PostNL

Reviews voor Auditor (m/v) bij PostNL

Bekijk alle 1.477 reviews
PostNL is een goede werkgever met een goede arbeidsvoorwaarden en een prettige werksfeer.
Bij PostNL heerst een goede balans tussen werk en privé.
Als auditor heb ik altijd de gelegenheid gehad om een eigen invulling te geven aan de ingeplande werkzaamheden.

De bedrijfscultuur is de laatste jaren sterk veranderd van autoritair en bureaucratisch naar een cultuur van samenwerking en openstaan voor de ideeën van anderen.

Ik veel geleerd in de diverse functie die ik binnen PostNL in 32 jaar heb mogen vervullen. Hierdoor ben ik uitgegroeid tot een zelfverzekerd persoon, iets wat ik 20 jaar geleden niet had kunnen bedenken.
Pluspunten
Eigen vrijheid van invulling van je werkzaamheden
Minpunten
Ontslag/overcompleet door krimpende postmarkt
Positieve werkgever
PostNL is altijd voor mij een positieve werkgever geweest. Ik heb er met veel plezier 41,5 jaar gewerkt. Helaas betekende het, als gevolg van een van de vele landelijke reorganisatie het einde van mij bij PostNL. Het bedrijf heeft een goed sociaal plan opgesteld voor vetrekkende medewerkers.
PostNL stond in mijn werkzame periode bekent om zijn sociale gedrag richting haar medewerkers. Niet voor niets werd het een familiebedrijf genoemd.

Helaas heeft ook PostNL te maken gehad met een enorme daling van het postverkeer waardoor reorganisaties niet uit konden blijven.
Pluspunten
Sociaal bedrijf met een goed sociaal plan
Minpunten
Fijne werkgever!
Fijne collega's, open communicatie, werkplanning verdeling naar inzicht. Resultaatgericht, ontwikkelmogelijkheden. Goede werksfeer, combi werkzaamheden binnen en buiten.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7
Reviews over PostNL gesorteerd op locatie