Review over Pluimers Isolatie van een medewerker

Bekijk alle reviews over Pluimers Isolatie

veel fijne collega's
Isoleerder (voormalige medewerker) –  Rijssen10 april 2017
vond altijd het afwisselend werk wel fijn niet iedere dag het zelfde
Pluspunten
het vrachtwagen rijden
Minpunten
communicatie kan wel wat beter

Andere reviews over Pluimers Isolatie van medewerkers

Gezellige werkomgeveving
Verkoopadviseur (voormalige medewerker) –  Rijssen2 mei 2019
Een typische dag op het werk bestond uit het ophalen van een collega en samen gingen we naar een bepaalde plaats in Nederland.
Ik heb goed geleerd hoe ik moet inspelen op klanten. Bij elke deur maak je weer een nieuwe persoonlijkheid mee en ik heb me goed ontwikkelt in het spiegelen op basis van karaktereigenschappen van een klant.
Het management beviel me wat minder. Het bedrijf is heel erg geld belust en probeert op vele manieren te zorgen dat er kosten in rekening komen voor het personeel ( schade auto, bedrijfskleding, bedrijfsmobiel).
De bedrijfscultuur beviel me wel goed. Collega's waren erg aardig en behulpzaam.
Het moeilijkste van de baan is dat er op sommige dagen in de wijken al heel erg veel geisoleerd was / de interesse niet aanwezig is. De kunst is dan om rustig te blijven en door te gaan.
Het leukste van de baan vind ik wanneer ik met een goed gevoel naar huis rijd nadat het schrijven die dag goed ging.
Pluspunten
Bedrijfsauto
Minpunten
File's
goede werkgever
Isoleerder (voormalige medewerker) –  Rijssen2 januari 2017
jammer genoeg hier weg gegaan. is een fijne werkgever. wel veel intern en dit is lastig te combineren met een relatie.
Pluspunten
goed materiaal
Minpunten
veel intern

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pluimers Isolatie. Onze community staat klaar om te antwoorden.