Reviews voor Expediteur (m/v) bij PostNL

5 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.303 reviews
Goed achtendertig jaar gewekt
Expediteur (voormalige medewerker) –  Rotterdam9 oktober 2018
Goed ook kans gekregen voor een opleiding toen ik in dienst kwam later was niet meer nodig wegens postcode
Expeditie
Expeditie Medewerker (huidige medewerker) –  Assen28 februari 2018
de bedrijfscultuur is vrij plat gestructureerd, goed contact met leidinggevende.
Post wat houd dat in, meer dan alleen de brieven die wij zelf ontvangen, alles wat wordt aangevoerd moet in de juiste containers worden gelegd, daarnaast heb je veel contact met chauffeurs van het Grootvervoer en ben je verantwoordelijk voor de juiste vrachtbrieven.
ik heb altijd met plezier bij de post gewerkt en nog steeds
expeditie medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam Albrandswaard, ZH1 juni 2015
ik heb altijd met plezier en nog steeds bij post nl gewerkt, heb steeds wisselende functie gehad waardoor dit nooit verveelde.

ik heb bij de post ook de mogelijkheden gehad om extra curssen te volgen zoals een cursus busnispoint medewerker en een cursus lorrie rijden te gaan doen. het is een baan met mogelijkheden, met zeer leuke en gezellige collegas
Pluspunten
leuke werksfeer
Productieve en gezellige werksfeer met eigen tijd.
Expeditiemedewerker (voormalige medewerker) –  Krimpen aan den IJssel11 oktober 2012
Zodra ik aankom bij de vestiging van Postnl in Krimpen a/d IJssel open ik de deur en ben ik als enige aanwezig in het pand. Ik leg mijn persoonlijke spullen weg en loop naar het kantoor om turflijsten uit te printen (een lijst waarop ik alle post mee kan optellen). Vervolgens loop ik naar buiten en tel ik het fust wat buiten voor het pand staat (fust zijn de lege frames en lege rolcontainers en pallets die binnen het pand niet meer gebruikt worden). Dan loop ik naar binnen toe en zet ik lege containers klaar voor de chauffeurs die ritten rijden en hun post komen lossen bij mij. Vervolgens tel ik de post en voer ik het aantal binnengekomen post in op de turflijst. Dan komt er een vrachtwagenchauffeur die alle post komt ophalen en ook het fust wat buiten voor het pand staat. Zodra de chauffeur alles samen met mij heeft ingeladen loop ik naar binnen om de vrachtbrieven te maken op de computer. Dat doe ik aan de hand van de turflijst. Dan overhandig ik de vrachtbrieven aan de chauffeur en rijdt hij richting het grote sorteercentrum om alles af te leveren. En dit alles gebeurt twee keer.

Met mijn collega's (de chauffeurs die ritten rijden), de vrachtwagenchauffeur en met mijn leidinggevende kan ik het goed vinden!
Pluspunten
was op mezelf gericht.
Minpunten
geen frisdrank op werk.

Zie meer reviews over PostNL

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over PostNL gesorteerd op locatie