Reviews voor Perflexxion in Berkel en Rodenrijs

10 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 38 reviews
Perflexxion is een fijn bedrijf om voor te werken!
Intercedente (voormalige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs16 mei 2019
Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk)

Bedankt Perflexxion!
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
De airco stond vaak aan op kantoor :p
Veel druk en weinig compenseren
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs6 mei 2019
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar.
Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Fijn uitzendbureau
Productiemedewerker (voormalige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs19 maart 2019
Perflexxion heeft mij aan een leuke baan geholpen,waar ik elke dag met plezier naar toe ging.
Altijd op tijd m,n salaris gehad Kelly en Merwe zijn 2 toffe meiden waarbij je altiid met een vraag terecht kan
en je goed helpen.
Persoonlijke uitzendorganisatie
Intercedent (voormalige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs27 februari 2019
Perflexxion is een goede werkgever die veel persoonlijke aandacht geeft aan haar werknemers en uitzendkrachten. Dit zorgt ervoor dat je met veel plezier naar je werk gaat en een stapje extra zet voor je werkgever.
Perfecto
Orderpicker (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs20 februari 2019
Fijne werkgever waar je goed onder de pannen bent. Goed georganiseerd uitzendbureau met oog voor hun werknemers
Je krijgt weinig waardering en daarnaast is er veel verloop van collegas.
Intercedente (voormalige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs14 augustus 2018
De waardering wordt niet zichtbaar gemaakt in loon maar ook niet in vrije dagen. Daarnaast is het verloop hoog door de slechte waardering waardoor er een rotte sfeer hangt.
Slecht betaald
Timmerman (voormalige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs14 april 2016
Uurloon voor timmerman is erg weinig
Ze denken meer aan hun eigen portomonee.Zo veel mogelijk verdienen over de rug van een ander.
zakelijke sfeer met een goede werkdruk
verhuizer en orderpicker (huidige medewerker) –  berkel en rodenrijs6 oktober 2014
het werk is op zich vrij simpel met weinig vooruitzichten.Ik ben verhuizer en orderpicker, waarbij ik voldoende uren kan maken en een redelijk salaris heb. alleen is het wel zo, bij de bedrijven waar ik werk, je niet echt ontwikkelingsmogelijkheden hebt.
Pluspunten
goede persoonlijke begeleiding
Minpunten
geen vaste uren
zeer prettig om voor te werken.
Productie medewerker (huidige medewerker) –  Berkel en Rodenrijs, ZH6 februari 2014
Zeer prettige mensen, die jou ook als mensen behandelen. Het uitzendbureau belt, appt of mailt je m.b.t. werk en controleert altijd of je kunt. kan je niet, dan doen zij hier nooit moeilijk over. Qua administratie en salaris hebben zij alles op orde en heb ik nog nooit ergens om hoeven vragen.

Zie meer reviews over Perflexxion

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.