Post Service
bezorgen eigen baas....
bezorgen is leuk en goed vd conditie,lekker in de buitenlucht....
minder tijd mee kwijt dan t sorteren wat daardoor tegenvalt en je totale tijd erg vertraagd.Met de weekkrant bezorgen verdien je doorsnee meer......
Pluspunten
conditie opbouwen, gezonde buitenlucht
Minpunten
sorteren doe je eigenlijk voor nop, lichamelijk zwaar werk door veel catologussen
Buiten zijn
Als je wat te niks te doen hebt is dit iets om te doen
Ga hier nooit werken!
Ik schrijf eigenlijk nooit een review, maar vond het in dit geval wel echt even nodig. Ik hoop dat ik op deze manier mensen kan waarschuwen.

Ik heb hier gesolliciteerd en kreeg na 10 minuten al een telefoontje. Ik was er blij mee want ik wou graag werken. Een aantal dingen telefonisch besproken en een afspraak voor een gesprek gemaakt.

Tijdens het gesprek meteen aangenomen, kopie van bankpas etc gemaakt en de week erop zou ik beginnen.

Ik heb op kantoor straten gezet. Dit moest op een tafel worden gegooid op stapels die uiteindelijk veel te hoog werden en omvielen. Daarna moesten alle stapels post op schoot worden gesorteerd. Ik vond dit een rare en onhandige manier van werken. Bij mijn vorige werkgever (de concurrent) waren de arbeidsomstandigheden wel goed in orde.

Pauze was er niet. Als ik dorst of honger kreeg, dan moest ik maar iets gaan halen.

Uiteindelijk heb ik 7 uur gewerkt die dag. Het werk was nog lang niet af, maar ik was er wel klaar mee. Een medewerker vertelde mij dat ze wel eens tot s'avonds laat moesten blijven werken omdat het druk was. Van s'morgens 7:00 uut tot s'avonds 22:00 uur!

Ik heb een dag later gebeld om te zeggen dat ik toch elders ga werken. Het werk was toch niet wat ik ervan verwachtte.

Nu heb ik deze werkdag nooit betaald gekregen! De eerste werkdag was volgens hun een try-out dag en die wordt nooit uitbetaald!. Dit is mij nooit verteld en ik betwijfel of dit wel mag op deze manier. Na zoeken op internet kom ik meer van dit soort reviews tegen, dus ik ben helaas niet de enige.
Pluspunten
Minpunten
arbeidsomstandigheden
Erg onprettige werkplek.
Het is erg zwaar werk en je krijgt er treurig weinig voor betaald. Verder is de waardering (die er niet is) en de communicatie ook om te janken.
Je bent er echt een nummer en zo wordt je dan ook behandeld. De werkdruk is er ook niet normaal.

De onderlingen sfeer is ook zeer onprettig. Er wordt onderling veel over elkaar geroddeld en lelijk gedaan.

De werkgevers zijn zeer onprofessioneel en hebben hun zaken niet op orde.

Heel vervelend om mee te werken!

Ik raad het iedereen dan ook af om hier te werken!
Pluspunten
Niks.
Minpunten
Alles.
Vreselijk
Wat een slavendrijvers zeg, als je je loon gaat omrekenen in uurloon dan komt het neer op 1,00 per twee uur ofzo. Het is zwaar werk, je moet er rekening mee houden dat je 6 hele dagen aan het werk bent. En dat voor die paar tientjes die je eraan overhoudt.

Communicatie met de coördinator verliep moeizaam. Ik heb voor niks gewerkt blijkbaar want m’n loon is niet gestort. Geen aanrader, deze “werkgever”.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Heel slordig bedrijf
Je bent hier een nummer, veel te veel druk op je. Slechte communicatie. Uren worden niet goed uit betaald.
Pluspunten
Ontslag nemen kan
Minpunten
Lange, stress volle drukke dagen maken zonder waardering van het bedrijf
lekker zelfstandig aan het werk
Zelf bepalen wat je werktijden zijn. zeer positief.
Pluspunten
lekker vij en zlef je werktijden bepalen
Minpunten
laag loon
Goede informele werksfeer met leuke collega's
Middengroot bedrijf met een kleinschalig gevoel. Vele schouders maken licht werk is een welbekend motto. Soms hoge werkdruk, maar het team is erg gezellig.
Verdient zeer slecht en erg onprofessioneel
Helaas verdient Postservice, Sandd erg slecht.
Ik kom op een maandloon van 76 euro uit. Dit is bar weinig voor de 6 uur per week die je eraan kwijt bent.

De post wordt ongesorteerd bij je afgeleverd en moet je zelf nog sorteren op straat en huisnummer, de meeste poststukken zijn reclamefolders.

Daarnaast is er ook een telefoon applicatie die gebruikt moet worden, deze houd je locatie bij en is bedoeld voor het aan en afmelden van de bezorgronde. Ook moet je bij deze app speciale post aangeven. (Houden ze dat niet op het kantoor bij?)

De tijden waarin de poststukken bezorgd worden is maandag en donderdag tussen 12 en 16 (Als het meezit). Tussen deze tijden moet er iemand thuis zijn om de post aan te nemen. Hier moet je dus rekening mee houden als je van huis wilt in deze uren.
Pluspunten
Het buiten rondlopen (mits mooi weer) is het enige pluspunt aan deze baan.
Minpunten
Verdient weinig, geen duidelijk contract, management onprofessioneel, afspraken niet nagekomen, post sorteren arbeidsintensief, veel reclame
Krantenwijk
Ik heb er vanaf juli 2016 gewerkt tot april 2017, ik vind dat je er erg weinig mee verdient per keer voor het werk dat je moet verrichten. €5.50 per week en per folder erbij lichter dan 100 gram €1.25 en een folder zwaarder dan 100 gram €2,50. Ik vind dit erg weinig omdat ik er gemiddeld elke woensdag 2 uur mee bezig ben (275 huizen).
Geen aanrader
Hele slechte communicatie, slechte aerrbeidsvoorwaarden, slecht leiderschap. Niet nakomen van afspraken, nieuwe mensen zonder meteen al laten rijden, in een onvolledige bus. Heel erg slordig. Heel zwaar werk, hoge werkdruk.
een bedrijf met gezellige collega's
diverse werkomgeving waarbij je veel leert over de functionele benodigdheden van Wageningen University
Pluspunten
flexibel en dynamich
Minpunten
weinig uren per week
niks kan
Het verdient in vergelijking met de tijd die je er insteekt niks.
Als je een keer vrij wil kan het niet of moet je zelf vervanging regelen.

Zelfs als je in het gips zit kan je je niet ziekmelden en zal je zelf een oplossing moeten zoeken...
Bijbaan
Het sorteren van brieven en reclamefolders en dat twee keer per week wegbrengen.
Het was puur een bijbaantje
Rustige werkomgeving, eigen tijds besteding qua bezorging
2 dagen in de week post bezorgen is een fijne baan!
Je werkt aan je conditie door het lopen... lekker in de buitenlucht.

Heb je wat extra's te doen, dan weet je weer een aantal straten meer in de woonplaats van bezorging.

Ik heb collega's, alleen zie of spreek ik ze nauwelijks.

Dit komt omdat we allemaal een eigen wijk hebben.

We mogen zelf bepalen, op welke tijdstippen we bezorgen, zolang het maar tussen de aangegeven tijd bezorgd is.

(Di & Vrij tussen 08.00 - 18.00).

Ik zie in deze baan geen moeilijkheid.

Het leukste van deze baan is dat je lekker in de buitenlucht loopt, je veel mensen leert kennen in de wijk waar je bezorgd (socialiteit) en je eigen tijd mag bepalen. Het is gewoon een leuke bijbaan!!
Pluspunten
wil ik niks over kwijt op het internet!
Minpunten
wil ik niks over kwijt op het internet!
Bekijk meer reviews over Post Service
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Post Service. Onze community staat klaar om te antwoorden.
2,8
2,9