Pathé Reviews

12 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 15 reviews
Geen boeiend werk
Service employee (voormalige medewerker) –  Zaandam9 april 2019
Als je je collega's niet leuk vind, is het werk eigenlijk helemaal niks.
Als je natuurlijk Service Employee wordt.
Het is veel schoonmaak, en een beetje verkoop.
Pluspunten
Gratis naar de film
Minpunten
Geen vaste tijden
lieve collega's
Service Employee (voormalige medewerker) –  Amsterdam17 december 2018
gezellige sfeer. iedereen was aardig en behulpzaam. Behalve een manager.
Positieve ervaring
Service employee (voormalige medewerker) –  Zuid-Holland23 november 2018
Ongelofelijk prettige werksfeer.
Inwerken wordt met veel begrip en aandacht gedaan en je wordt niet in het diepe gegooid tenzij je zelf aangeeft daar klaar voor te zijn.
Erg afwisselend werk, kan afhankelijk van het filiaal best fysiek belastend zijn (veel trappen of niet).
Zowel zelfstandig als samenwerken is belangrijk.
Is zeker een specifieke persoonlijkheid voor nodig (of het talent deze te faken).
Salaris is prima.
Pluspunten
Mensen, afwisseling, sfeer
Minpunten
Vermoeiend, soms wat saai
Double standards / slecht behandeld
Servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Arnhem15 januari 2018
Toen ik met mijn proefperiode begon vond ik het werk geweldig. Je krijgt vrijheid en veel verantwoordelijkheid. Juist omdat je zo veel vrijheid krijgt is het werk erg leuk. De collega's maken het ook erg gezellig. Ik deed het werk met plezier en daardoor deed ik ook erg mijn best. Dit was trouwens de baan die ik al een jaar lang wilde.

Mijn problemen kwamen echter toen ik hoorde dat ik niet werd aangenomen na mijn proeftijd. Er werd meer van me verwacht omdat ik 22+ ben. Dit was de eerste keer dat ik dit te horen kreeg en was daardoor ook erg verrast. Al helemaal toen ik te horen kreeg van een collega die wel aangenomen was rond dezelfde tijd (die ook 22+ is) dat zij net zo veel had gedaan als ik en bij haar werd er niet meer verwacht. (Iedereen was trouwens aangenomen)
Er werd blijkbaar verwacht dat ik naar de managers ging om te vragen of ik het goed deed. En ik was de enige die dat moest doen, niemand anders, wat nogal oneerlijk is. De andere 22+'er was dus ook niet naar de managers geweest en had precies hetzelfde gedaan als ik, hard gewerkt. Zij kreeg niet te horen dat er meer van haar verwacht werd en werd gewoon aangenomen zonder problemen.

Dit was echter de enige reden waarom ze niet genoeg vertrouwen in me hadden om verder met me te gaan.
Ik heb nog geprobeerd helderheid te krijgen erover maar het enige dat ik kreeg was: We zullen niet meer reageren, je zal moeten accepteren dat er geen redens komen.
Ik vind het erg jammer hoe dit allemaal is verlopen maar hopelijk wordt niemand anders zo behandeld in de toekomst.
Pluspunten
Veel vrijheid
Minpunten
Double standards
Prima tijdelijke werkomgeving
Hulpmedewerker (voormalige medewerker) –  Delft5 februari 2017
De werk bestond uit de volgende werkzaamheden:
- Schoonmaken
- Achter de kassa staan
Minpunten
Velen, maar wil er niet te inhoudelijk op ingaan
Miscommunicerend Management, valse beloftes en veel geroddel!
Service Medewerker (voormalige medewerker) –  Amersfoort15 mei 2016
Je hebt veel afwisseling, de ene dag sta je bij het eten en drinken, de andere dag in de zalen of bij de kassa. De medewerkers zijn erg aardig en enorm vriendelijk.

Wel wordt er veel door het management gerotzooid. Je werkt met 5 managers die allemaal een eigen wil hebben.
De ene manager vind dat je wel een uitzondering mag maken, de andere straft je daar vervolgens voor af.

Ook wordt er veel geroddeld door zowel de managers als de collega's.

Het is hard werken, goed je best doen en je van je beste kant laten zien.

Het moeilijkste van de baan is de HACCP regels kennen, het leukste zijn de evenementen waar je aan mee kan werken.
Pluspunten
Gratis naar de film met iemand erbij, korting op eten en drinken.
Minpunten
Als je naar de film gaat, voel je je toch alsof je aan het werk bent.
Super ervaring opgedaan, leuk, lekker in contact met mensen.
Stage gelopen (voormalige medewerker) –  Zaandam, NH14 december 2015
Een typische werk dag bij Pathé begon al leuk.
Je stapt binnen en het eerste wat je ziet zijn blije klanten en collega's.
Pathé heeft mij veel geleerd, meer zelf vertrouwen te hebben, meer durven spreken, meer contact te hebben met mensen, hard werken, en actief blijven.
De directie was ook heel goed ze waren altijd beleefd en professioneel en zorgden dat alles goed opgang liep.
De collega's waar ik mee gewerkt heb waren ook heel leuk, heel gastvrij en beleefd tegen over iedereen.
Het moeilijkste aan dit baantje vond ik om heel lang te blijven staan want je kan natuurlijk niet zomaar eventjes gaan zitten dat zou raar zijn, maar hier raak je wel gewend aan.
Het leukste was om portier te staan en de gasten/bezoekers te welkome en ze de toegang tot de zalen te geven.
Pluspunten
genoeg pauzes, ze zorgen voor gezond vers fruit in de kantine.
Minpunten
lang moeten staan(maar hier wen je wel aan)
De perfecte baan als jonge student
Service Medewerker (huidige medewerker) –  Helmond, NB18 september 2015
De baan service medewerker staat voor veel. Binnen Pathé in Helmond mag je als service medewerker elke rol op je nemen. De ene keer ben je kassamedewerker, dan een ATM Host en andere keer maak je zalen schoon. Erg divers en leuk werk.
Een goede werksfeer met top collega's die je uit de brand helpen als het nodig is. Service staat hoog binnen dit bedrijf dus je kwaliteiten moeten daar wel op afgestemd zijn. Ben proactief en behulpzaam en dan komt het allemaal goed.
Pluspunten
goede werksfeer, geen zwaar werk
Minpunten
verschillende tijden
leuk werk om te doen
Servicemedewerker (voormalige medewerker) –  Zaandam, NH20 maart 2014
is leuk werk, leuke leiding en omgang met de mensen.
het Theater word eerst schoongemaakt voor de eerste aanvang van de mensen. daarnaast begint je dienst die bestaat uit meerdere functies. je kan Kassa doen, Buffet(popcorn enz.), servise medewerker(zalen schoonmaken) en portier zijn.
Pluspunten
gratis naar de film + een persoon
Minpunten
wisselend werk
Leuke nieuwe bioscoop
kassa/buffet (voormalige medewerker) –  Den Haag, ZH20 juli 2013
Kassa/buffet/ schoonmaken zalen

Je mond houden

Geen gezien

geen uitspraak

stiekem film meekijken als het effe kon
Pluspunten
theater
Minpunten
leiding en personeel
Hard werken, maar altijd gezellig.
Medewerker Pathé (voormalige medewerker) –  Amsterdam18 juni 2013
Het belangrijkste dat ik geleerd heb is om op een goede manier om te gaan met ontevreden/boze klanten. Uiteraard moet je stressbestendig zijn en om kunnen gaan met eventuele collega's die minder stressbestendig zijn op de drukke momenten.
Pluspunten
Voor een kleine prijs kon ik onbeperkt naar de film en je hebt gezellige collega's.
Minpunten
Het is moeilijk te combineren met je studie wanneer je belangrijke momenten of deadlines moet halen.

Zie meer reviews over Pathé

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pathé. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Pathé gesorteerd op locatie