Peter Appel Transport Reviews

Hard en lang werken zonder overleg
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Amsterdam9 september 2019
Worden mooie beloftes aan je gemaakt, maar niet nagekomen.
Zitten mensen op hoofdkantoor die ongeschikt zijn voor de functie.
Word niet gerageerd op telefoon en mailberichten, doen maar wat.
Planning totaal geen overleg mogelijk, gemaakte afspraken worden voor het gemak vergeten. Waardering is 0,
Dit levert problemen op in de communicatie op allerlei manieren.

Rusttijden, pauzes, dagen van meer dan 14 uur. Klopt niets van, wordt gezegd dat dit kan en mag. Geen inspraak in je werkrooster. Nachtrust van gemiddeld 6 uur per nacht is regel dan uitzondering. Ook dit mag zeggen ze. Nieuwe chauffeurs gebruiken de auto als botsauto, word niets aan gedaan. Maar als jij een schade veroorzaakt....
Als je dit leuk lijkt moet je solliciteren. Er verdwijnen vaak spullen uit de auto, cabine word vies achter gelaten, wordt ook nog in gerookt door collegas. Moet je allemaal goed vinden, kan nergens heen met je verhaal.

Door deze manier van werken veel zieken en/of mensen die weggaan of willen.
Zijn overigens wel allemaal leuke, aardige chauffeurs. Maar het gaat ernstig mis op het hoofdkantoor. Doe daar wat aan.
Pluspunten
salaris op tijd
Minpunten
lange werkdagen, geen prive
Maak goede afspraken!
chauffeur (voormalige medewerker) –  Hedel30 juli 2019
Maak goede afspraken, anders maak je de gekste uren. Regelmaat is daar volledig onbekend, tenzij je een vaste route hebt.
wel een mooi bedrijf maar ze snappen het niet altijd. peter appel zelf is een hele aardige en schappelijke man . maar kan ook niet alles meer bijhoude
ex chauffeur (voormalige medewerker) –  breda2 juli 2019
bijna 15 jaar gewerkt. de laatste jaren voor bakkerij gereden.
was en is een mooi bedrijf. helaas proberen ze om mensen binnen te krijgen vanalles te beloven. gevolg is dat je collega.s krijgt die niks extra.s meer willen doen.
wil je nog wat verdienen gunnen ze je dat ook niet en sturen je na 8 uur naar huis en zetten een uitzendkracht op de auto.s of avond chauffeurs.
is wel gebeurt dat er van vrijdagmiddag tot maandagmorgen 3 man met je auto gereden had. stond ie ook meestalmet een lege tank weer geparkeerd.
toen er een uitzendkracht waarvan wij gemeld hadden dat ie zat te blowen 3 auto.s in elkaar gereden had toen bleef ie uit zichzelf maar weg anders had ie nog mogen blijven ben ik bang .
Pluspunten
salaris op tijd
Minpunten
auto.s zijn net hoeren. zijn planners bij die maar wat doen en liegen alles aan elkaar vast
Beloftes niet bewaarheid
Chauffeur CE (huidige medewerker) –  Middenmeer21 juni 2019
Zelden zo'n slecht communiceren bedrijf meegemaakt. Op papier zag het er uit als een prachtig bedrijf. Waar vindt je het nog dat werk en privé kunnen worden afgestemd? Bij Peter Appel zeker niet. Elke dag krijg je AMD voor de volgende dag. Ookal heb je weken vaste tijden.... Als het veranderd niet even een telefoontje if mailtje.... Nee op je AMD. Ze weten je telefoonnummer opeens wel als ze omhoog zitten. Mijn kinderen zien en naar bed brengen? Vergeet het maar. Zie ze gewoon 5 dagen niet. Zou net zo goed buitenland kunnen rijden. Mijn privéleven lijdt onder mijn werk, terwijl ik juist hier ben gaan werken, om meer quality time bij mijn gezin te zijn.
De mooie praatjes bij de introductie en beloftes bij sollicitatie...... Vergeet het maar. Lokkertjes. Niet raar dat het verloop groot is en ze altijd chauffeurs te kort komen. Als chauffeur ben je een niemand, terwijl het kantoorpersoneel zich God waant. Op kantoor wordt je gewaardeerd met gratis lunches. Chauffeurs krijgen een snauw en druk op de ketel, vergezeld met broodtrommel van thuis. Ze beseffen niet dat geen chauffeurs, geen inkomsten.
Ik wacht nog even af of de laatste belofte wel uitkomt, anders stap ik op. 1
Pluspunten
Loon op tijd
Minpunten
Slechte communicatie en onprettige bedrijfscultuur
Gezond en goed bedrijf
Chauffeur (huidige medewerker) –  Middenmeer31 januari 2019
De werksfeer is goed, en materiaal is ook goed waar je mee werkt
Pluspunten
Goed materiaal om mee te werken
Minpunten
Er zitten mensen op bepaalde functie's die het niet snappen.
In de praktijk klopt niets van de mooie advertentie
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Geldermalsen6 januari 2019
Wil je iedere dag 13 tot 15 uur werken, geen beschikkng over je vrije tijd en vakantie. dan moet je HIER zijn!
Je krijgt eind van de dag een rooster voor de dag erop. Overleg hierover is niet mogelijk. Er wordt steeds gepland dat de je 9 uur tussen de volgende rooster hebt. Dus je begrijpt dat er weinig slaap en privetijd over blijft. Je moet ook nog naar huis rijden..
Dit mag wordt doodleuk gezegd. Klant is koning en wordt ook steeds gezegd.

Dus dat je invloed op je planning hebt is een sprookje. Als je iets aangeeft wat in de prive speelt en of je aub eerder klaar met werk kan zijn, wordt ook niet naar geluisterd. Planner hebben 0 inlevingsvermogen. Zijn bot en denken dat ze alles tegen je kunnen zeggen. Onverantwoord plannen.Ze hebben te kort chauffeurs. Willen er nog veel meer weg. Zou waardering moeten zijn voor ons als chauffeur, maar ho maar. Blij dat ik in de gelegenheid ben geweest om hier afscheid van te nemen
Pluspunten
leuke collega's op de auto's
Minpunten
lange werkdagen, gerommel met pauzes en rusttijden
goede werksfeer op standplaats, collegialiteit onderling prima
Chauffeur (huidige medewerker) –  Amstelveen31 december 2018
je begint vroeg en doet je werk, helpt elkaar daarna bakkie koffie doen met z'n allen en vertrekt met je rit

weinig tijdsdruk tijdens route, zelfstandig en door ervaring met goed inwerktraject van enkele weken breng je de dag tot een goed einde

elkaar helpen met lossen als je een collega treft, papieren inleveren, en morgen weer een nieuwe dag.

vroeg begonnen maar ook weer voor het eten thuis met tijd voor het gezin
werken moet je overal en overal is wel wat maar als je positief bent ingesteld kun je doorgroeien bij Peter Appel Transport en ben je zeker meer als je personeelsnummer.
Pluspunten
vrijheid in werk en prive
Minpunten
fysiek werk en vroeg opstaan
Mooie woorden weinig waarheid.
Chauffeur (huidige medewerker) –  Amsterdam21 november 2018
Mooie woorden waar weinig van klopt. Afspraken worden niet na gekomen. Planning dat dingen beloven en niet nakomen. Sligro is 1 groot zootje. Je mag zelf instapelen. Ben je 5 minn te laat vertrokken krijgt de planning een mail. Heel veel tijd druk. Venster tijden die je optijd moet behalen maar ondanks onlogisch plannen vanuit sligro niet/amper behaalbaar. Worden mooie ritten belooft. Als je eenmaal een stadschauffeur bent blijf je dat en rij je 2de ritten ook stad. Zwaar werk veel afstapelen karren vol frisdrank en in de toekomst meer waarschijnlijk meer want heineken gaat samen mer sligro. Geen bijrijder. 1 en al puinhoop dus!
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Tekst hier boven. Geen positief woors hier over.
Hoofdkantoor werkt demotiverend
Chauffeur/bezorger (voormalige medewerker) –  Geldermalsen6 oktober 2018
Bedrijf houd zich vask niet aan de CAO. Code 95 op vrije dag, eigen eten meenemen. Reiskosten niet betaald.
Rusturen en tijden tussen de ritten kloppen vask niet. Planners vinden dit normaal en zeggen doodleuk dat dit mag.

Veel zieke collega's door het lange dagen werken. Je vrije dagen wordt heel moeilijk over gedaan. Vakanties boeken gaat nergens over. Hebben steeds een te kort aan chauffeurs.
Ben blij dat ik andere baan geb gevonden, waar er met jw gepraat wordt. En gewaardeerd wordt!
Pluspunten
Loon op tijd
14 uur per dag werken
Chauffeur/bezorger (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 september 2018
14 uur per dag werken. Je hebt echt geen invloed op de planning.
De planning krijg eind van de dag, waardoor je
weinig tijd hebt voor prive dingen. Werken, werken...
Vrije dagen en/of vakantie, tandarts, ziekenhuis is amper begrip voor.
Door het vele werken, wordt je vanzelf langdurig ziek. Helaas.

Communicatie met hoofdkantoor is slecht.Rusttijden en CAO worden vaak niet gevolgd. Jammer bedrijf heeft veel werk, maar zou ZUINIG moeten zijn op de chauffeurs.
Pauzes worden niet of niet goed gepland.

Kan het niet positiever maken, ik heb inmiddels een ander baan.
Minpunten
lange dagen, geen invloed op planning
Goede werkgever. Salaris op tijd. Leuke collega's.
Administratief medewerkster (huidige medewerker) –  Middenmeer27 augustus 2018
Zelf werk ik op de administratie. Geen dag is hetzelfde.
Pluspunten
Gratis lunch, familiebedrijf, laagdrempelig
Menselijke maat en afspraak is afspraak.
Corporate Recruiter (huidige medewerker) –  Middenmeer27 augustus 2018
Alles wat je van een ouderwets goede werkgever mag verwachten.
Goede werkgever
Stagiair (voormalige medewerker) –  Middenmeer23 juli 2018
Fijne werksfeer, leuke collega's, duidelijkheid in taken.
geen positieve ervaring
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Almere23 januari 2018
Aantal jaren gewerkt.
Resource planners zijn bot, geen overleg en communicatie mee mogelijk. Denken dat ze god zijn.

Vrije dagen worden meteen afgewezen. Een vakantie plannen is een ramp. Jammer leuke collega's lopen ook tegen deze problemen aan met de planning.

Is een hoop mis met de communicatie in Middenmeer met de planning.
Pluspunten
salaris op tijd
Minpunten
manier van plannen werkt totaal niet
Geen goede ervaring
Chauffeur/bezorger (voormalige medewerker) –  Tilburg6 december 2017
U vraagt wij draaien cultuur. Geen invloed op je planni g, niet over je uren, niet over het aantal uren, niet over je werkdagen en zeker niet over je rusttijd.

Dagen van 15+ zijn regel dan uitzondering. Vrije dagen worden afgewezen of ten onrechte afgeboekt op je salarisstrook.Een drama. Slecht werkgeverschap! Onsympathieke mensen op het hoofdkantoor. Manier van communiceren is onvoorstelbaar. Creatief boekhouden van de bovenste plank. Alles in het belang van de opdrachtgever. Schijnt dat als je ziek bent de trucendoos pas goed open gaat. Je salaris wordt keurig op tijd betaald maar conttoleer goed. Is niet voor niets dan het bedrijf geen chauffeurs meer krijgt
Pluspunten
Redelijk materiaal
Minpunten
Creatieve boekouden in voordeel bedrijf
Flodder
lantenservice (voormalige medewerker) –  Maastricht17 oktober 2017
Als Je het gevoel wilt hebben dat je elke dag op de set van flodder terecht bent gekomen dan moet je vooral hier solliciteren.
Is overlast je middle name dan ben je hier op zijn plaatst.
terug naar techniek
Chauffeur BC geconditioneerd goed. (huidige medewerker) –  Aalsmeer18 september 2017
Ik kom uit de techniek(het beroep van torpedomaker is verloren
gegaan),maar ben uiteindelijk chauffeur geworden.
Als chauffeur ben je verantwoordelijk bezig en het is ook leuk,
maar als je alle cursussen hebt gehad is er nog geen vooruitgang.
Het is een zwaar beroep zonder hoger uitzicht,dus wil ik de
laatste 15 jaar een functie met perspectief.
Pluspunten
overuren en onkostenvergoeding
Minpunten
weinig thuis en miscommunicatie omtrent vrije dagen.
betrouwbaar
Chauffeur (huidige medewerker) –  Geldermalsen8 augustus 2017
betrouwbaar en je krijgt wat je van een werkgever mag verwachten.
Pluspunten
betrouwbaarheid
Minpunten
betutteling
Leuke stansplaats, erg leuke collega's
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Zwolle16 december 2016
Erg naar mijn zin gehad in Zwolle, erg leuke collega's.
Planning in Drachten rommelig en lastig mee te werken, planners lijken druk van "bovenaf" maar moeilijk aan te kunnen.
Pluspunten
Iedereen erg behulpzaam, goede werksfeer.
Minpunten
Geen.
Geen goed woord voor over
Chauffeur (voormalige medewerker) –  Hoogeveen17 oktober 2016
Planning wordt continu verandert of ze sturen je met andere containers naar een filiaal.
Collega's naaien elkaar onderling, wagens worden niet gemaakt. Continu je overuren in de gaten moeten houden.
Het is niet voor niets dat appel overal vacatures heeft staan en dat zelfs de uitzendbureau's deze niet kunnen vullen!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Peter Appel Transport. Onze community staat klaar om te antwoorden.

2,8

Reviews over Peter Appel Transport gesorteerd op locatie