Personato Werving en Selectie Reviews

Energieke collega's, professioneel, veel ruimte voor persoonlijke groei
Consultant / Recruiter (huidige medewerker) –  Venray28 april 2016
Als recruitmentorganisatie hebben wij jarenlange ervaring in het vinden van de mooiste banen op MBO, HBO en WO niveau. Wij vinden dat ieder mens en iedere organisatie uniek is. De kunst van ons werk is deze unieke karakters met elkaar verbinden.

Bij binnenkomst voel je direct de openheid, energie en professionaliteit. De communicatielijnen onderling zijn kort. ‘Jezelf zijn’ staat centraal, zowel op privé als zakelijk vlak.

Je krijgt veel vrijheid, vertrouwen en je wordt ingezet op je talent. Het initiatief ligt helemaal bij jou! Voor mij is Personato een topwerkgever!
Pluspunten
veel vertrouwen, energieke werkplek, open, professioneel
Groeiende, innovatieve en dynamische organisatie met een gezellige en informele cultuur.
Marketeer (huidige medewerker) –  Venray26 april 2016
Werken bij Personato is enorm veelzijdig. Er is veel afwisseling in werkzaamheden en daarnaast werken we met een erg gezellige club mensen. De mix van hard werken en de informele sfeer is wat het werken zo prettig maakt en de dagen vliegen letterlijk voorbij. Als werkgever heeft Personato veel aandacht voor de ontwikkeling van de medewerkers en ook binnen de organisatie liggen veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Informele sfeer, Ontspanningsruimte, ontwikkelingsmogelijkheden, doorgroeimogelijkheden
Topwerkgever, fantastisch team
Marketing Manager (huidige medewerker) –  Venray26 april 2016
Bij Personato wil iedereen elke dag beter worden. Stap voor stap. Beter in ons werk, beter inspelen op de vragen in de markt en simpelweg betere recruiters worden. Om dit te bereiken werken hier ondernemende mensen die in deze visie geloven, onze cultuur omarmen en deze ook uitdragen.

Maar wij zijn ook gewoon mensen. Mensen die genieten van hun vrije tijd met familie en vrienden, die bezield praten over hun uitbundige weekendje weg en af en toe net iets te hard schreeuwen tijdens een potje darts. Het klinkt cliché, maar was nog nooit zó waar: de mensen zijn het succes van Personato!
Pluspunten
innovatief, gezellig, vriendenclub

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Personato Werving en Selectie. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,8

Reviews over Personato Werving en Selectie gesorteerd op vacaturetitel