De targets zijn haalbaar en je krijgt ruime begeleiding en tijd om het te halen . De regels zijn wel eens niet een duidend . De sfeer is over het algemeen goed . Toch is er een groot verloop . Bij de vaste mensen speelt het dat het dicht gaat over drie jaar wat veel onzekerheid geeft.
Pluspunten
Goed kantine met goede kwaliteit, als je je werk doet laten ze je met rust
Minpunten
behoorlijk zwaar werk en overwerk
Hele leuke team. Tijd gaat snel en iedereen heeft respect voor elkaar. Ook is het heel fijn dat je heel flexibel kan werken. Vrij krijgen gaat ook makkelijk en er is veel sprake van communicatie. Echt een top baan!
Het was een gezellige team waar ik mee werkte en het was ook gewoon leuk om te werken maar je moest je werk altijd goed doen en dat werd ook altijd gedaan.
Alles word goed uitgelegd zodat je je werk goed zal doen.
Pluspunten
Klantvriendelijk
Minpunten
Sommige collega's kwamen wel is niet opdagen.
Personeel werd uitgescholden en de planning ontving ik op zondag avond voor die week. Je kon geen normaal gesprek voeren met het management en zaken waren niet op orde.
Pluspunten
salaris
Minpunten
Schreeuwen tegen personeel
Leuke winkel niet al te zwaar werk mag wel wat betere salaris
-Leuke sfeer.
-Gratis broodje in het weekend.

-Sterk team.
Bij de Plus Retail Distributiecentrum hangt een goede collegiale sfeer. Er wordt hard gewerkt met een goede motivatie bij het hele team. Kortom een mooi bedrijf om bij te werken.
Als clustermanager ben je altijd in beweging: bezoeken van ondernemers, problemen oplossen, vergaderen met collega's.... Geen dag is hetzelfde!
Fijne organisatie met aandacht voor de mens en persoonlijke ontwikkeling.
Als je gewoon je werk doet dan waarderen ze het gewoon.
Prima werk om iets extra’s bij te verdienen. Niet heel moeilijk werk en gewoon lekker soepel
Het was leuk werk als vulploegmedewerker ik had pluzier er in we stonden altijd klaar voor onze klanten en het was geweldig om te doen maar helaas werd het tijd voor iets anders
Ik ben in totaal 6 maanden werkzaam geweest bij PLUS Tilburg Pietervreedeplein. Ik heb een vreselijke tijd gehad hier. Je collega's zijn ontzettend onvriendelijk en roddelen de grootste leugens achter je rug om (bijvoorbeeld, dat ik zwanger zou zijn). De werkgever is ook onprofessioneel, hij kent zijn eigen medewerkers nauwelijks. Ook had ik een uitwerktermijn van een maand dat ik wel wilde werken, vanwege rekeningen etc. Zonder enkel overleg zijn alle uren verwijderd en heb ik niet meer kunnen werken. Na een vraag om toelichting kreeg ik nog geen antwoord. Dit is uiteraard niet vanzelfsprekend voor elke PLUS supermarkt, maar als je erover denkt om bij PLUS Pietervreedeplein in Tilburg te werken, raad ik je aan om dat niet te doen!
Fijne werksfeer en de werkgever laat op vele manieren zien dat hij zuinig en blij is op en met zijn personeel.
Geen fijne winkel meer, super stressvol en geen respect etc voor onmacht dingen
Leuk bijbaantje, gezellig groep! Planning alleen een week van te voren pas bekend.
Pluspunten
Leuke werksfeer.
Minpunten
Planning pas week van te voren bekend.
Het ligt natuurlijk aan welke plus, maar de plus waar ik werk(te) is niet de fijnste. Er word van je verwacht dat je in avonden werkt en dat je doorwerkt nadat de winkel is gesloten. Ik werk vaker van 18.00 tot 23.00 uur. Dit is voor jongeren die school hebben niet fijn. In de weekenden werk ik vaker 11 uur op een dag. Dit is ook veel te veel. Ik krijg in het weekend 45 min pauze. Middag eten moet ik zelf betalen en voor het avond eten krijg je €4,50. Qua werksfeer ligt het aan de afdelingsleiders. Je kan leuke hebben, maar ook wat minder leuke. Ik werk hier 2 jaar en heb nog steeds problemen met meer uren krijgen of vrijvragen. De planningen worden gemaakt zonder toestemming en als je word ingepland en je kunt niet dan heb je pech en moet je vervanging vinden en als dat niet lukt moet je gaan werken! Dit is hoe het word geregeld. Ik heb een paar leuke ervaringen, maar dat komt omdat ik leuke collega's heb. Als je een andere functie wilt of iets anders wilt dan kan dat vaker niet alleen wanneer ze het echt nodig hebben. Om hier te werken moet je om kunnen gaan met frustraties en stress. Ook moet je tegen feedback kunnen als je iets niet perfect hebt gedaan. Want je moet alles perfect doen zonder dat je zelf feedback geeft, want dat word niet gewaardeerd.
Het is een bedrijf waar de klanten voorop staan en je hard moet werken om de eindtijden te halen
Pluspunten
5 euro avondeten
Minpunten
Onrealistische eindtijden soms
Ik heb mijn tijd bij PLUS als prettig ervaren door de fijne werksfeer en goede collegiale houding van andere medewerkers.
Het salaris was erg laag en als je moest overwerken kreeg je niet extra uitbetaald. Als je klaar was met jou karren en het was al bijna tijd. Kreeg je zonder pardon nog een kar toegewezen.
Leuk team, prima salaris, duidelijke taakverdeling, weinig doorgroeimogelijkheden
Stel een vraag over solliciteren of werken bij PLUS. Onze community staat klaar om te antwoorden.