Pontmeyer
Op zich goede werkgever denk ik maar afhankelijk van welke afdeling
Ik denk een redelijk goede werkgever maar afhankelijk van welke afdeling
ondergewaardeerd personeel
ik heb een contract aangeboden gekregen om door te groeien met een hbo studie maar ik ben niet eens gewaardeerd voor mijn mbo4+. het salaris is ver onder kunnen van het personeel. er is een structurele te hoge werkdruk die niet wordt aangepakt door personeel aan te nemen. ook wordt het nemen van vrij daardoor onmogelijk gemaakt. als personeel kan je je vakanties plannen op je tijd ver tijd uren.je bouwt elk jaar alleen maar vakantie uren op. pontmeyer betaald je die uren dan uit en daar betaal je weer de helft belasting over. je komt dus structureel sallaris daar te kort. ik heb door de onderbezetting ook een armblessure opgelopen.
de werk omgeving is heel gezellig en tijdens de pauze kan je tafeltennissen en tafelvoetballen.
Ik vond het een leuke plek om te werken en was zeker leerzaam.
De collega's zijn heel vriendelijk en professioneel in hun werk.
Pluspunten
Tijd gaat snel doordat veel bezig bent met klanten en werkzaamheden in de winkel
Minpunten
weinig vakantie dagen
Goede werksfeer
Over het algemeen is het prettig werken, door de klanten is er geen dag echt hetzelfde.
Ik werkte via een uitzendbureau om de zomervakantieperiode op te vangen, zodat er geen personeelstekort zou zijn.
Goede werkgever
Goede werkgever, helaas word er niet altijd even duidelijk gecommuniceerd. Verder goede en leuke collega's
Fijne werksfeer in het team en veel ruimte voor creativiteit/eigen inbreng
Het bedrijf is prima te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.

De sfeer binnen het bedrijf is positief met veel ruimte voor goed contact tussen de afdelingen onderling én met de vestigingen.

De werktijden zijn flexibel, met als richtlijn tussen 8.00 en 17.00.
Pluspunten
Fijne werksfeer met leuke collega's, momenteel dynamische branche, goed te bereiken vanaf station Zaandam
Minpunten
Matige klimaatcontrole in het gedateerde pand en beperkte parkeergelegenheid, maar er wordt gewerkt aan plannen voor een verbouwing
Leuk
Leuk bedijf maar niet voor onbepaalde tijd buiten dat af een veelzijdig bedrijf
Rustige en ruime winkel
Het is ruime winkel waar je terecht kunt voor al je bouwmaterialen. Alles is duidelijk en goed geregeld en er hangt een leuke gezellige sfeer.
Drukke, gezellige baan, veel geleerd, veel vrijheid en leuke contacten met klanten en collega's
In de verkoop gezeten, drukke maar leuke jaren, veel verschillende producten om te adviseren. Je kunt klanten echt helpen met jouw kennis en ervaring.

Iedereen werkt mee, cultuur is open en los, vooral de klanten op de vestiging en in je regio maken het erg leuk.

Moeilijkste is om afweging te maken wanneer je snel moet zijn en wanneer je tijd voor je klant moet nemen.

Leukste is dat je veel verschillende vragen, producten en oplossingen krijgt om aan te bieden. Je hebt dus echt veel kennis nodig en je moet als team werken om je klanten echt goed te kunnen helpen. Door de groei van de bouw in de laatste jaren heb je het wel echt druk maar vliegen de dagen en weken ook zo voorbij.
Pluspunten
Team gevoel met je klanten en je collega's. Vrijheid om zelfstandig te handelen, een genot voor echte verkopers.
Minpunten
Duurt lang voordat je echt voldoende van de handel weet, je moet een echte zelfstarter zijn
taal
De baas was niet professioneel met het taalgebruik naar andere collega's en er werd veel over andere gepraat onderling.
veel geleerd
was een leuke stageplek, veel geleerd, prima bedrijf
te log te onpersoonlijk
maar een paar maanden gewerkt bij de afdeling retouren en bij begin al met een grote achterstand begonnen (mede door een voorganger die tegen de zelfde problemen aanliep als ik later)
Inwerken ging niet alleen traag het ging gewoon niet,men ging er vanuit dat het wel bekend was????????????

De collega"s zijn wel ok, het zit volgens mij in de eerste medewerkers die zoveel eigen macht hebben gecreerd dat er totaal geen overzicht meer is .

Het gevolg dat ik steeds meer vast liep en in plaats van vooruit er weer achterstand ontstond.

Ik wens mijn opvolger heel veel plezier daar en hoop dat hij/zij wel het op kan lossen (hint begin om 6 uur en ga om 20 uur naar huis)
Pluspunten
goede collega"s, salaris en gratis koffie
Minpunten
Inwerktraject(niet), Leiding(niet), duidelijkheid(niet)
gezellige collega's
leuk werk en je leerde elke dag wel wat bij van klanten en je kon hun ook wat bijleren
Productief en gezellige werkomgeving
Na 4,5 jaar werken via uitzendbureau was er besloten om mij geen arbeidscontract aan te bieden.
Pluspunten
woon-werk afstand
Minpunten
geen opleidingen / werkkleding
leuke en leerzame omgeving met veel klanten contact
Heerlijke drukke dagen die altijd leerzaam waren.

heb hier een grote product kennis opgedaan en geleerd hoe machinaal platen te zagen.

leuke collega's en leuke leidinggevende nooit een dag met tegenzin gegaan.

enige wat moeilijk was het gene dat je meteen in het diepe werd gegooid maar dit was ook wel een uitdaging en werd goed begeleid.

Het leukste aan de baan was zodra je het pand verliet was je beetje eigen baas en kon je goed je eigen route volgen zolang je maar op tijd bij de klant leverde en op tijd terug op de werkplek was zodat je daar nog een handje kon uit helpen.
Pluspunten
goedkoop inkopen bouwmaterialen en goede werkkleding
Minpunten
het zware werk
leuk werk met een goede werksfeer
Commercieel bezig zijn
Artikelkennis