Reviews voor Baliemedewerker (m/v) bij PostNL

6 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.282 reviews
Tussen de collega's een goede sfeer.
Planbaliemedewerker (voormalige medewerker) –  Gouda27 juni 2016
Er hangt een teveel hiërarchie sfeer.
Onderling met de collega's is de sfeer best okay.
Je hebt dagelijks te maken met pakketbezorgers wat soms een hoop gedoe met zich meebrengt.
Pluspunten
Goede sfeer onderling
Minpunten
Ploegendienst waarbij je om 03:45 moet beginnen
Bijbaantje
Planbalie medewerker (voormalige medewerker) –  Den Helder, NH7 augustus 2014
IK heb twee jaar hier met plezier gewerkt en het was een bijbaantje naast mijn studie.
Pluspunten
zelfstndig werken
Minpunten
verouderde werkomgeving
Groeiend bedrijf met leuke collega's
Pakkettenbezorger/ planbaliemedewerker (voormalige medewerker) –  Kolham, GR21 februari 2014
Bedrijf waarbij veel verschillende mensen met uiteenlopende culturele achtergronden werken. De chauffeurs moet je op verschillende manieren benaderen, doordat sommige chauffeurs lange dagen maken en geïrriteerd kunnen reageren. Ik zorgde voor de inname van pakketten en zorgde dat openstaande pakketten die de chauffeur niet goed verwerkt had met de handterminal de juiste status kreeg. Hierdoor kon de klant zien wat de status van het pakket was. Ik spreek chauffeurs aan op hun gedrag en zorg ervoor dat openstaande verstoringen worden afgehandeld. Ik in remboursbedragen en verwerk dit in een kasverantwoording excelbestand. Aan het einde van de werkdag maakte ik de kas op en zorgde ik ervoor dat hij kloppend was. Ik zorgde ervoor dat ik volgens het proces werkte. Ik vond het erg leuk om uitzendkrachten op te leiden voor de planbalie of als chauffeur. Tevens vond ik het leuk dat ik de verantwoording kreeg om af te mogen sluiten in het oude depot.
Leuk klantencontact aan de balie.
Baliemedewerker Business Point (huidige medewerker) –  Waalwijk, NB14 december 2013
Altijd leuk om de klanten in de ochtend te begroeten die de post ophalen aan de balie voor het bedrijf waar ze werken, soms even een praatje maken. Ik heb geleerd om rustig te blijven, wat er ook gebeurt en hoe druk het ook is.
Samenwerking met collega's was gezellig en er was altijd goed overleg.

Het leukste van de baan was de combinatie, baliewerkzaamheden en administratieve zaken, voornamelijk het klantencontact was erg leuk.
Er waren wat de baan betreft geen lastige zaken, wel wat betreft de regelmatige veranderingen binnen het bedrijf, reorganisaties e.d. .
Leuke mensen om mee te werken met verschillende niveaus.
businessbalie medewerker (huidige medewerker) –  Rotterdam19 juli 2012
Het werk bij de post.nl is erg divers, omdat je vaak op verschillende afdelingen werkt. Dat komt omdat ze aan het reorganiseren zijn en dan op verschillende plaatsen in het bedrijf plekken open zijn door verplaatsing van personeel.

Daardoor leerde ik goed met verandering om gaan en leerde ik meerdere plaatsen in de post.nl te bezetten.

De collega`s zijn erg gezellig en collegiaal waardoor de werkzaamheiden makelijker uit te voeren zijn.

Het moeilijkste van de baan vind ik dat je nooit weet voor dat je binnen bent wat je precies doet, maar dat maakt het ook wel weer leuk om te doen.

Het leukste van deze baan is; het contact met de mensen om mij heen zowel mijn collega`s als de klanten.
Pluspunten
het berdrijf betaalde verschillende cursussen voor mij.
Minpunten
de klanten weten eerder wat er aan het assortiment verandert dan jij.

Zie meer reviews over PostNL

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over PostNL gesorteerd op locatie