Reviews voor PostNL in Roosendaal

13 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.282 reviews
goede werkomgeving
Postbezorger (voormalige medewerker) –  Roosendaal9 augustus 2018
fijne werkomgeving en de bewoners zijn ook erg leuk, elke dag is een andere dag die nooit het zelfde is
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
bij slecht weer gaat het werk door en daardoor vallen er weleens ongelukken
Post nl
Postvoorbereider (voormalige medewerker) –  Roosendaal10 januari 2018
Heel fijn gewerkt al die tijd maar door ziekte ivm zwangerschap ging het helaas niet meer.
PostNL de meeste waardeloze pakket- en postdienst van Nederland!
Klant (voormalige medewerker) –  Roosendaal30 november 2017
Het wordt hoog tijd dat de overheid een andere instantie als universele postdienst gaat inzetten dan #PostNL. Het gaat meerdere keren per jaar gewoon te vaak mis bij PostNL. Inmiddels is dit al de 12e keer dit jaar dat het mis gaat met het leveren van pakketjes. Blijkbaar is het dan toch hogere wiskunde voor PostNL om een simpel pakket van A naar B te brengen op tijd...

Volgens de overheid moet PostNL minimaal 95% van de aangeboden post de volgende bezorgdag te bezorgen. Dit is door de overheid wettelijk bepaald.

Het is echt onbegrijpelijk dat nota bene een beursgenoteerd bedrijf en met zulke verplichtingen, dit soort drastische fouten maakt (als in non-bezorging en/of niet op de aangewezen tijd te leveren). Dit alles conform gemaakte afspraken met de #rijksoverheid.

Het is anno 2017 en PostNL komt al in de problemen tijdens Black Friday en Cyber Monday, als er wat meer pakketjes bezorgd dienen te worden. Zelfs met paard en wagen ging het vroeger sneller en zeker betrouwbaarder dan tegenwoordig het geval is bij PostNL.

Ik zit momenteel op 3 pakketten te wachten van PostNL. Deze zijn op verschillende datums verstuurd. Twee hiervan liggen al meerdere dagen op het distributiecentrum, welke nog altijd niet gesorteerd zijn. Volgens PostNL gaat dit pas na (!) het weekend gebeuren. In het ergste geval is dan 1 pakket bijna een week onderweg en dit binnen #Nederland! Dit kan toch niet?! Gewoonweg een week wachten op een pakket die binnen Nederland bezorgd moet worden. Zelfs als ik te voet zou gaan, dan gaat het nog sneller.

Het ergste van dit hele verhaal is nog wel dat
  meer... het 2 verjaardagscadeaus betreft. Deze zullen dus ronduit te laat komen. Ik heb de twee verschillende bedrijven al geïnformeerd dat ik het retour ga laten sturen, daar deze niet op tijd binnen komen voor de desbetreffende verjaardag. Beide bedrijven snappen dit gelukkig en gaan zelfs nu een schadeclaim indienen bij PostNL voor gederfde inkomsten (meer dan logisch). Eén bedrijf gaat vanaf nu zelfs zijn spullen gratis versturen via UPS.

Ook Amazon, waar ik besteld heb, gaat vanaf nu kosteloos via UPS versturen. Dus PostNL gaat flink wat klanten verliezen op deze manier...

Gewenste oplossing?
Er is géén oplossing meer hiervoor. Pakketten komen niet of veel te laat aan. Dit is al meerdere keren dit jaar gebeurd. Ik denk ondertussen dat dit al de 12e keer is dit jaar bij PostNL.

Naar mijn mening is #PostNL de meest onbetrouwbare postdienst van Nederland. En ik hoop dan ook van ganser harte dat de #overheid PostNL flinke boetes oplegd voor het niet nakomen van gemaakte afspraken. Want PostNL haalt echt niet die 95% zoals ik hierboven heb omschreven.

PostNL adverteert op hun website met de volgende tekst: "Wij zijn PostNL. We zijn de onmisbare schakel tussen verzenders en ontvangers van post en pakketten, tussen de fysieke en de online wereld."

De "onmisbare schakel"...? Echt? Laat me niet lachen. Gewoonweg een waardeloos flutbedrijf is PostNL.
Pluspunten
Ze beloven alles op tijd te bezorgen.
Minpunten
Komen hun eigen beloftes niet na, ze liegen glashard, prijsverhogingen, pakketten worden ontvreemd, pakket worden te laat (of helemaal niet bezorgd), pakketten worden voor de deur gepleurd.
Solitaire functie met veel vrijheid
Retailmanager (voormalige medewerker) –  Roosendaal23 augustus 2017
Teveel om op te noemen. Alle werkvelden doorlopen. Nodig me maar uit!
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Teveel administratie (waar niemand iets mee doet!)
geen info
contact met klanten
gezellige werksfeer
koerier (voormalige medewerker) –  Roosendaal1 juni 2016
eigen baas,
eigen route bepalen en rijden
helaas maar tijdelijk
Pluspunten
eigen baas
Minpunten
tijdelijk
Leuk eenvoudig zelfstandig werk.
Post bezorger (voormalige medewerker) –  Roosendaal30 maart 2016
Werken bij de PostNL als postbezorger was voor mij leuk werk. Het is eigenlijk heel simpel je krijgt een wijk toegewezen en daar bezorg je de post. En je kan het werk makkelijk combineren met andere werkzaamheden.
Pluspunten
Je kan zelf ongeveer bepalen hoelaat je begint.
Minpunten
Je moet door weer en wind, dus dat kan af en toe best vervelend zijn.
Losse werksfeer met gezellige collega's
Postbode/chauffeur (voormalige medewerker) –  Roosendaal, NB10 november 2015
Een typische dag op PostNL was op tijd aanwezig zijn, beginnen met voorbereiden en tijdens deze handeling kunnen en mogen praten met collega's, waarna je wegreed en een wijk bezorgde. Ik ken dankzij PostNL meerdere wijken in de buurt van Roosendaal erg goed. De collega's waren gezellig. De leidinggevenden waren aardig en meelevend. Het moeilijkste van de baan was de verandering van de werkzaamheden per dag en het slechte weer. Het leukste was de eigen invulling van de taak die je kreeg.
Pluspunten
Aardige mensen
Minpunten
Slecht weer is jammer
Leuke baan
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Roosendaal, NB17 april 2015
Voor mij was dit een bijbaantje naast mijn studie. Autorijden vind ik leuk en daarom ben ik daar gaan werken. Het werk is afwisselend door de verschillende routes die ik mocht rijden en de opdrachten waren verschillend.
Gezellig team met iedere werkdag een nieuwe uitdaging
voorbereidster (voormalige medewerker) –  Roosendaal21 januari 2015
Het voordeel om te werken bij Postnl vond ik het vroeg beginnen. Iedere dag weer een uitdaging om de post op tijd gesorteerd en afgevoerd te hebben, met af en toe een grap en een grol van mijn collega`s.De tijd ging heel snel voorbij.Na werktijd( altijd variabel) nog volop tijd om op mijn kleinkinderen te passen.
Pluspunten
Gratis koffie, thee of soep
Minpunten
Na 3 jaar helaas een verplichte werkpauze van minstens 3 maanden
alleen werken lijkt leuker dan het is, als postbode werk je alleen. maar niks voor mij.
postbode (voormalige medewerker) –  roosendaal5 februari 2014
Je werkt gemiddeld 3 uur per dag van dinsdag tot en met vrijdag, dus er blijft genoeg vrij tijd over. verder vond ik het een uitzichtloos baantje .
Pluspunten
veel vrije tijd, je kan je eigen uren inplannen
Minpunten
de post weegt ongelooflijk zwaar op sommige dagen.
Hard werken, goede beloning
Postbezorger (huidige medewerker) –  Roosendaal, NB22 oktober 2013
Het is een vrij eenzame wereld. Je haalt de post op bij een depot en je ziet je collega's nauwelijks.
Voordeel van deze baan is dat je genoeg tijd overhoudt voor school, ander werk en vrije tijd.
Pluspunten
Veel vrije tijd
Minpunten
Hard werken, weinig contact met leidinggevende

Zie meer reviews over PostNL

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.