Parlan Reviews

Parlan is een organisatie die betrokken is bij de clienten maar zeker ook bij het personeel
Stage Coaching (voormalige medewerker) –  Alkmaar, NH9 mei 2015
Parlan is een fijne organisatie om bij te werken. Er is aandacht voor alle betrokkenen, werknemer of cliënt. De ondersteuning die wordt aangeboden is oprecht en je voelt je welkom als medewerker.
Pluspunten
warme samenwerking met collegae en clienten
Minpunten
geen minpunten
goede werksfeer
pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) –  heerhugowaard19 maart 2015
Je moet soms sterk in je schoenen staan en tegen een stootje kunnen.
Ik kreeg de mogelijkheid om mij te ontwikkelen,dat vind ik een meerwaarde!
pedagogisch medewerker in de jeugdhulpverlening (huidige medewerker) –  Enkhuizen, NH29 oktober 2013
Een jongen van 11 jaar die heel destructief was en waar iedereen hem ervan verdacht dat niet zelf te kunnen omzetten. Ik had daar mijn twijfels bij.Tijdens een destructieve dag probeerde ik zijn agressie naar mij toe af te wentelen, waarop hij om mij heen ging en vertelde dat hij dit bij nooit zal doen.Dit was een typische dag en ik heb hiervan geleerd altijd stil te staan bij je zelf, ongeacht de omstandigheden.Ik heb heel veel collega's voor bij zien komen, ik sta open voor hun feedback en hun problemen. En zal hen altijd ondersteunen in het werk. Het moeilijkste in mijn baan vind ik dat er jongeren zijn die verder afglijden. Het leukste in mijn baan vind ik, hoe moeilijk ook een situatie is, dat je met humor en een positieve instelling ver kan komen.
Pluspunten
Eten en drinken is gratis
Minpunten
Het budget op de groep was weinig
fijne werksfeer met genoeg afwisseling
facilitair medewerker (technisch medewerker (huidige medewerker) –  Alkmaar, NH6 september 2013
prettige werksfeer,leuke collega,s , proffesioneel, hoog opgeleid personeel die de jeugdzorg een warm hard toedraagt.op facilitair gebied veel veelzijdigheid en ruimte voor eigen indeling werk,helaas voor mij iets te kort in tijd vandaar de zoektocht naar gelijkwaardig werk ter aanvulling
Pluspunten
prettige werksfeer ondanks de onzekere toekomst
Minpunten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Parlan. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,4

Reviews over Parlan gesorteerd op locatie