Video afspelen via YouTube-knop
Perflexxion
Perflexxion heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Werken hard voor je en bellen ook echt wanneer ze een leuke baan voor je hebben. Dankzij Perflexxion heb ik het super naar mijn zin bij mijn nieuwe baan.
Leuke werkgever. Prettige collega's en bij goed functioneren wordt er meegedacht over doorgroeimogelijkheden. Goede begeleiding.
I’m so glad that i gets to know that employment office,my first impression was like no matter where you come from,what nationality you have and what kind of werk you have been doing in past,you feel very welcome and feel the respect you get.if they promise you to find a job you are looking for,thay make it happen.
Pluspunten
Professional, honest and no discrimination
Minpunten
I just can’t find one
Bij binnenkomst krijg je al een huiselijk ontvangst en dat is mooi. De medewerkster die de sollicitatieprocedure deed was ontspannen en heel geïnteresseerd in de sollicitant. Geeft veel aandacht en tijd tijdens het doorlopen van de sollicitatie aan de sollicitant. Jong en vriendelijk bedrijf. Geen opmerkingen voor de rest....
Word goed begeleid binnen de sollicitatie procedure, met kijk op toekomstige doorgroeimogelijkheden.
Een jong, informeel bedrijf waar je ruimschoots de mogelijkheid krijgt om je te ontwikkelen. Een hecht, gezellig team van collega's die je met alle liefde ondersteunen in je werk. Als starter in de functie recruitment specialist zit je met een hoop vragen en ik merk dat ik bij iedereen terecht kan om deze te uiten wat ervoor zorgt dat je snel gewend raakt aan de mensen om je heen. Daarnaast ben je hierdoor sneller in staat de werkzaamheden onder de knie te krijgen.
Pluspunten
Een gezellig potje kaarten tijdens de pauzes
Minpunten
Soms wat rumoerig op de vestiging
Vanaf dag 1 ben ik onwijs goed ontvangen. Heel vriendelijk en er hangt een goede sfeer.
De sollicitatie procedure was duidelijk. Er werden veel vragen gesteld zodat ze zeker weten dat de juiste mensen, op de juiste plek terecht komen. Dit zorgt voor kwaliteit en dat is precies wat hun willen kunnen leveren! Perflexxion is een voorbeeld voor elke werkgever. Ga zo door !
Fijn uitzendbureau, hielp mij aan een leuke baan als koerier, ik ben 50, tegenwoordig maakt dat dus niet meer uit. Helaas was de job voor korte tijd, maar heb wel lekker veel ervaring opgedaan. Wellicht tot een andere keer.
eisen:

- je hebt een nobelprijs voor de vrede

- je bent de paus

- je bent gepromoveerd in de raketwetenschappen

- je bent bodybuilder en 2,40m lang

naïeve bedrijven zoals deze zouden failliet moeten gaan, hopelijk de volgende crisis.
Ik wil Perflexxion bedanken voor het snelle schakelen! en het helpen aan de leuke baan.
Ze hebben goed geluisterd naar mijn wensen en het contact verliep heel fijn.
Ik heb 2 jaar als intercedent gewerkt bij Perflexxion. Er is genoeg ruimte voor ontwikkeling en jouw werk wordt hier gewaardeerd! Ik heb gewerkt met super leuke collega’s (ik mis ze namelijk)

Bedankt Perflexxion!
Pluspunten
Informele sfeer
Minpunten
De airco stond vaak aan op kantoor :p
Ik werkte dus via perflexxion bij koppert en ze beloven je dus doorgroei mogelijkheden totaal niet waar.
Er heerst daar vriendjes politiek daar in de zin van dat als je iemand kent die al daar binnen heb het dan over de chefs of ze kennen iemand die dus goed bevriend is met hun dan krijgen die voorrang op jouw ook al werk je daar langer dit is niet overdreven, ik heb het meegemaakt gehoord en gezien. Er is daar nog nooit een uitzendkracht geweest met een vaste contract misschien maar letterlijk 1 persoon en die werk daar 3 jaar, kortom als je zekerheid wilt zal ik je niet aanraden om aar koppert hofweg te gaan. Over perflexxion zelf heb ik niet veel te zeggen ze helpen je goed alleen jammer dat ze zich daar niet in verdiepen voordat ze je daar sturen om te gaan werken.
Pluspunten
Optijd klaar
Minpunten
Geen doorgroei mogelijkheden
Als je 52 jaar oud bent word je niet aangenomen.
Terwijl is nog aan ze gevraagd heb per mail of het leetijds gebonden is.

Zet dat voortaan in de advertentie dat er alleen jongere mogen solliciteren
Pluspunten
Als voor je klanten geen oudere werknemers aan wil nemen schrijf het gewoon in de advertentie. Je moet niet denken dat oudere werknemers niet willen werken of dat ze verplicht solliciteren.
Ga van de positieve kant uit dat deze mensen nog graag werken in een tijd van krapte op arbeidersmarkt mag je blij zijn dat er oudere solliciteren. Maar ik snap het ze willen de snelle jonge spelen, kijk mij nou een ik regel ff een stel medewerkers voor mij klanten en daar horen personen boven de 55 niet bij. Begrijp een ding hoog moet komt voor de val
Pluspunten
Minpunten
mensen boven 50 krijgen geen kans
Sanne Verleg heeft mij super snel aan een nieuwe en hele leuke baan geholpen. Ze is zeer geïnteresseerd en als ze langs komt bij het bedrijf, maakt ze altijd even een praatje met je. Ook als er iets is, maakt ze het altijd gelijk in orde. Kortom echt een goed uitzendbureau, met super leuke mensen.
Pluspunten
Alles wordt goed geregeld
Minpunten
Heb ik niet
Ik ben Perflexxion erg dankbaar dat ze mij hebben geholpen bij het vinden van de geschikte baan. Na een super fijn onthaal en gesprek hebben ze elke dag warm contact gehouden en werd ik precies op de hoogte gehouden bij wat de stand van zaken was. Na een week ben ik meteen gestart en hebben mij de kans gegeven om tegelijkertijd een opleiding Vapro B te volgen.

Dankjewel Team Waalwijk!
Pluspunten
Warm onthaal!
Minpunten
Geen koekje bij de koffie
Via Perflexxion de baan gevonden die ik zocht! Werk nu met plezier als heftruckchauffeur binnen een ervaren bedrijf! Enorm bedankt voor deze kans en jullie hulp.
Pluspunten
Interesse die ze tonen, heel mooi!
Minpunten
Ze staan voor je klaar. Als ik vragen heb, staan ze mij altijd telefonisch of via mail te woord.
Pluspunten
Binnen 4 dagen werk gevonden
Minpunten
Hectisch in het begin
Gezellige sfeer, wordt hard gewerkt en afspraken worden nagekomen! Ik heb een goed gevoel bij Perflexxion en wat ik heel fijn vind is dat het team het heel persoonlijk maakt!
Pluspunten
Persoonlijk
Na een prettig sollicitatiegesprek op de vestiging is er direct geschakeld. Na 1 dag kon ik op gesprek bij de opdrachtgever en daarna direct begonnen. Echt een aanrader!
Pluspunten
Snel geschakeld
Met veel plezier aan de slag gegaan waarbij ik goed ondersteund ben alles is duidelijk en problemen worden snel opgelost