PostNL

Reviews voor PostNL in Goes

Goes6 reviews
Bekijk alle 1.508 reviews
Altijd weer in voor een andere uitdaging maar helaas dat er die regel nog is dat je er 6mnd uit moet. Nu had ik een leuke baan moet je eruit
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten
vervelende regel dat je verplicht bent een half jaar eruit te moeten
Als ZZP’er is dit een ideale bijbaan om er wat bij te verdienen. Je werkt tot max 12.00 uur (als het heel druk is 13.00 of 14.00 uur, maar daartoe kunnen ze je niet verplichten want je contract is maar voor 9 uren per week) En het vergt, voor mij in elk geval, niet zoveel.

Maar wat ik niet begrijp is dat ze hele goede ervaren mensen na 3 contracten of 23 maanden laten gaan (geven ze ook eerlijk aan als je aangenomen wordt) Daardoor moeten ze iedere keer weer nieuwe mensen inwerken en krijg je geen mensen die binding hebben met PostNL. Plus je krijgt veel fouten wat zwaar irritant is voor de postbezorgers/postbodes. Ook postbezorgers (andere CAO(Why?)) ,die een vast contract hebben als postbezorger en die ook postsorteerders zijn moeten er 6 maanden uit. Die mensen hebben al binding met PostNL. Geef ze dan desnoods een vast contract voor 3 uren per week. Hoeveel risico loop je dan als bedrijf. Sterker nog geef de goede sorteerders een vast contract van 3 uren per week. Dan creeer je meer vastigheid en meer zekerheid voor je personeel. Denk maar aan een hypotheek of lening. Hebben ze nu geen recht op omdat er geen perspectie- of intentieverklaring wordt afgegeven door PostNL.

Wat ik ook niet begrijp is dat een postbezorger die door weer en wind met zwarte fietstassen (of scooter) de post moet bezorgen minder per uur betaalt krijgt dan een postsorteerder die binnen zit te werken.
Pluspunten
Veel tijd over voor ander werk of privé, verstand op nul dus relaxt werk
Minpunten
Lage loon, geen vast contracten
Leuke bijbaan wat perfect te combineren was met school, in de ochtend sorteer ik de post van meerdere wijken en in de middag bezorg ik mijn wijken. Tijdens het sorteren heb je meer contact met collega's die ook aan het sorteren zijn. De collega's zijn erg vriendelijk wat de werksfeer leuk maakt.
alleen werken zijn prima

baas zijn aardig, hou goed rekening mee met mij.

goed toelichting geven
Dit was de leukste werk plek die ik heb gehad lekker buiten zijn en ook binnen was het heerlijk gezellig
Gezellige omgeving, leuke collega's en werken in de buitenlucht maakt dit bedrijf, gezien vanuit het perspectief van een werknemer, bijna ideaal. Het is zwaar werk, maar met een beetje conditie is dit werk goed te doen.
Pluspunten
Werken in de buitenlucht.
Minpunten
Zwaar werk.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij PostNL. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,7