Video afspelen via YouTube-knop
Perflexxion
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Goede begeleiding
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Goede werksfeer en fijne bedrijfscultuur.
Perflexxion is een betrouwbare arbeidsbemiddelaar en heeft mij gekoppeld aan een mooi bedrijf met doorgroeimogelijkheden en een fijne bedrijfscultuur. Je kunt er jezelf zijn en je talenten tot uitwerking laten komen.
Pluspunten
goede arbeidsvoorzieningen en fijne en veilige werkomgeving
Minpunten
Wel vroeg beginnen
Fijn uitzendbureau
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging.
Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan

en je goed helpen.
Bureau dat de juiste match weet te maken en afspraken nakomt
Benaderd door dit bureau voor een leuke vacature. Tonen zeer veel interesse en komen afspraken na.
Weten de juiste match te maken.

Ik ben tot nu toe enorm tevreden.
Pluspunten
Snelle reacties, goed contact, komen afspraken na
Minpunten
Nog niet gevonden
Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan.
Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen.

Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook.

Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Erg leuke organisatie.
Dit s een erg leuke organisatie met mensen die er alles aan doen om je maar te helpen zelf als het gesprek vroeg in de ochtend is komen ze gewoon eerder (Kelly).
Informele en deskundige organisatie
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Fijn bedrijf
Fijn bedrijf waar je goed geholpen wordt. Luisteren goed naar je wensen, zijn eerlijk & realistisch. Ik ben blij met hoe ze mij geholpen hebben. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Vooral de regiomanagers hebben een goede indruk achter gelaten bij mij!
Pluspunten
Je wordt goed geholpen
Minpunten
Mag soms iets persoonlijker
Gezellige werkomgeving.
Ik ben echt tevreden tot nu toe. Ik zal mijn vrienden vertellen over het werk bedrijf.
Pluspunten
Verwarming
Minpunten
Waarom geen avonddienst bij Hofweg.
Persoonlijke uitzendorganisatie
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Jonge, frisse organisatie die met je meedenkt!
Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!
Pluspunten
Snelheid
Perfecto
Fijne werkgever waar je goed onder de pannen bent. Goed georganiseerd uitzendbureau met oog voor hun werknemers
Leuke baan aan overgehouden
Ik werk hier al sinds april met heel veel plezier, begeleiding super!
Pluspunten
Begeleiding
Niet meer doen
Alleen tijd verspilling,er zijn betere werkgevers dan dit ,DUS HIER NIET DOEN!!!!!!!!!!
Pluspunten
Minpunten
Veel
Onprofessionele organisatie
Heb zo vaak gesolliciteerd en nooit een terugkoppeling gekregen. Een uitzendbureau waar je niet voor wilt gaan werken. Allemaal Weggooiers. Vandaar dat je niet word terug gebeld. Vroeg of laat gaan ze toch failliet. Is het niet waard om voor te werken.
Pluspunten
Minpunten
Alleen maar
Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.
Een mooi bedrijf om jezelf te ontwikkelen
Wanneer je ambitie hebt om in de recruitment te gaan werken is dit zeker een bedrijf waar je jezelf kan ontwikkelen tot recruitment consultant, sales consultant of vestigingsmanager.
Heel fijn uitzendbureau!
Perflexxion Barendrecht heeft mij goed geholpen bij het zoeken van een nieuwe functie. Het contact met hen is fijn en gemakkelijk, zij zijn altijd bereikbaar voor vragen en opmerkingen.
De toegewezen functie is erg leuk, goed salaris en geregeld wordt bij mij als ook bij het bedrijf de tevredenheid nagegaan.
Pluspunten
Goed salaris, betrokken.
Minpunten
Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!
Pluspunten
Persoonlijk, netjes
Minpunten
Perflexxion, discriminatie of toch niet?
Ik heb als gepensioneerde 65+ man een aantal malen gesolliciteerd als parttime chauffeur bij Perflexxion maar werd per email afgewezen. Er werd geen reden gegeven voor de afwijzing, maar het vermoeden mijnerzijds is dat mijn leeftijd van 65+ niet aanvaardbaar is/was. De regering wil dat mensen doorwerken tot 67 jaar, maar in de praktijk is dat een stuk moeilijker. Vooral uitzendbureaus hebben hier geen boodschap aan. Erg jammer als je nog volop in het leven staat en fit van geest en lichaam bent.
Betrokken en innovatieve Organisatie
Perflexxion heb ik tot nu toe leren kennen als een prettige, informele organisatie. Ze zijn persoonlijk en initiatieven zijn altijd welkom, want de werksfeer zeer prettig maakt. Klanten zijn partners, we proberen werking en HR advies per bedrijf te personaliseren en met succes!
Pluspunten
Fijne werksfeer, ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor eigen inbreng
Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.