindiging van onze samenwerking. Maar nu ik alles weer op de rails heb, ben ik weer klaar om aan de slag te gaan en hard te werken.
Goede sfeer als uitzendkracht tel je gewoon mee.word op de hoogte gehouden van openstaande vacatures.
Pluspunten
toeslagen
Minpunten
lange dagen
Het werk zelf is prima , maar teamcoaches denken alleen maar aan HUN score en sollen dus teveel met personeel
ik had het naar mijn zin en vond de leidinggevende erg aangenaam om mee samen te werken. Het was leuk om op een bepaald tempo te werken en er was een flexibele werksfeer.
leuk werk leuke collegas leuk bedrijf goed salaris
Leuke bedrijf met vele verschillende culturen . Een aanrader maar helaas niet verlengd
leuk bedrijf fijne collega echt een bedrijf om te beginnen
hard gewerkt van 5 tot 12 uur. iedere dag weer van dinsdag tot zaterdag. altijd goed gewerkt maar kreeg geen vaste aanstelling. moest voor de 2de keer eruit voor een half jaar. je krijgt 3 maanden uitkering en de andere 3 maanden moet je het zelf uitzoeken. terwijl de andere mensen die minder werken en niet overwerken die krijgen een vaste aanstelling. zeer slecht vind ik dit. vandaar dat ik bij de post ook nooit meer wil werken.
ict frans arabisch arab productie techniek magazijn export import
was wel leuk om daar te werken. en de collega's waren ok gezellig.
Een aantal jaren naast mijn studie voor destijds TNT post bedrijfspost in de ochtend tussen 6-10uur bezorgd, 20u pw parttime. Was destijds een leuk team en arbeidsvoorwaarde waren redelijk voor elkaar. Helaas veranderde alles bij reorganisatie en moesten bezorgers allemaal zeperd worden en onder veel minder goede arbeidsvoorwaarden werken. Om af en toe uren te compenseren als ik door mijn studie niet aan mijn 20uur kwam deed ik dan op de zaterdag normale postbezorging. Dit was zwaar werk, slecht ondersteunt(bijv. Hoe kringloop de post in de wijken waar ik bszorgen moet?) met als gevolgd dat het werk onnodig intensief was en er altijd overuren gemaakt moesten worden die niet betaald werden. Over het algemeen waren collega’s opende werkvloer heel vriendelijk en werkten er bijna alleen leuke mensen bij post nl. Collega’s waten over het algemeen sociaal en behulpzaam naar elkaar toe. Wat ik wel helemaal heb gemist binnen de bedrijfscultuur is de mogelijkheid door te groeien binnen de organisatie, ook haakt daar op in dat vaak mijn mening het bedrijf faalde om ervaren medewerkers (die duidelijk over de benodigde capaciteiten beschikten en het bedrijf van binnen naar buiten kende) te herkennen en selecteren om deze de mogelijkheid te geven door te groeien binnen de organisatie(en evt intern verder op te leiden). In plaats daarvan kwamen er managers zo uit de schoolbanken rollen met het benodigde papiertje maar geen enkele ervaring of kennis van het bedrijf. Dit zorgde soms voor rare situaties, en het kwam de werksfeer en de geleverde kwaliteit niet ten goede.
Pluspunten
Leuke collega’s, zelfstandig werken, veel buiten
Minpunten
(Tegenwoordig) slecht betaald, geen goede arbeidsvoorwaarden, en top down een slechte feeling met elkaar binnen de organisatie
Post nl was een goeie plek omte werken altijd werk en je bent altijd bezig aan het werk.
Pluspunten
Altijd bezig
Minpunten
Werktiiden
Als medewerker heb je altijd een bewogen avond aangezien er van alles kan gebeuren. dat maakt het werk leuk en je zit niet stil.
altijd een goede werksfeer geweest , totdat we hoorden dat het kantoor ging sluiten , en we naar een andere vestiging moesten gaan werken met heel ongunstige werktijden
Werkte in de Nachtdienst als Pakket Sorteerder Internationaal. Leuk werk leuke verdiensten in verband met de nachtelijke uren. Lange uren staand is na een aantal maanden wel zwaar maar uite houden.
Beste fysiek zwaar werk maar wel leuk en gezellig.elke dag op een ander lokatie werken
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Soms fysiek zwaar werk