PostNL

Reviews voor PostNL in Utrecht

Bekijk alle 1.517 reviews
Zelfstandig werkzaam ,prettig werk en leuke collega's
Niet echt een sociale werkomgeving. Veranderd ook telkens, je weet nooit goed waar je aan toe bent.
Helaas is het werk bij PostNL er na de vele reorganisaties niet bepaald beter op geworden. Voltijdbanen zijn veelal opgeheven. De kwaliteit heeft sterk te lijden gehad onder de vele reorganisaties en bezuinigingen. Ik vind het verder jammer dat de werksfeer in de loop der jaren sterk achteruit is gegaan. Mijns inziens was dit helemaal niet nodig geweest. Een gemiste kans derhalve!
Ik vond het als mijn bijbaan de perfecte combinatie tussen werk en studeren.
De werknemers waren hele fijne mensen, echter werkte je keihard en kreeg je weinig geld. Het is een enorme top down structuur dus er wordt vrijwel niet geluisterd naar mensen die werkzaam zijn in de onderste lagen. Dit zorgt voor veel spanning op de werkvloer. De teamcoaches moeten alles oplossen en moeten soms wel aan 2 tot 3 teams tegelijk leiding geven.
Excelente Experiencia, Excelente empresa. importante proceso de logistica.
leuke baan met afwisslend werk en leuke collega's . goede samenwerking met de werk druk en het werk
Mijn ervaring met Post NL is redelijk goed. Geen klachten
Werkte daar in de nachtdienst. Mensen die daar al heel lang werkten waren erg ontevreden over hoe er met de mensen afspraken werden gemaakt en hoe ze behandeld werden. Eigenlijk had je weinig te vertellen, werd er niet serieus naar klachten geluisterd al doet het management/HR dat wel vermoeden maar op de werkvloer werkt het heel anders. Bijna nooit contractverlenging en vaak aan de verkeerde mensen. Op een of andere manier wordt eerlijkheid en kritiek niet gewaardeerd. Verder prima gewerkt met een hele leuke groep collega's meer dan 1,5 jaar maar omdat de werkdruk steeds hoger werd met steeds minder mensen en ik overdag ook nog een baan heb, heb ik besloten om ontslag te nemen.
Pluspunten
leuke collega/s
Minpunten
je wordt niet serieus genomen, je bent een nummer en de werkdruk is erg hoog
Veel ervaring opgedaan en vond het niet leuk werken bij Postnl Veel druk op je en gejaagd!!
Met plezier mijn werk altijd uitgevoerd. Het algehele luisteren naar de werknemer door managers mag wel wat beter.
Pluspunten
Gratis koffie en thee e.d.
Minpunten
Geen waardering uitspreken van leidinggevenden naar de werknemers toe.
40 jaar lang een prima werkgever geweest en vanwege consolidatie commerciële onderdelen overcompleet geraakt.
Je bent zelfstandig. Werkt in jouw eigen tempo. De collega's ontmoet je op straat en op het depot. Mensen spreken je aan tijdens het werk en dat is erg leuk. Het kan zwaar zijn maar gelukkig zijn er hulpmiddel voor.
Pluspunten
zelfstandigheid
Minpunten
zwaar werk
Ik heb in de kerstvakantie via Young Capital bij PostNL gewerkt de werkplaats was vrij luid, vanwege de sorteermachines, en de werkzaamheden waren wat eentonig. er waren echter meerdere verschillende dingen die je kon doen (achter de band staan/met de hand sorteren/stempelen) zodat het niet helemaal ging vervelen. Het leukste waren echter de collega's, zeer vriendelijk en behulpzaam.
Pluspunten
Gratis koffie/thee
Minpunten
soms iets te eentonig
Leuke collega's en leuk werk. Helaas is de printwereld krimpende business
Pluspunten
Minpunten
Krimpende business
Ik heb erg fijn gewerkt bij Post-NL. De tijden zijn fijn, ik kon voor mijn studie nog even wat bijverdienen. De radio stond aan, dus dat helpt altijd. Het maakt de werksfeer gezellig.
Post.NL het is goed bedrijf maar nu ik zoek nieuwe werk.Ik werkte op laden/lossen en ook op interntransport.
Minpunten
werk viel op zich wel mee maar als individu veel eenlingen , kans op verder ontwikkelen was niet mogelijk, en veel rouleren wardoor je de kans mist een proces in zijn geheel mee te kunnen maken en van te leren!
Pluspunten
op tijd klaar
Minpunten
geen vaste plek teveel rouleren
Je sorteert post 3 tot 5 dagen in de week 's ochtends vroeg. Je werkt snel en efficiënt en het liefst binnen 3 uur klaar met sorteren en volgorde leggen voor de postbode.
Je sorteert post 3 tot 5 keer per week 's ochtends vroeg. Je zit vast aan een tijdslimiet, waarbij snel een efficiënt moet werken.
Ik heb 40 jaar bij PostNl gewerkt (voormalig PTT Post). De laatste jaren vond ik het minder plezierig omdat door dalende postvolumes mijn werk als vaste medewerker ging verdwijnen. Mijn werk als postbode is overgenomen door vutters, gepensioneerden, huismoeders en studenten. Ik zag dat de kwaliteit steeds verder naar beneden ging. Deze mensen hebben geen binding met het bedrijf zoals oude postbodes dat wel hebben. Voor hun is het maar een bijverdienste. Voor ons was het onze boterham. Jammer maar het is niet anders.
Pluspunten
Goed salaris en gezellige collega's en buiten veel vrijheid
Minpunten
Werkdruk en werken volgens vaste richtlijnen, eigen invulling mag niet meer. Deeltijd