Prima werk om iets extra’s bij te verdienen
Prima werk om iets extra’s bij te verdienen. Niet heel moeilijk werk en gewoon lekker soepel
Ja het was leuk werk
Het was leuk werk als vulploegmedewerker ik had pluzier er in we stonden altijd klaar voor onze klanten en het was geweldig om te doen maar helaas werd het tijd voor iets anders
Ontzettend onaangename sfeer! (Plus Tilburg pietervreedeplein)
Ik ben in totaal 6 maanden werkzaam geweest bij PLUS Tilburg Pietervreedeplein. Ik heb een vreselijke tijd gehad hier. Je collega's zijn ontzettend onvriendelijk en roddelen de grootste leugens achter je rug om (bijvoorbeeld, dat ik zwanger zou zijn). De werkgever is ook onprofessioneel, hij kent zijn eigen medewerkers nauwelijks. Ook had ik een uitwerktermijn van een maand dat ik wel wilde werken, vanwege rekeningen etc. Zonder enkel overleg zijn alle uren verwijderd en heb ik niet meer kunnen werken. Na een vraag om toelichting kreeg ik nog geen antwoord. Dit is uiteraard niet vanzelfsprekend voor elke PLUS supermarkt, maar als je erover denkt om bij PLUS Pietervreedeplein in Tilburg te werken, raad ik je aan om dat niet te doen!
Fijne werksfeer en je wordt gewaardeerd
Fijne werksfeer en de werkgever laat op vele manieren zien dat hij zuinig en blij is op en met zijn personeel.
Geen fijne winkel meer, super stressvol en geen respect etc voor onmacht dingen
Prima werksfeer
Leuk bijbaantje, gezellig groep! Planning alleen een week van te voren pas bekend.
Pluspunten
Leuke werksfeer.
Minpunten
Planning pas week van te voren bekend.
Vermoeiend maar soms leuk werk
Het ligt natuurlijk aan welke plus, maar de plus waar ik werk(te) is niet de fijnste. Er word van je verwacht dat je in avonden werkt en dat je doorwerkt nadat de winkel is gesloten. Ik werk vaker van 18.00 tot 23.00 uur. Dit is voor jongeren die school hebben niet fijn. In de weekenden werk ik vaker 11 uur op een dag. Dit is ook veel te veel. Ik krijg in het weekend 45 min pauze. Middag eten moet ik zelf betalen en voor het avond eten krijg je €4,50. Qua werksfeer ligt het aan de afdelingsleiders. Je kan leuke hebben, maar ook wat minder leuke. Ik werk hier 2 jaar en heb nog steeds problemen met meer uren krijgen of vrijvragen. De planningen worden gemaakt zonder toestemming en als je word ingepland en je kunt niet dan heb je pech en moet je vervanging vinden en als dat niet lukt moet je gaan werken! Dit is hoe het word geregeld. Ik heb een paar leuke ervaringen, maar dat komt omdat ik leuke collega's heb. Als je een andere functie wilt of iets anders wilt dan kan dat vaker niet alleen wanneer ze het echt nodig hebben. Om hier te werken moet je om kunnen gaan met frustraties en stress. Ook moet je tegen feedback kunnen als je iets niet perfect hebt gedaan. Want je moet alles perfect doen zonder dat je zelf feedback geeft, want dat word niet gewaardeerd.
Productieve werkomgeving met hoge werktempo’s
Het is een bedrijf waar de klanten voorop staan en je hard moet werken om de eindtijden te halen
Pluspunten
5 euro avondeten
Minpunten
Onrealistische eindtijden soms
Fijne werkomgeving
Ik heb mijn tijd bij PLUS als prettig ervaren door de fijne werksfeer en goede collegiale houding van andere medewerkers.
Niet goed
Het salaris was erg laag en als je moest overwerken kreeg je niet extra uitbetaald. Als je klaar was met jou karren en het was al bijna tijd. Kreeg je zonder pardon nog een kar toegewezen.
Werken bij de PLUS
Leuk team, prima salaris, duidelijke taakverdeling, weinig doorgroeimogelijkheden
aardige medewerkers
ik kon rustig beginnen met werken.
ik heb veel geleerd om samen te werken!

op het begin was het lastig om optijd klaar te zijn.

de vriendelijkheid van medewerkers die je helpen.
Minpunten
geen pauze
Geen goeie management
Ik was een maand geleden begonnen bij werken in de plus homeruskwartier in Almere poort het duurde erg lang voordat ik daar en contract had niemand vandaar had mij vertellt hoe ik mijn uren moest registreren ook via de systeem ik moest zelf naar hun toekomen om het te vragen eind van het maand hadden ze mij ook geen salaris gegeven ik moest ook weer zelf acht hun aanlopen
Pluspunten
Dichtbij huis
Minpunten
Slecht begeleiding
Na 3 maanden gelukkig een andere baan gevonden
Fysiek zwaar door hoge broodkarren 20 meter door de winkel te rijden en in no time in de vakken te vullen.
goed management beleid en bedrijfscultuur!
Bij Plus werken is leuk maar op de broodafdeling is het zwaar werk, maar wel ontzettend leuk werk. Leuke en fijne collega's. Het bedrijf is een zeer behulpzaam en goed management beleid. Alles samen doen! Goede managers en eigenaar! Iedereen helpt mee in het bedrijf, zeer positief ervaren.
Nooit meer een supermarkt!
Slechte communicatie, hard werken voor erg laag loon en slechte werksfeer.
Mijn tijd bij plus was goed heb veel geleerd en heb altijd gelachen
Als je jong bent is het goed om een baantje te pakken met veel collega’s en mensen om je heen want dan leer je buiten het werken ook nog mensen kennen
Bij de plus werkte ik op de brood, vleeswaren en kaas afdeling. De uren die ik daar werkten waren fijn. Alleen om vrij te vragen of ziekten, waren ze heel streng in. Bijna nooit kon je vrij vragen of ziek melden zonder optijd zelf een vervanger te regelen. Dat is iets wat ik slecht vond als werkgever.
goede sfeer enkel wat interne problemen bij het managment team
ik was leidinggevende en er moesten een hoop dingen veranderen.
fijne werkomgeving
beetje rommelig maar toch een hele fijne werktijd gehad met me leuke collega's
Gezellige werksfeer, waar persoonlijke groei centraal staat
PLUS van Limbeek is een zeer prettig bedrijf om te werken. Door de dynamische markt is er elke dag wel een nieuwe uitdaging te vinden. Met een ondernemer die persoonlijke groei hoog in het vaandel heeft staan zijn er veel doorgroeimogelijkheden.