Reviews voor PostNL in Ridderkerk

13 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.285 reviews
Nooit prive tijd gehad
Pakketbezorger (voormalige medewerker) –  Ridderkerk16 mei 2019
Het begon leuk met een leuke salaris, alleen nooit tijd gehad voor mijn priveleven. Elke dag 12 uurtjes of langer gewerkt, 6 dagen per week.
Minpunten
Lange werkdagen
Goeie ervaring
Orderpicker/magazijnmedewerker (voormalige medewerker) –  Ridderkerk5 mei 2019
Leuke bedrijf met vele verschillende culturen . Een aanrader maar helaas niet verlengd
werkervaring
Pakket Bezorger (voormalige medewerker) –  Ridderkerk18 februari 2019
ontslag genomen van wegen het feit dat ze alleen denken aan de pakketten en niet de veiligheid van de bezorger.
Pluspunten
Minpunten
alles
goed geregeld bedrijf
Operator (voormalige medewerker) –  Ridderkerk25 januari 2018
goed geregelde bedrijf en een leuke sfeer tussen de collega's, ik vond het erg fijn om daar gewerkt te hebben.
Pluspunten
gehele bedrijf was erg goed geregeld
Minpunten
geen idee.
lekker buiten zijn
postbezorger (voormalige medewerker) –  ridderkerk30 oktober 2017
was heerlijk werken was altijd wel leuk zeker met de klanten omgaan
Pluspunten
heerlijk buiten
Minpunten
winter
Ideale baan voor iemand die graag zelfstandig werkt.
Pakketbezorger (huidige medewerker) –  Ridderkerk19 december 2016
Hele leuke baan vanwege de zelfstandigheid, maar een hele chaotische sfeer qua werkplanning.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
chaotische werksfeer
goede werksfeer
Logistiek medewerker (huidige medewerker) –  Ridderkerk18 april 2016
wisselende diensten waardoor je vaak verschillende roosters hebt wat aangenaam is
Winstgevend bedrijf, welke alleen maar groeit, maar werkt met veel zpp-ers
Zelfstandig ondernemer (huidige medewerker) –  Ridderkerk, ZH26 juni 2015
Dinsdag t\m zaterdag begin ik elke dag om 07:00 uur met het laden van mijn bus. Na het laden heb ik de vrijheid om de pakketten te bezorgen op de desbetreffende adressen. Ik krijg betaald per afgeleverde stop. Wekelijks krijg ik creditfacturen van de afgelopen week, zodat ik deze niet zelf hoef op te sturen.

Als zelfstandigondernemer in 2008 begonnen, maar door veel aanpassingen voelt dit inmiddels anders. Als ondernemer heb ik zelf geen invloed op mijn werkpakket en mijn verdiensten.

Makkelijk en leuk werk, leuke collega's, en veel vrijheid. Moeilijkste van de baan, was als zzp-er, om vakantie dagen op te nemen. Ik was immers zelf verantwoordelijk voor vervanging en moet dit zelf regelen. Erg jammer, dat wij als ondernemers erg worden onderdrukt en steeds meer verplichtingen krijgen. Bij elkaar een prima baan met leuke verdiensten, mits je daar hard voor werkt.
Pluspunten
Veel vrijheid tijdens mijn werkzaamheden
Minpunten
Geen vakantie dagen en weinig waardering en beloning
Een leuke baan met veel uitdagingen.
Procesmanager (voormalige medewerker) –  Ridderkerk, ZH1 juni 2015
Ik werk in verschillende diensten Ochtendproces Dagproces, Debrief en Avondproces. Heb te maken met planning aansturen proces, gesprekken en eindverantwoordelijk voor het proces.
Stuur medewerkers aan tjdens het proces om samen een goed eide te maken aan de dag. Vind het erg leuk om met mensen te werken en processen te draaien. Ik vind het een uitdaging om elke dag alles goed te doen en waar nodig zaken te verbeteren. Ik ben open en eerlijk naar medewerkers toe, en dat wordt gewaardeerd, ook al is het niet altijd positief.
Ik werk in een team met 6 procesmanager en wij stimuleren elkaar in het zo goed mogelijk en gelijk mogelijk alle processen te volbrengen. We zitten goed op 1 lijn en we spreken elkaar aan als er iets niet goed gaat.
Al met al een leuke baan met veel uitdagingen en een groep medewerkers die ik wil stimuleren om goed werk neer te zetten en vooral met plezier,
Pluspunten
teamwork
Minpunten
lange reistijd
leuke baan maar werkdruk en sfeer onder de maat
Postbode (voormalige medewerker) –  ridderkerk29 april 2015
leuke baan heel de dag buiten
werkdruk neemt toe
reorganisatie neemt de overhand voor goede werk sfeer
Pluspunten
buiten, onafhankelijk
Minpunten
werkdruk
leven van een postmedewerker
postbussen ,brengklanten, voorbereidingen (voormalige medewerker) –  ridderkerk20 september 2012
ben ooit bij de post om tewerken maar daarna ging ik het steeds leuker vinden bij de post heb heel veel geleerd bij de post ervaring leren vriendelijk spontaan .was een levenbaan maar nu willen ze alle vaste krachten eruit hebben baal onzettend maar zo is het leven ,collega,s zijn heel lief ik zeg altijd alle kantoren in nederland zijn je collega,s bij post.nl heb zoveel geleerd bij de post ,weet namelijk veel straaten uit me hoofd waar ik overalgewerkt hebt de contacten met klanten en de buiten lucht en de vrijetijd die je hebt heerlijk .
de bazen zijn ook normaal die doen niet uit de hoogte leven mee zo hoort het .
zeg maar heb zeker hele lange tijd met plezier bij de post gewerkt (werk er nog steeds) binnenkort houd het op voor de chauffeurs in oktober .ben zo vaak overgeplaats naar andere vestegingen houd een keertje op dat is jammer maar we moeten verder in het leven werk nu in ridderkerk nikkelstraat 18 bij post.nl .
Pluspunten
vrolijkheid, buitenlucht, verschillende tijden werken werkvloer heel gezellig
Minpunten
geen minpunten
gezellige werkomgeving
bezorger (huidige medewerker) –  ridderkerk16 september 2012
je bent eigen baas je hebt de tijd tot 8 uur s' avonds. je ziet leuke gezellige mensen onderweg. Er is niks moeilijks aan alles wordt goed aangegeven.

Zie meer reviews over PostNL

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.