PD personeel
Vanaf het moment dat ik werd benaderd om voor dit bedrijf gedetacheerd te worden, kan ik alleen maar positief zijn en vol lof. Dit bedrijf voegt zijn daad bij het woord. Alles is keurig geregeld en zeer proffesioneel. Fijn dat het toch laagdrempelig blijft door de persoonlijke benadering.
Door deze kanjers heb ik een vast dienstverband gekregen. Iets wat voor mij een doelstelling was en met veel motivatie behaald heb.

Het team van PD laat je zien dat samen werken belangrijk is en dat elk probleem een uitdaging is.

Mocht je een bedrijf zoeken om je verder te helpen dan kan ik zeggen: Ga lekker op de koffie het is het waard.

Top bedrijf waarbij ze je van tijd tot tijd ook nog persoonlijk laten weten dat ze je harde werk waarderen.
Pluspunten
Alles
Minpunten
PD Personeel is een detacheringsbureau waar je echt iets aan hebt!

Ik moest tijdens mijn zwangerschap een nieuwe baan zoeken. Ik ben toen bij hen op gesprek geweest. Ze zijn daarna gelijk voor mij gaan zoeken en hebben mij goed op de hoogte gehouden rondom de zoektocht. Het was nog een uitdaging voor mij en PD Personeel om een parttime baan op niveau te vinden van 24 uur. Na een aantal gesprekken bij bedrijven kon ik snel weer aan de slag na mijn zwangerschapsverlof.

Als ik vragen heb of ergens tegenaan loop, dan staan ze voor mij klaar en krijg ik gelijk of dezelfde dag nog antwoord.

Naast de goede hulp die ze bieden, geven ze ook veel aandacht aan hun mensen door een kerstborrel en een feestje op zijn tijd.

Echt een aanrader!
Pluspunten
Veel aandacht voor hun mensen, korte lijnen, gratis parkeren, vriendelijke mensen
Minpunten
Bus vanaf centraal duurt eventjes
PD heeft mij geholpen om mijn carriere weer in beweging te krijgen. Ze hebben niet alleen de juiste opdrachtgever voor mij gevonden, maar staan ook altijd klaar om met mij van gedachten te wisselen over mijn verdere loopbaan. Daarnaast wil ik specifiek benoemen dat contactpersonen altijd op korte termijn bereikbaar waren en vragen vlot en correct hebben beantwoord. Bij PD is veel aandacht voor de mens, dat is bij de meeste detacheerders ondanks de mooie verhalen vaak anders.
Pluspunten
Uitstekende bereikbaarheid
Geheel onverwachts kreeg ik te horen bij mijn vorige werkgever dat mijn contract niet werd verlengd. Niet lang daarna heb ik (in de avond) contact opgenomen met PD Personeel. Nog diezelfde avond kreeg ik een reactie.De dag daarna had ik telefonisch contact en ‘s middags zat ik al bij ze aan de koffie. Er volgde snel diverse uitnodigingen voor gesprekken bij bedrijven en binnen 2,5 week na het eerste contact heb ik mijn contract getekend. Ik werd continu van alles op de hoogte gehouden. Ook nu ik gedetacheerd ben, is er regelmatig contact en tonen zij belangstelling. Ik kan PD Personeel echt aanbevelen.
Pluspunten
Proactief, betrokken, snel handelen
Minpunten
Aangenomen in de rol van consultant.
voelde me meer dan welkom in het team. heb veel handvaten gekregen waardoor ik niet alleen in mijn rol als consultant ,maar ook als persoon erg gegroeid ben.
Ik was al een tijdje opzoek naar een passende baan met doorgroeimogelijkheden. PD personeel heeft mij hierin geholpen en ik werk nu als assistent projectmanager. Dit was voor mij een volgende stap die bij mijn vorige werkgever niet mogelijk was.