Partners voor Jeugd (William Schrikker & DJGB) Reviews

Chaotische en bar weinig communicatie
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) –  Servicecentrum12 juli 2017
Laatste jaren erg veranderd. Sinds verhuizing naar Zuid oost. Chaotische sfeer. Geen duidelijke taken. Management bekommerd zich niet over medewerkers. Een grote speeltuin. Geen inwerk periode. Voor wie overzicht tijdens het werk wilt geen goede werkplek. Geen transparantie slechte communicatie.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Chaos
de flexplekken waren niet zo plezierig
Gezinsvoogd (voormalige medewerker) –  Amsterdam e.o6 juni 2017
Geen enkele dag is hetzelfde. gevarieerd werken en heb het met liefde en passie gedaan.
Het liefste zou ik dit werk weer willen doen, zonder bureaucratie
Pluspunten
met plezier gewerkt
Minpunten
aandacht voor de werker
Gezellige en leerzame werkomgeving
Bedrijfsadministrateur (voormalige medewerker) –  Amsterdam-Zuidoost2 februari 2016
Gezellige werkomgeving. Leuke collega's.
Kan wel eens druk worden.
Pluspunten
Je hebt je vrijheid.
Minpunten
Drukke middagen.
Fijne werkgever met goede ondersteuningsstructuur en faciliteiten.
Gezins (voogd) (voormalige medewerker) –  Regio Limburg29 december 2014
Afwisselend werk met vele uitdagingen op diverse terreinen.
Fijne collega's met passie voor dit werk.
Het moeilijkste is omgaan met de grote verantwoording t.a.v. gevolgen voor pupillen en hun ouders.
Het leukste is de afwisseling in het werk en de grote vrijheid om invulling te geven aan je werk.
Een prettige "met zijn allen schouders er onder" sfeer, jammergenoeg werd mijn detachering van een jaar niet omgezet in onbepaalde tijd.
Teamsecretaresse Jeugdreclassering (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH19 december 2014
Ondanks dat ik de sfeer wel prettig vond, waren de werkzaamheden nogal monotoon, opdrachten afhandelen aan de hand van binnengekomen mails van de hulpverleners. Er zat niet veel afwisseling in het werk en daar had ik in het begin wel moeite mee, daar ik bij Bureau jeugdzorg Amsterdam een zeer drukke afwisselende baan had. De reden dat ik ben gaan solliciteren was het feit dat mijn (en van andere collegas) op de tocht stond wegens de grote reorganisatie in de jeugdzorg, waarbij de veel zorgtaken per 1 januari 2015 naar de gemeenten gaat.
Ik was blij verrast dat ik werd aangenomen, maar was niet echt op de hoogte dat ik samen met een ander werd aangenomen en dat 1 van ons uiteindelijk kon blijven na een jaar. Dat vond ik wel een domper, maar gezien de weinig afwisselende werkzaamheden zou ik zelf niet gebleven zijn.
Niets ten nadele van de collegas waar ik mee werkte, dat waren lieve mensen met het hart op de goede plek.
Pluspunten
Het regelmatig gezamenlijk lunchen en de goede kantine die daar aan bijdroeg.
Minpunten
Monotone werkzaamheden.
Professionele werkgever die werknemers de kans geeft zich te ontwikkelen.
(gezins)voogd (full-time) (huidige medewerker) –  Amsterdam19 november 2014
De William Schrikker Groep die staat voor professionaliteit en kwaliteit.
Pluspunten
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Het werken bij de William Schrikker Groep zou ik als prettig omschrijven. Je eigen verantwoordelijkheden en agenda. Werkt van huis uit.
Jeugdreclasseringswerker (huidige medewerker) –  Amsterdam, NH30 augustus 2014
Het werken kenmerkt zich door veel eigen vernatwoordelijkheid. Op basis van vertrouwen werkt men vrij sollistiche in je regio. De leidingstijlen zijn zeer wisselend per persoon. Het is geen 9 tot 5 baan en je hebt veel rapportage te verwerken binnen kaders en een deadline. Per regio is de onderlinge samnewerking met/tussen collegas verschillend. Als er een goede samenwerking tussen collegas is dan wordt er veel met elkaar gesproken.
Gezellige omgeving
Applicatie & Functioneel beheerder (voormalige medewerker) –  Amsterdam2 oktober 2013
Een landelijk werkende organisatie met bijzondere kennis, ervaring en expertise op het gebied van jeugdhulpverlening voor kids met een handicap,
Met al die enthousiaste collega's om je heen, ga je altijd tot het uiterste om het beste uit je te halen.
Het werken was erg uitdagend en afwisselend.
Pluspunten
betrokkenheid en openheid
Minpunten
de enorme groei afgelopen jaren
afwisselend werk
Pleegzorgmedewerkster (voormalige medewerker) –  Amsterdam, NH7 augustus 2013
Veel vrijheid hoe je tijd in te vullen met de gezinnen. Veel thuis werken waardoor je het contact met collega's mist, zeker bij een zware verantwoordelijke baan.De contacten met alle verschillende gezinnen en achtergronden maakt het boeiend.
Minpunten
minimaal contact met collega's

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Partners voor Jeugd (William Schrikker & DJGB). Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Partners voor Jeugd (William Schrikker & DJGB) gesorteerd op locatie