Pluryn Reviews

Geweldig bedrijf!
Begeleider gehandicaptenzorg (huidige medewerker) –  Nijmegen13 juni 2017
Veel afwisseling, veel gezelligheid, fijne collega's en veel waardering voor het werk. Je haalt er veel voldoening uit!
Afwisselende en uitdagende werkplek.
Begeleider B (voormalige medewerker) –  Nijmegen, Beekbergen.19 mei 2017
Een leuke werkplek om je te kunnen oriënteren.
Ik heb op verschillende werkplekken gewerkt en ervaringen opgedaan. Hierdoor heb ik kennis gemaakt met verschillende manieren van werken.
Hierdoor heb ik ook de uitdaging om met collega's te reflecteren op bepaalde situaties. 'Waarom pak je dat zo aan? Ik had het namelijk anders aangepakt'. Dit houd me scherp en zo leer ik weer verschillende methodes en gedachtegangen.
Wat ik het lastigste van de baan vind is dat je langdurig met cliënten werkt en deze cliënten op een bepaald moment de organisatie verlaten. Je bouwt een band op met elkaar maar moet weer aan de slag met de nieuwe cliënt en de ander loslaten.
Wat ik het prachtigst vind aan deze baan is dat we cliënten op weg helpen om de maatschappij in te gaan. Wat mij erg enthousiast maakt is als er een doel behaald is en de cliënt iets heeft geleerd. Dit kan al iets heel kleins zijn zoals:
*Op eigen kamer kunnen slapen.
* Zelfstandig kunnen koken/ of boodschappen doen.
Pluspunten
De vele mogelijkheden
Prettige werkgever met mogelijkheden
Projectleider HRM (voormalige medewerker) –  Nijmegen23 juni 2016
Zeer fijne werkgever.
Heb hier een leuke tijd gehad als Projectmanager HR en Bedrijfsprocessen.
Met name het planproject en het optimaliseren van de HR-processen was erg geslaagd.
Pluspunten
Minpunten
Veel wisselingen in de top
personenvervoer
Chauffeur personenvervoer (huidige medewerker) –  Nijmegen23 mei 2016
Ik werk al 1,5 jaar bij Pluryn als vrijwilliger als chauffeuse personen vervoer. Dat houdt in dat ik de cliënten met 'n beperking van huis naar hun dagbesteding breng en visa versa.
Het is geweldig leuk werk om te doen.
Pluspunten
omgaan met mensen doe ik graag en autorijden is voor mij ontspanning
Minpunten
Uitdagende werkplek voor mensen met interesse in werken met mensen met een beperking.
Activiteitenbegeleider/ begeleider C+ (huidige medewerker) –  Beekbergen10 mei 2016
Locatie Het Hietveld is een uitdagende werkplek als je interesse heb in het werken met mensen met een licht verstandelijke beperking en gedragsproblematiek.
Een verantwoordelijke baan met iedere dag nieuwe uitdagingen
RVE Manager (voormalige medewerker) –  Beekbergen4 april 2016
Een baan waarin zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en flexibiliteit een vereiste zijn om leidinggevende te zijn binnen deze setting.
Iedere dag samenwerken met collega´s om de kwaliteit van zorg zo optimaal mogelijk neer te zetten en te blijven innoveren.
Gezellige werk omgeving
asistentbegeleiderg (voormalige medewerker) –  Nijmegen, GE25 januari 2016
Ik werk al bijna 6 jaar voor Werkplein Pluryn (0 uren contract). Meeste groepen waar ik gewerkt heb waren heel gezellig en er heerste een ontspannen werksfeer. Daarbij staan bewoners van de groepen centraal en hun en de mening van hun familie wordt gewaardeerd en op prijs gesteld. Erg prettig om in zo'n sfeer te werken.
Pluspunten
Gezellige werksfeer op de groep; Flexibele team's, Geen onderscheid tussen vaste personeel en flexkrachten
Minpunten
Te weinig mogelijkheden om door te groeien; Onjuiste informatie vanuit adviseurs van Werkplein
afwisselende werk omgeving
activiteiten begeleidster (huidige medewerker) –  Beekbergen23 juni 2015
Bij Pluryn heb ik mijn goed kunnen ontwikkelen alle tijd en gelegenheid gekregen om cursussen en workshops kunnen volgen
Minpunten
veel bezuinigingen
Het werk is steeds weer een uitdaging en elke dag is anders!
persoonlijk begeleider B+ (voormalige medewerker) –  Nijmegen, Groesbeek16 september 2014
Het werken op deze locatie is een enorme uitdaging en is mogelijk door een dynamisch en energiek team.
Ik heb geleerd dat je soms blindelings op je collega's moet kunnen vertrouwen. Humor is een een onmisbaar gereedschap in dit werk.
Het moeilijkste van deze baan is dat sommige situaties uitzichtloos zijn.
Het leuke van deze baan is dat je elke dag weer uitgedaagd wordt te zoeken naar oplossingen, je blik te verruimen en dat er dan ineens een weg is waar voorheen geen begaanbaar pad was.
Pluspunten
Het werk is nooit saai
Minpunten
De zwaarte van het werk zou meer gewaardeerd mogen worden, in het salaris, op een andere manier, bv. door wat vaker een complimentje te krijgen, geven, begeleiden feedback geven na incidenten, nazorg.
Goede werkomgeving
Stagiair Woonbegeleiding (voormalige medewerker) –  Beekbergen, GE16 mei 2014
Cliënten die veel op hun kamer zitten en door eigen functioneren spanning op bouwen.
Hier moeten wij op inspelen om er voor te zorgen dat de cliënt geen gevaar wordt voor anderen en voor zichzelf.
De collega's zijn erg ervaren en geven mij veel handvatten zodat ik veel kan leren op het gebied van het begeleiden van cliënten met SGLVG.
Het moeilijkste van de baan vind ik de structuur die je altijd moet bieden, en niet altijd creatief kan zijn om wat anders te doen.
Het leukste vind ik conflicten voorkomen en conflicten uiteindelijk goed af sluiten waarbij je de cliënt bewust maakt van zijn leerproces en ontwikkeling om een stap richting zelfstandigheid te kunnen maken.
Gezellige werk omgeving
Assistent Begeleidster (huidige medewerker) –  Wijchen, GE31 maart 2014
Iedere dag is weer anders

Leuk gezellig team,goede samenwerking

Leukste van deze baan is omgang met de clienten

Moeilijkste van deze baan is soms nee te zeggen tegen de client

Dat de clusterleidster regelmatig op de werkplek te zien is
Achter de ellebogen
Begeleider Hietveld (voormalige medewerker) –  Beekbergen3 maart 2014
Als ze je eruit willen hebben doen ze dat koste wat kost, toffe collega's maar vanuit staf bizar geregeld!
gezellig
ondersteunen activiteiten (huidige medewerker) –  Nijmegen, GE23 oktober 2013
Als vrijwilligster heb ik veel plezier tijdens activiteiten ondersteuning.
goede werkgever
administratief assistent (huidige medewerker) –  groesbeek29 juni 2013
goede werkgever voor een grote organisatie in de zorg

Het leukste aan het werk was de variatie en de clienten om je heen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluryn. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Pluryn gesorteerd op locatie