Reviews voor PostNL in Gouda

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 1.284 reviews
Tussen de collega's een goede sfeer.
Planbaliemedewerker (voormalige medewerker) –  Gouda27 juni 2016
Er hangt een teveel hiërarchie sfeer.
Onderling met de collega's is de sfeer best okay.
Je hebt dagelijks te maken met pakketbezorgers wat soms een hoop gedoe met zich meebrengt.
Pluspunten
Goede sfeer onderling
Minpunten
Ploegendienst waarbij je om 03:45 moet beginnen
goede werksfeer afwissend werk
Postbode Plus/Postbode / Chauffeur (huidige medewerker) –  Gouda, ZH26 november 2014
PostNl is een goed bedrijf om bij te werken helaas staat er op korte termijn een reorganisatie op stapel het werk is afwisselend en leuk om te doen
Pluspunten
prettige werksfeer- afwisselend werk
Minpunten
geen toekomst perspectief
Gezellige werkomgeving met verschillende karakters collega's
Postbode (huidige medewerker) –  Gouda, ZH24 mei 2014
Productie werk/afwisselend/parttime baan, ik begin om 5.30 uur, dan ben ik postbus -verdeler zet het werk klaar voor collega's die om 6.00 uur starten en de postbussen zending verzend klaar maken, zelf sorteer ik de post voor mijn collega's op postbuskast -nummers, zij sorteren deze post erbij in hun postbus kast om samen te voegen en verzend klaar te maken voor de autodienst die brengen het naar de klanten. Om 7.00 maak ik de posttassen op de afdeling verzend klaar voor de post- bezorg(er)sters, deze worden met rolcontainers door de auto dienst afgevoerd naar depots om bezorgd te worden bij de klanten.

Nauwkeurig/verantwoordelijk werken en de post goed lezen op naam en huisnummer, sorteren/in-straten en op de juiste huisnummer volgorde. Geheim houding met bepaalde poststukken.
Kwaliteit leveren.

De directie is een prettig/gezellig positief ingestelde persoon en je kan altijd bij deze man terecht.

Mijn collega's zijn een geëmailleerd publiek, verschillende karakters, het kan inspirerend zijn.

Of het moeilijk is deze baan, geen idee, het is zwaar werk door weer en wind en verantwoordelijk. De post moet juist bezorgd worden bij de klanten.
Het leukste is dat dit werk afwisselend is, je hebt contacten met de mensen en soms ben je sociaal naar de klanten/mensen onder weg/aan de deur, soms een koffie adres. Het buitenwerk is ook heerlijk, ook al regent het of is het weer echt slecht. Een lekke band onderweg is minder.
Pluspunten
Bij goede kwaliteit gebak op het werk
Minpunten
Die heb ik eigenlijk niet
productieve en een gespannen werkomgeving
Postbezorger (voormalige medewerker) –  gouda3 februari 2014
Donderdag was een typische dag. Veel maar ook zwaar werk. De sfeer was soms gezellig maar kon ook somber zijn.
Minpunten
Slechte communicatie
productieve en een gespannen werk omgeving
Postbode (voormalige medewerker) –  gouda3 februari 2014
Donderdag was voor mij een typische dag. Veel maar ook zwaar werk. Soms was de sfeer heel gezellig en soms ook somber
Minpunten
Slechte communicatie
Flexibele en afwisselende baan.
Postvoorbereider en -bezorger (huidige medewerker) –  Gouda, ZH13 juni 2013
Als postvoorbereider begin je afwisselend om 5-6 of 7 uur 's morgens. Post wordt uitgegooid, ingestraat en gezet. Afhankelijk of het een piek of een daldag is, staat hier meestal een grote druk achter, omdat er een aantal wijken voor een bepaald tijdstip klaar moet zijn. Veelal ben je met voorbereiden om 12 uur klaar, waarna je vervolgens nog 1-2 wijken wegbrengt. Het voorbereiden is meestal heel gezellig, omdat je met een team samenwerkt en er altijd wel gekletst wordt. Bezorgen doe je zelfstandig, en na 5 uur binnen gezeten, vond ik het altijd fijn om weer even naar buiten te kunnen. Wat ik tijdens mijn tijd bij de post geleerd heb, is om niet over me heen te laten lopen. Je moet assertief zijn anders wordt je als het ware 'gebruikt'. Daarnaast heb ik geleerd om niet op te geven als het even niet meer meezit. Het leukste aan de baan is het feit dat het zeer flexibel is; je begint vroeg, maar bent veelal ook vroeg klaar waardoor je nog een middag over hebt om andere dingen te doen. Daarnaast sprak het buiten lopen mij ook altijd aan.
Pluspunten
flexibel, afwisselend binnen en buiten werken.
Minpunten
chaotische organisatie, loon ligt vrij laag

Zie meer reviews over PostNL

Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.