Partou Reviews

41 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 42 reviews
Nooit meer
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Amsterdam21 september 2019
Partou heb ik ervaren als een heel slecht bedrijf. Personeel, zowel uitvoerend als leidinggevend, is gestresst en niet betrokken. Hoge werkdruk op de groepen. Hoog ziekteverzuim. Veel functies als pedagogisch coach/expert waar je niks aan hebt. Alleen koppijn. Trainingen zonder toegevoegde waarde. Totaal oninteressant. Heeeeeel veel gepraat om niks zonder inhoud. Laagopgeleid personeel die geen ABN spreekt. Kortom, veel gepraat en beleid zonder inhoud terwijl het echte werk op de groep wordt afgeraffeld. De kinderen hebben hier niks aan. En ondertussen verdient Partij veel geld. Observeer de kinderen en je ziet dat er geen verbetering is. Schande.
Pluspunten
Er is altijd werk
Minpunten
Hoofdpijn door pedagogische coaches/experts
Op de locaties is het leuk werken, maar de organisatie vind ik te groot. Je bent meer een nummer
Pedagogische medewerker (voormalige medewerker) –  Nieuwegein28 augustus 2019
Te grote organisatie.
Als je aangeeft meer te willen leren dan wordt er gedaan of ze er alles aan willen doen om jouw wensen waar te maken, maar vervolgens gebeurt er niks.
Te veel tussen stappen om iets voor elkaar te krijgen. Manager, regio manager en die moet het weer doorzetten naar de volgende partij zodat het heel lang duurt voordat je iets geregeld kun krijgen. Zelfs dan lukt het meestal niet.
Ze maken reclame met filmpjes met kinderen erin die kunnen gaan zeilen en andere leuke uitstapjes, maar in werkelijkheid wordt er erg moeilijk gedaan om uitstapjes te maken zelf al naar niet al te duren plekken.

Verder worden er wel vanuit de organisatie dingen voor de kinderen bedacht. Dit ziet er altijd heel leuk uit. Helaas is het wel zo dat er weinig tijd is om dat soort dingen uit te voeren op de groep omdat je ook je eigen planning al hebt.
Pluspunten
Heel georganiseerd
Minpunten
Biedt weinig uitdaging voor degene die er al wat langer werken.
Slecht bedrijf
Voorschoolleidster (voormalige medewerker) –  Amsterdam west en oost6 juli 2019
Slecht bedrijf. Pedagogisch medewerkers spreken vaak geen ABN. Management is niet betrokken.
Veel tussen-functies zoals pedagogische coaches waar je als medewerker totaal niks aan hebt. Alleen hoofdpijn.
Taaltoetsen voor pedagogisch medewerkers die uitstekend Nederlands spreken en hbo afgestudeerd zijn......!
Trainingen die inhoudelijk niks voorstellen. Hoe houd je een pop vast als pedagogisch medewerker?
Voorscholen en beleid zijn om te lachen.
Kindjes worden gegeneraliseerd. Ben je toevallig geboren in een 'achterstandswijk', dan krijg je indicatie voor een voorschool omdat je een achterstand hebt.
Heel veel bla bla bla bla bla bla en inhoudelijk superslecht.
Je ziet het aan de kinderen terug op de voorschool. Vier jaar en en totaal geen progressie geboekt. Schandalig. Kortom, heel veel gepraat om niks terwijl de kindjes in de tussentijd er echt niet beter op worden.Vreselijke organisatie, vooral de voor scholen. En vreselijk beleid vanuit de gemeente!
Pluspunten
Altijd vacatures
Minpunten
Gestresste medewerkers
Stage
Stagiaire (huidige medewerker) –  Almere26 mei 2019
Ik heb veel geleerd tijdens mijn stage, door hun weet ik nu dat ik in dit vakgebied verder wil gaan werken.
Soft to the people, hard to the target. Prettig bedrijf met warme sfeer.
Recruiter (huidige medewerker) –  Vianen6 februari 2019
Ik werk er met veel plezier. Zeer positieve organisatie. Partou geeft ruimte tot persoonlijke ontwikkeling, streeft altijd naar vernieuwing en verbetering zonder daarbij haar personeel uit het oog te verliezen. Trots om daar onderdeel van uit te maken.
Hoe een groot team klein kan zijn
Servicekantoor (huidige medewerker) –  Servicekantoor Vianen6 februari 2019
Partou is een hele fijne werkgever. Er werken hier ruim 3600 mensen, maar je bent absoluut geen nummertje. Iedereen kent elkaar op het Servicekantoor.

Tevens krijg je de ruimte om zelf initiatief te nemen en je wordt gehoord. Zo heb ik zelf meerdere ideeën geopperd, maar ook daadwerkelijk uit mogen voeren en dat geeft een heel goed gevoel.

Het team op het servicekantoor is erg fijn en iedereen gelooft in elkaar. Samen benutten we onze talenten en zo voelt het ook echt. Ik hoop nog heel erg lang voor Partou te mogen werken.
Pluspunten
Hele fijne sfeer en veel is mogelijk wanneer je zelf initiatief neemt.
Minpunten
een goed gestructureerd bedrijf met leuke collega's
Debiteurenadministratie (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NL19 december 2018
Omdat het een grote bedrijf is krijg je een taak. Dus na een tijdje voor het niet meer uitdagend. Maar verder werken er leuke mensen daar.
Een fijne leer en werkplek
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Den Haag15 augustus 2018
Partou was mijn eerste stage in de kinderopvang en heb er onwijs veel kunnen leren.
Alle leidsters waren vriendelijk en bereid om te helpen en om mij vragn te beantwoorden als ik die had.
Pluspunten
Gratis lunch
pedagogisch medewerkster
Pedagogisch medewerkster (voormalige medewerker) –  Arnhem6 februari 2018
een hele leuke job leuke collegas en heerlijk werken met kinderen
Ondanks de omvang vd organisatie zijn de lijnen kort
Vestigingsmanager (huidige medewerker) –  Aalsmeer25 januari 2018
Service gerichte organisatie. Verdeeld over regio's waarin hiërarchische aansturing is. Servicekantoor ligt centraal in Vianen. Als vestigingsmanager heb je een dynamische baan met een grote workload maar daar staat een goed salaris tegenover.
Pluspunten
5% korting op kinderopvang binnen de eigen organisatie
management
Vestigingsmanager kinderopvang (voormalige medewerker) –  Utrecht (stad)29 augustus 2017
in de afgelopen 10 jaar heb ik een groei meegemaakt van een klein bedrijf naar een groot commercieel bedrijf. hierbij ben ik in alle processen meegenomen en heb ik veel geleerd
Leerzaam
Invalkracht pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  Verschillend9 mei 2017
Als invalkracht bij Partou Kinderopvang kom je op heel veel verschillende vestigingen. Het is leerzaam omdat je elke keer met iemand anders werk met een andere werkstijl.
Partou was is een organisatie die zich sterk maak voor diversiteit en een hoge kwaliteits klimaat
Groepsleidster (voormalige medewerker) –  Amsterdam29 april 2017
Ik heb jaren gewerkt met veel plezier voor Partou kinderopvang organisatie ,deze organisatie was voornamelijk gevestigd in Amsterdam in de eerste jaren .en breide zich uit in meerdere provincies
Het uitgangs punt was voornamelijk om kinderen of klanten van verschillende etnische achter grond goed te kunnen opvangen er werd geïnvesteerd in interne trainingen Qau ontwikkeling voor voort uitgang op het pedagogisch gebied om het bedrijf beter te proffesionaliseren om klanten van alle lagen van de bevolking te kunnen dienen
Pluspunten
Dertiende maand
Minpunten
Onderbezetting qau personeel
top kinderopvang!
Stagiaire (voormalige medewerker) –  Vught28 februari 2017
een leuke kinderopvang, er wordt gewerkt met "mijn kind" app wat heel leuk voor de ouders is! Er worden regelmatig leuke activiteiten met kinderen gedaan.
flex medewerker, ik word vaak ingepland voor de BSO
flex medewerker (huidige medewerker) –  Den Haag en omstreken.12 februari 2017
Het is leuk om activiteiten te organiseren voor de kinderen. Om kinderen een leuke middag te bezorgen.
Buitenspelen met mooi weer, met slecht weer activiteiten in de locatie organiseren.
Leuke samenwerking met collega's, ook een goed overleg met collega's. Goede communicatie met de ouders, met vragen advies kunnen geven.
In de vakantie periode uitstapjes organiseren, bijvoorbeeld een dagje naar het strand, zodat kinderen lekker kunnen uitwaaien, en moe en voldaan terug komen op de locatie, zodat zij een top dag hebben gehad.
Pluspunten
kinderen mee laten denken, over de planning van een uitstapje. Luisteren naar de wensen van de kinderen m.a.w. inspraak.
Minpunten
een flex medewerker wordt helaas weinig opgeroepen.
gezellige sfeer
Leidster kinderdagverblijf (voormalige medewerker) –  Vespussiestraat11 november 2016
Ik vind heel belangrijk dat de personeel 1 keer per twee maanden iets leuks gaan doen.
Bijvoorbeeld, uit eten.
Pluspunten
kerst kado
Minpunten
geen alcohol.
ogrenime acik, eglenceli
Ana Okulu ogretmeni (huidige medewerker) –  Amsterdam3 oktober 2016
Amsterdamda bir Ana okulunda Freelancer olarak calismaktayim. Freelancer olarak calisma herzaman ilk tercihim olmustur. bu sayede farkli ana okullarinda calisip, bilgilerimi baskalariyla paylasma firsatim olmustur ve ayni zamanda kendimi farkli kisilerle calisip, onlardan ogrendigim seyler olmusur. Ogrenmeyi seven bir kisiyimdir.
Pluspunten
birden fazla kurumlarla iletisimde olmak
Minpunten
bulundugum il disinda farkli illere gitmek zorunlulugumun olmasi
Ongeorganiseerde bende
Groepsleider (voormalige medewerker) –  Amsterdam5 september 2016
BSO was zeer slecht georganiseerd
al twee jaar geen locatiemanager, wat duidelijk aan de locatie te zien was. Uitgewoond hok met kapot en smerig speelgoed.
zeer veel invalpersoneel dat de kinderen niet kent, vaste krachten, in wie de kinderen vertrouwen hebben, worden er uit gewerkt.
Nooduitgangen niet op orde, geen goed calamiteitenplan of oefeningen. Jong, maar onervaren personeel doet haar best voor weinig geld, maar elke vorm van leiding ontbreekt. Structureel gebrek aan tijd om de taken uit te voeren. Pedagogische plannen puur voor de tribune.
Pluspunten
kinderen zijn lief
Minpunten
de rest
Geweldige werkomgeving en volop ontwikkelingsknsen.
Medewerker onderhoud en beheer (voormalige medewerker) –  Vianen2 augustus 2016
Mijn ervaring bij Partou was geweldig, veel leuke collega's en een uitdagende werkomgeving. In mijn geval had ik ook veel contact met de ruim 300 locaties. De reacties van de kinderen op mijn kleine gereedschapskoffer was erg leuk. Ben jij BOB de bouwer, of mijn opa heeft ook gereedschap waren ontroerend.

In een woord een zeer prettige werkomgeving.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
Veel banen in de flexibele schil, na max twee jaar einde baan.
productieve en gezellige werkomgeving
Pedagogisch medewerker, voornamelijk (voormalige medewerker) –  Amsterdam7 juni 2016
veilig, gezellig, sociaal en over het algemeen plezierig samengewerkt met mijn collega's en leidinggevende.
Werken met kinderen is heel intens maar lovend werk.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Partou. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Partou gesorteerd op locatie