Philips Reviews

391 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 3.241 reviews
Innovatief, uitdagend.
Director Home Healthcare Solutions (voormalige medewerker) –  Eindhoven5 juni 2019
Philips biedt veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en er zijn voortdurend mogelijkheden om nieuwe zaken te leren. Er is ruimte voor het zelfstandig ontwikkelen van nieuwe marktkansen.
6 juni 2019

Fijn om te horen dat je het goed naar je zin hebt gehad en dat je veel hebt geleerd! Hartstikke bedankt voor het delen van je feedback, we waarderen het.

Na
DirectLife Coach (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 mei 2019
Incredible employer. Cares about more than just the bottom line.
24 mei 2019

That's great to hear! Many thanks for taking the time to share some of your thoughts and experiences, it's much appreciated.

Een fijn bedrijf om voor te werken
monteuze (voormalige medewerker) –  Eindhoven1 mei 2019
Een fijn bedrijf om voor te werken. Het is lang geleden, maar de herinneringen die ik nog heb zijn positief.
3 mei 2019

Het is goed om te horen dat je fijne herinneringen hebt aan je tijd bij Philips. Bedankt voor het delen! We wensen je alle goeds voor de toekomst.

Fijne werkgever
Key Account Manager Philips Lighting (voormalige medewerker) –  Eindhoven23 april 2019
Met veel plezier kijk ik terug op 34 jaar Philips echter helaas kwam mijn functie te vervallen. Ik kreeg het aanbod om commercieel directeur te worden in Almere bij Lumenplan.
Deze functie in Almere als commercieel directeur was prima echter de reisafstand woon-werk verkeer brak me uiteindelijk op.
Pluspunten
Prima secundaire arbeidsvoorwaarden
26 april 2019

Goedemorgen, hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Het is altijd fijn om feedback te ontvangen van onze werknemers, zeker als het komt van iemand met zoveel ervaring als u. We zijn blij dat u met plezier terugkijkt op de tijd die u met ons heeft gewerkt!

Excellent international working environment
Global Marketing Intelligence Intern (voormalige medewerker) –  Amsterdam15 april 2019
Colleagues are friendly and willing to help

Managers are open and support necessarily

Well organised internal events, such as pop-up store
18 april 2019

Your feedback is much appreciated. Thanks for taking the time to share it here. :) I wish you all the best in your future endeavours, seeing you're not active with our company anymore. Hopefully our paths get to cross again in the future.

erg corporate
onderzoeker (voormalige medewerker) –  Drachten29 maart 2019
manage je stakeholders en lik je lekker in, dan is er niets aan de hand; pak je kans als je die pakken kan...
18 april 2019

Bedankt dat je een moment gevonden hebt om eventjes terug te reflecteren op je tijd bij ons. Het is jammer om te zien dat je ondertussen weg bent, maar ik wil je in ieder geval veel succes toewensen in je carrière vanaf hier.

Traag bedrijf
Business Transformation Manager (voormalige medewerker) –  Eindhoven19 maart 2019
Traag bedrijf, bang om beslissingen te maken. heel erg risico mijdend .
21 maart 2019

Bedankt voor het delen van je ervaring binnen ons bedrijf als Business Transformation Manager. Dit is zeker behulpzaam! Ik wil je graag veel succes toewensen met je carrière vanaf hier.

Customers
Productivity Manager IGT- Customer Service (huidige medewerker) –  Best19 maart 2019
Very nice company with focus on customers. The customer always comes first.
21 maart 2019

Many thanks for taking a moment to share your sentiment regarding working with us. I'm happy to hear that you feel this way about the way we go about our business. Glad to have you on board!

Goede arbeidsvoorwaarden, maar gedateerde bedrijfscultuur
Service Innovation Engineer (huidige medewerker) –  Best25 februari 2019
Mijn dagelijkse werkzaamheden bestaan voor een groot deel uit vergaderingen/discussies/overleggen. Dit is het leukste aan mijn baan. Ik krijg veel mogelijkheden om te groeien, echter bevalt de cultuur me niet omdat wijzigingen erg traag gaan.
Ook zijn er vaak wijzigingen in organisatie wat het onzeker maakt.
7 maart 2019

Bedankt voor het delen van niet alleen je ervaring, maar tevens je werkzaamheden als Service Innovation Engineer. Het is spijtig om te horen dat je het gevoel hebt dat bepaalde keuzes sneller gemaakt zouden kunnen worden. Mocht je daar zelf nog ideeën over hebben, dan zou ik je zeker aan willen moedigen om deze te opperen. Het stroomlijnen van processen kan natuurlijk vanaf iedere positie en handeling positieve invloed uitoefenen.

Great place to work
Financial analyst (voormalige medewerker) –  amster21 februari 2019
Great place to work and nice colleagues...........
Pluspunten
Good company culture
Minpunten
None
28 februari 2019

Hi there, it sounds like you've had a very good time working for our company. Many thanks for sharing this here with us and all the best in your professional career!

Nice work enviroment
controller (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 februari 2019
Nice work enviroment, good secundary benefits.....
Pluspunten
Nice work enviroment
Minpunten
None
21 februari 2019

Thanks for sharing your thoughts on your time with us. I wish you all the best from here on out!

Geweldige tijd gehad
Beveiligingsbeambte (voormalige medewerker) –  Eindhoven5 februari 2019
Veel wisselvallig werk in drie ploegen dienst, vaak avontuurlijk, soms saai, nooit vervelend
Pluspunten
Erg sociale werkgever
Minpunten
"vriendjescultuur"
7 februari 2019

Goed om te horen dat je een avontuurlijke tijd bij Philips hebt gehad. Bedankt dat je je ervaringen hier hebt gedeeld en veel succes met je verdere carrière!

Leerzaam
Business Analyst (voormalige medewerker) –  Eindhoven25 januari 2019
Lange periode bij Philips gewerkt en veel geleerd.
31 januari 2019

Bedankt voor het delen van je ervaring! Goed om te horen dat je veel opgestoken hebt tijdens je tijd bij ons in Eindhoven. Graag wens ik je het beste toe in je carrière vanaf hier.

Empresa muy profesional
Industrial placement (thesis) (voormalige medewerker) –  Gemeente Sittard-Geleen7 januari 2019
Ambiente competitivo, pero muy profesional. Empresa comprometida con la formación en continuo del personal.
Super goed bedrijf
Chemical Safety Consultant (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NL19 december 2018
Philips is een goede bedrijf. je heb mogelijkheid om te groeien.
Pluspunten
mensen, social, professionele werkomgeving
Minpunten
af en toe te druk, af en te heel rustig, niet stabiel
27 december 2018

Bedankt dat u de tijd genomen hebt even te reflecteren op enkele constateringen die u heeft moge doen ten aanzien van uw functie binnen Chemical Safety. Het is prettig om te horen dat u hier erg positief over was. Mogelijk dat onze paden in de toekomst weer kunnen kruisen!

Professionele omgeving
Partnership Manager (huidige medewerker) –  Amsterdam3 december 2018
Echt een Coporate. Hoog opgeleide collega's. Veel vrijheid
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Corporate
27 december 2018

Bedankt voor uw recensie. Ik ben blij te horen dat u zich als een vis in het water voelt met sterk team.

Secretaresse Personeelszaken (voormalige medewerker) –  Drachten24 november 2018
Leuke baan, fijne collega's.
Inmiddels meer dan 20 jaar geleden dat ik hier wekzaam was.
Pluspunten
Kunnen lunchen in restaurant
29 november 2018

Hoi, goed om te horen dat de baan de je bevallen is. Dank voor je review en voor het delen van je ervaringen!

Prima werkomgeving
Assemblagemederwerker (huidige medewerker) –  Winterswijk21 november 2018
Veel werk is herhaaldelijk, maar er is altijd mogelijkheid om verschillende dingen te doen, mits dat je aan geeft dat je dat wil. Ook zijn er veel pauzes en krijg je in de koffiepauze doorbetaald. De werksfeer is goed en het werkt lekker door.
Pluspunten
koffiepauze doorbetaald, 3x koffie pauze per dag
Minpunten
weinig werkzekerheid als detacheringsmedewerker
22 november 2018

Fijn dat je zo tevreden bent met je huidige werk! :) Ik waardeer het dat je hier een review over Philips als werkgever hebt geplaatst. Ik wens je een fijne dag.

Fijne werkomgeving met afwisselende werkzaamheden
SAP Consultant (voormalige medewerker) –  Best17 november 2018
Verschillende incidenten opgelost op het gebied van autorisaties en Material changes uitgevoerd. Daarnaast nagedacht over het reduceren van aantal incidenten (procesmanagement).
22 november 2018

Goedemiddag!

Hartelijk dank dat u hier iets over uw voormalige baan heeft verteld. Ik hoop dat je terug kunt kijken op een mooie tijd.

As an intern, there is not much opportunity to get a full-time job
intern (huidige medewerker) –  Amsterdam29 oktober 2018
Philips hires many interns, but not many get a chance to have a full-time contract afterwards
Pluspunten
Intern allowance better than average
Minpunten
travel allowance only compensates partialy
1 november 2018

Thank you for taking the time to share some findings regarding your internship with us in Amsterdam. I hope you'll get the chance to learn a lot now you're here. And even though at this point in time, it looks to you like there isn't too much opportunity in your field, this could always turn around, and knowing people and having some experience around here certainly doesn't hurt a serious applicant.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Philips. Onze community staat klaar om te antwoorden.