Reviews voor PostNL in Vlaardingen

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.282 reviews
post nl
postbezorger (voormalige medewerker) –  vlaardingen19 mei 2017
gezellige wijk gehad met veel oude klanten van de supermarkt vroeger .
ophalen en bezorgen van de post
bezorger vn de post (voormalige medewerker) –  vlaardingen4 mei 2017
elkdag post ophalen en bezorgen op de fiets
niet veel bijzonders geleerd
directie viel niet altijd mee te praten
fijne collega`s
veel te zwaar voor het lichaam het sjouwen van de schoudertas
de vrijheid in het bezorgen
Pluspunten
vrijheid
Minpunten
te zwaar werk
in de jaren 70 en 80 veel vrijheid daarna veel jagen
Postbode/chauffeur (voormalige medewerker) –  vlaardingen23 januari 2015
voorbereiden werk en wegbrengen post,klaar naar huis
ik heb veel straten kennis opgedaan van vlaardingen,maassluis,maaslanden hoek van holland.
de directie was altijd correct tot de jaren 90 maar toen werd het moeilijker door de privaticering.
mijn colega,s waren fantasties,we stonden altijd voor elkaar klaar.
na de zoveelste verandering in het werk werd het moeilijk voor sommige werknemers om te werken en de een na de ander ging er gedwongen uit( met bonus)
het leukste was dat ik als chauffeur eigen baas was.
Pluspunten
van veel tot weinig vrijheid
Minpunten
na de privaticering alles gespannen
Gevarieerd werk buitenlucht sociaal
Postbode, Chauffeur, Business Point Medewerker (voormalige medewerker) –  Vlaardingen, ZH8 december 2014
PostNl was voor mij persoonlijk een prettig bedrijf. Ik kon bij dit bedrijf wel 'mijn ei' kwijt. Als chauffeur vond ik het contact met klanten altijd erg plezierig. De laatste jaren ging het qua sfeer op de werkvloer, door de reorganisatie, er wel op achteruit. Financieel heb ik nooit te klagen gehad bij PostNl.
Pluspunten
Buiten, sociaal
Minpunten
Werksfeer
Altijd gezellig maar niet altijd goed geregeld.
Postbezorger (huidige medewerker) –  Vlaardingen, ZH2 april 2014
Een typische dag op het werk ziet er als volgt uit:
Afhankelijk van de wijk waar je je looproute doet, ik loop in het centrum, begin je rond half 2 's middags. Dat vind ik persoonlijk een vervelende tijd omdat ik dan de hele ochtend niks te doen heb. Je fietst op je eigen fiets richting het depot waar jou post hoort te staan, 9 van de 10 keer word de post te laat geleverd.
Uiteindelijk ga je je route lopen, hoewel er een vaste tijd voor staat, kan je het gewoon op je eigen tempo doen natuurlijk. Dat is het fijne aan dit werk, het kan op je eigen tempo en niemand die de hele dag op je let. Het nadeel van zo laat beginnen is dan weer dat, mochten er zich calamiteiten voor doen, dan krijg je je teamcoach niet meer te pakken want die is om 14:00 al lekker naar huis gegaan.

Veel kan je niet leren met dit beroep, het is niet meer zo als vroeger, toen dit vak nog heel erg belangrijk was. Je gaat van A naar B en zorgt dat je kwaliteit levert dat houd in: dat je goed leest en vertrouwen opwekt bij de klanten.

Qua directie word er te veel gelet op de cijfertjes en hoe het allemaal zo goedkoop mogelijk kan, in plaats van na te denken over wat voor effect dat heeft op de werknemers. Dit werk is erg zwaar maar het word voor lief genomen want de directie die mag alles regelen van uit hun stoel en hebben geen idee wat wij de hele dag moeten tillen. De beloning/salaris dat wij krijgen staat absoluut niet gelijk aan de arbeid die wij verrichten, laat staan aan de lichamelijke klachten die wij ervaren.

Qua collega's is het altijd gezellig, iedereen helpt elkaar waar het kan. Er is
  meer... altijd tijd voor een praatje of een keer met z'n alles uiteten.

Het moeilijkste van deze baan, ik vind er zelf niks moeilijks aan, het spreekt allemaal voor zich vind ik. Wat ik wel heel vervelend vind is het gebrek aan wc's op de lokale depots, dat vind ik eigenlijk ronduit belachelijk.

Het leukste van deze baan vind ik het buiten zijn en niemand die de hele dag over je schouder mee kijkt. Het is een hele vrije baan. Natuurlijk is het in de regen en sneeuw wat minder fijn, maar als je jezelf erbij neerlegt dat het wat langer gaat duren en wat meer kleding aan moet doen, kan het nog steeds heel leuk zijn.
Pluspunten
Vrije baan, buitenwerk, leuke collega's.
Minpunten
Geen wc's, slechte werktijden, geen begrip van directie.
Hardwerkende vestiging
Chauffeur Collectie (voormalige medewerker) –  Vlaardingen17 oktober 2012
- Kom verschillende mensen tegen
- Goede sociale kontakten
- Goede directie
- Aardige collega,s
- Niet goed georganiseer
- Komt verschillende mensen tegen
Pluspunten
gratis gekoelde water
Minpunten
geen gratis koffie

Zie meer reviews over PostNL

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over PostNL gesorteerd op vacaturetitel