Reviews voor Perflexxion in Barendrecht

7 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 37 reviews
Schrijft het er gewoon als je geen oudere aanneemt
chauffeur bestelauto (voormalige medewerker) –  Barendrecht1 mei 2019
Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren.
Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val
Pluspunten
Minpunten
mensen boven 50 krijgen geen kans
Een zeer prettige uitzendorganisatie om mee samen te werken
Productiemedewerkster (voormalige medewerker) –  Barendrecht10 maart 2019
Perflexxion Barendrecht is een geweldige uitzendgroep met medewerkers die met je meedenken en voor je klaarstaan.
Het persoonlijk contact is aangenaam en zijn altijd bereikbaar voor al je vragen.
Afspraken worden nagekomen en qua administratie hebben ze alles prima op orde, plus nog eens goede verdiensten ook.
Perflexxion is een aanrader , de medewerkers hebben een hele goede indruk bij mij achtergelaten, ik kan niet anders zeggen, top en bedankt.
Pluspunten
Goed persoonlijk contact, komen afspraken na.
Informele en deskundige organisatie
Orderpicker (huidige medewerker) –  Barendrecht1 maart 2019
Perflexxion heeft mij snel aan een nieuwe baan geholpen. Ze kennen de markt goed en weten waar er mogelijkheden zijn.
Pluspunten
Snel handelen
Jonge, frisse organisatie die met je meedenkt!
Medewerker snijkeuken (huidige medewerker) –  Barendrecht21 februari 2019
Wat een fijne club mensen bij Perflexxion. Ze weten waar ze over spreken, denken met je mee en zetten zich op alle fronten in om je aan een baan te helpen. Top...!
Pluspunten
Snelheid
Productie/Orderpick (voormalige medewerker) –  Barendrecht23 augustus 2017
Leuke organisatie waar je persoonlijk wordt behandeld. Ook werken zij met leuke bedrijven samen en allemaal voor langere tijd. Ik heb hier wat bijverdient om op reis te kunnen, kom na mijn reis zeker terug!
Pluspunten
Persoonlijk, netjes
Minpunten
Perflexxion, discriminatie of toch niet?
parttime chauffeur (voormalige medewerker) –  Barendrecht11 mei 2017
Ik heb als gepensioneerde 65+ man een aantal malen gesolliciteerd als parttime chauffeur bij Perflexxion maar werd per email afgewezen. Er werd geen reden gegeven voor de afwijzing, maar het vermoeden mijnerzijds is dat mijn leeftijd van 65+ niet aanvaardbaar is/was. De regering wil dat mensen doorwerken tot 67 jaar, maar in de praktijk is dat een stuk moeilijker. Vooral uitzendbureaus hebben hier geen boodschap aan. Erg jammer als je nog volop in het leven staat en fit van geest en lichaam bent.

Zie meer reviews over Perflexxion

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Perflexxion. Onze community staat klaar om te antwoorden.