Partou Reviews

Leerzaam
Invalkracht pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Verschillend9 mei 2017
Als invalkracht bij Partou Kinderopvang kom je op heel veel verschillende vestigingen. Het is leerzaam omdat je elke keer met iemand anders werk met een andere werkstijl.
Was deze review nuttig?Ja 3NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Partou was is een organisatie die zich sterk maak voor diversiteit en een hoge kwaliteits klimaat
Groepsleidster (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 april 2017
Ik heb jaren gewerkt met veel plezier voor Partou kinderopvang organisatie ,deze organisatie was voornamelijk gevestigd in Amsterdam in de eerste jaren .en breide zich uit in meerdere provincies
Het uitgangs punt was voornamelijk om kinderen of klanten van verschillende etnische achter grond goed te kunnen opvangen er werd geïnvesteerd in interne trainingen Qau ontwikkeling voor voort uitgang op het pedagogisch gebied om het bedrijf beter te proffesionaliseren om klanten van alle lagen van de bevolking te kunnen dienen
Pluspunten
Dertiende maand
Minpunten
Onderbezetting qau personeel
top kinderopvang!
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Vught28 februari 2017
een leuke kinderopvang, er wordt gewerkt met "mijn kind" app wat heel leuk voor de ouders is! Er worden regelmatig leuke activiteiten met kinderen gedaan.
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
flex medewerker, ik word vaak ingepland voor de BSO
flex medewerker (huidige medewerker) –  Den Haag en omstreken.12 februari 2017
Het is leuk om activiteiten te organiseren voor de kinderen. Om kinderen een leuke middag te bezorgen.
Buitenspelen met mooi weer, met slecht weer activiteiten in de locatie organiseren.
Leuke samenwerking met collega's, ook een goed overleg met collega's. Goede communicatie met de ouders, met vragen advies kunnen geven.
In de vakantie periode uitstapjes organiseren, bijvoorbeeld een dagje naar het strand, zodat kinderen lekker kunnen uitwaaien, en moe en voldaan terug komen op de locatie, zodat zij een top dag hebben gehad.
Pluspunten
kinderen mee laten denken, over de planning van een uitstapje. Luisteren naar de wensen van de kinderen m.a.w. inspraak.
Minpunten
een flex medewerker wordt helaas weinig opgeroepen.
gezellige sfeer
Leidster kinderdagverblijf (voormalige medewerker) –  Vespussiestraat11 november 2016
Ik vind heel belangrijk dat de personeel 1 keer per twee maanden iets leuks gaan doen.
Bijvoorbeeld, uit eten.
Pluspunten
kerst kado
Minpunten
geen alcohol.
Was deze review nuttig?JaNee 10Rapporteren
ogrenime acik, eglenceli
Ana Okulu ogretmeni (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2016
Amsterdamda bir Ana okulunda Freelancer olarak calismaktayim. Freelancer olarak calisma herzaman ilk tercihim olmustur. bu sayede farkli ana okullarinda calisip, bilgilerimi baskalariyla paylasma firsatim olmustur ve ayni zamanda kendimi farkli kisilerle calisip, onlardan ogrendigim seyler olmusur. Ogrenmeyi seven bir kisiyimdir.
Pluspunten
birden fazla kurumlarla iletisimde olmak
Minpunten
bulundugum il disinda farkli illere gitmek zorunlulugumun olmasi
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 8Rapporteren
Ongeorganiseerde bende
Groepsleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 september 2016
BSO was zeer slecht georganiseerd
al twee jaar geen locatiemanager, wat duidelijk aan de locatie te zien was. Uitgewoond hok met kapot en smerig speelgoed.
zeer veel invalpersoneel dat de kinderen niet kent, vaste krachten, in wie de kinderen vertrouwen hebben, worden er uit gewerkt.
Nooduitgangen niet op orde, geen goed calamiteitenplan of oefeningen. Jong, maar onervaren personeel doet haar best voor weinig geld, maar elke vorm van leiding ontbreekt. Structureel gebrek aan tijd om de taken uit te voeren. Pedagogische plannen puur voor de tribune.
Pluspunten
kinderen zijn lief
Minpunten
de rest
Was deze review nuttig?Ja 4Nee 2Rapporteren
Werk-Privé Balans
Geweldige werkomgeving en volop ontwikkelingsknsen.
Medewerker onderhoud en beheer (voormalige medewerker) –  Vianen2 augustus 2016
Mijn ervaring bij Partou was geweldig, veel leuke collega's en een uitdagende werkomgeving. In mijn geval had ik ook veel contact met de ruim 300 locaties. De reacties van de kinderen op mijn kleine gereedschapskoffer was erg leuk. Ben jij BOB de bouwer, of mijn opa heeft ook gereedschap waren ontroerend.

In een woord een zeer prettige werkomgeving.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Veel banen in de flexibele schil, na max twee jaar einde baan.
productieve en gezellige werkomgeving
Pedagogisch medewerker, voornamelijk (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 juni 2016
veilig, gezellig, sociaal en over het algemeen plezierig samengewerkt met mijn collega's en leidinggevende.
Werken met kinderen is heel intens maar lovend werk.
ontwikkeling van kinderen volgen
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Dordrecht7 maart 2016
Heel leuke werk, Ik heb in alle groepen gewerkt, Mijn vaste groep werd de baby groep. ik had 3 mentor kinderen, Het leuke was om de ontwikkeling van deze kinderen te mogen volgen en met de ouders samen te bespreken als er wat is. Projecten voorbereiden en de knutsel werkjes verzinnen voor deze groep. ook op de andere groepen heb ik mogen draaien met de programma. Hele leuke tijd gehad. Jammer van de cirsistjd want toen werd mijn contract niet meer verlengd .
gezellige werkomgeving in hoogeveen
pedagogisch medewerker kinderopvang (huidige medewerker) –  Hoogeveen7 maart 2016
Samen met mijn collega's ervoor zorgen dat de kinderen een super dag hebben. Dat ze zich thuis voelen, veilig voelen. Spelletjes doen, knutselen, wandelen.
Leerzame werkplek
Pedagogisch medewerker / ondersteuning manager (voormalige medewerker) –  Haarlem29 februari 2016
Doordat ik de manager heb ondersteund ben ik nieuwsgierig geworden naar administratieve werkzaamheden. Mede hierdoor ben ik begonnen met een omscholing naar administratief medewerker.
Was deze review nuttig?JaNee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Grote organisatie, met alle soorten kinderopvang
Pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  Amsterdam28 februari 2016
Ik heb jarenlang met plezier bij Partou gewerkt, het is nu echter tijd voor een nieuwe uitdaging.
Werk-Privé Balans
Elke dag weer met kinderen werken maakt de dag mooi
Pedagogisch mederwerker (huidige medewerker) –  Den Haag, ZH7 januari 2016
Ik ga zeker met plezier naar mijn werk, ondanks een nieuwe locatie het gaat mij ook om de kinderen.
Weer een dag spelende wijs leren met kinderen.
De kinderen mogen begeleiden, samen met de kinderen activiteiten doen.
Elk kind is anders maar toch zijn ze gelijk, en ik vind het vooral belangrijk en het leukst om samen met de kinderen plezier te hebben.
Ondanks dat ik het niet erg vind om veel te wisselen van locaties blijft het soms wel lastig werken.
Ik vind dit lastig omdat je altijd even moet wennen aan bijv. het verschil van werken bij andere kinderdagverblijven.
Pluspunten
altijd in contact met kinderen.
Minpunten
veel verschillende vesitigen.
Werk-Privé Balans
Fijn werksfeer. Heb er jaren met veel plezier gewerkt
pedagogisch medewerker kinderopvang (voormalige medewerker) –  Kampen, OV27 november 2015
Ik heb 8,5 jaar met veel plezier mogen werken bij Partou kinderopvang.
Wij vormden met zijn allen een geweldig team!
een gezellig bedrijf
pedagogisch medewerker (huidige medewerker) –  velserbroek21 juni 2015
een gezellig afwisselend bedrijf.Heb er drie jaar gewerkt en naar mijn zin gehad.
een prima, ontwikkelende organisatie
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Zwolle, OV9 mei 2015
mijn dag bij Partou kinderopvang zag er als volgt uit:

Tijdens een werkdag komen kinderen enthousiast naar je toe met verhalen, om een boekje te lezen of een taartje te maken in de zandbak. Je bent verantwoordelijk voor de verzorging van het kind maar ook om de ontwikkeling te stimuleren. Door activiteiten aan te bieden verspreid over de dag prikkel je hun nieuwsgierigheid en kun je de ontwikkeling stimuleren.
Op de groep werk je samen met 1 of 2 collega's, maar ook heb je soms alleen de verantwoordelijkheid voor een klein groepje kinderen. Het leukste aan het werk vind ik de onvoorspelbaarheid van de kinderen. Kinderen hebben hun eigen kijk op het leven en kunnen dat soms zo simpel verwoorden. Doordat elk kind uniek is vraagt het om maatwerk te leveren. Dat vind ik erg leuk aan het werk in de kinderopvang.
Pluspunten
grote organisatie veel vestigingen
Minpunten
weinig doorgroei mogelijkheden
Was deze review nuttig?Ja 1Nee 1Rapporteren
Werk-Privé Balans
Goede, enthousiaste en professionele werkomgeving
Pedagogisch Medewerker (voormalige medewerker) –  Kampen, OV28 maart 2015
Altijd met heel veel plezier gewerkt.
Mijn collega's en de werkomgeving hebben mede mijn werk altijd tot een feestje gemaakt.
Werk-Privé Balans
Fijne bijzondere werkomgeving waar ik al jaren lang met veel plezier werk
HR Recruiter (huidige medewerker) –  Vianen16 februari 2015
Sollicitanten ontvangen, netwerk beheer, screening, overleg, planning etc
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren
Werk-Privé Balans
Landelijke, betrokken organisatie met veel vestigingen en leuke collega's
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Zoetermeer, Den Haag, Voorburg3 december 2014
Met veel plezier 7 jaar bij Partou (voorheen SKON) gewerkt op meerdere vestigingen in en rondom Den Haag op zowel de babygroep als peutergroep.

Ik kreeg de kans van Partou om mezelf te ontwikkelen. Onder andere: BHV diploma behaald, cursus: Basic spelen met babies.
Ook via een extern bedrijf hulp gekregen voor persoonlijke groei, waar ik veel aan gehad heb.

De collega's waren aardig, behulpzaam, vakkundig en kindgericht.
Pluspunten
aandacht voor personeel en mogelijkheden tot het volgen van trainingen en curcussen
Minpunten
de vele taken die erbij komen (administratief, schoonmaak)
Was deze review nuttig?Ja 2NeeRapporteren

2 sterren
1 ster

Waarderingen op categorie

Werk-Privé Balans

Reviews over Partou gesorteerd op locatie