People Marketing

People Marketing Reviews

Ontzettend tof bedrijf. Zijn heel erg professioneel geworden in de loop der tijd. Besteden veel tijd aan het begeleiden en opleiden van hun medewerkers. Volgens mij is het heel erg hard aan het groeien en heerst er een positieve en enthousiaste vibe. Een echte aanrader als student die geld wil verdienen en zichzelf wilt ontwikkelen. Ook fulltime is er volgens mij genoeg te doen.
Pluspunten
Ontwikkeling, geld verdienen
Minpunten
People marketing is een hele onprofessionele organisatie. Moeilijke communicatie met personeel. Ook het niet op orde hebben van personeelszaken zoals een arbeidscontract of loonstrook kunnen presenteren speelt een rol. Lange dagen waarbij je maar voor enkele uren wordt uitbetaald. Reiskosten vergoeding doen ze moeilijk over. Daarnaast zou je werven voor goede doelen maar dat is eigenlijk onzin. Het geld dat je binnenhaalt wordt in eerste instantie gebruikt om je managers, borrels en de rest van de organisatie te financieren. Pas als iemand jarenlang donateur is gaat een klein deel van het geld naar het doel. Al met al een verschrikkelijk bedrijf.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagen, lage vergoeding, oplichten van donateurs
Het is heel gezellig, maar het is zwaar werk en je krijgt een slecht basis uurloon. Als je niet presteert verdien je maar €5 per uur ofzo. Door prestaties krijg je dus bonussen. Zware, lange dagen. Eten moet je ook zelf verzorgen (kopen dus).
Als studentenvakbond verdien je echt extreem veel. Verder een tof team en veel gezelligheid
Bij people marketing heb ik veel geleerd, ik heb een persoonlijke groei doorgemaakt binnen people marketing. Ik heb vooral geleerd dat je alles kan zolang je maar echt wil.
Pluspunten
Flexibel, leuke mensen
Minpunten
Werktijden die van 21:30 uitlopen naar 1:00 op een doordeweekse dag
3 uur afspreken op een plek, met de auto richting ons gereserveerde wijk, in de buurt even wat eten, dan beginnen met werver door to door.
ik heb niet veel geleerd op het gebied van zo een baan, vooral omdat de baas daar geen tijd aan besteedde.

mijn collega´s kon ik prima mee opschieten en het was altijd hard werken maar gezellig.

het moeilijkste van de baan was als iemand vragen stelde waar je eigenlijk niet echt op kon reageren omdat jou zelf geen informatie word gegeven dus dan moet je maar zien wat je zegt aangezien je alleen staat voor de deuren.

het leukste van de baan was dat we als collega´s goed met elkaar konden opschieten.
Pluspunten
reis vergoeding, gratis lunchen
Minpunten
de gene die toen de tijd mijn baas was
Ik vind het werk '' werver '' zijnde heel erg leuk , omdat ik met veel mensen in contact ben en niet elke dag hetzelfde is. Mijn collega's zijn/waren super aardig en gezellig , we deden altijd na een goede werkdag een borrel ( behaalde targets ).
Alleen ik wil dit niet meer doen vanwege een geen vaste salaris. Elk salaris of maand was niet hetzelfde bedrag dus het ene keer laag ander keer hoog.
Pluspunten
Targets behaald een borrel
Minpunten
Geen vast salaris
Bekijk meer reviews over People Marketing