Paradigit Reviews

mooi bedrijf
Logistiek Medewerker (stage 32 uur / week) (voormalige medewerker) –  Eindhoven1 juni 2019
veel goeide mensen aanwezig. berijf stond op afgrond.
Prettige werksfeer en veel waardering!
HR medewerker (Junior) (huidige medewerker) –  Eindhoven21 maart 2019
Als medewerker bij Paradigit voel ik me thuis! Er zijn veel (doorgroei)mogelijkheden voor starters! Paradigit toont veel vetrouwen in haar medewerkers! De werksfeer is erg prettig!
Collega's staan altijd klaar om je te helpen en er is altijd ruimte voor het inbrengen van je eigen ideeën en creativiteit.
Pluspunten
Ruimte voor creativiteit en gezellige collega's
Dynamisch bedrijf met veel mogelijkheden
Systeembeheerder (voormalige medewerker) –  Eindhoven25 oktober 2018
Toen ik in 2006 begon in het bedrijf hadden we net een computerwinkelketen overgenomen en hadden we bijna 50 winkels. Helaas is kwamen daana de crisis en veranderde de retail dermate dat een aantal reorganisaties hebben plaats gevonden. Ik heb tijdens mijn eerste periode bij Paradigit een aantal mooie stappen kunnen maken en ben sinds enkele maanden terug op het oude nest nadat ik 2 jaar op andere plekken heb gewerkt. Ik voel me erg thuis binnen deze organisatie en er liggen nog voldoende uitdagingen. Ik werk op een afdeling met leuke collega`s en manager waar je prettig mee samen kunt werken.
Pluspunten
Personeelskorting, leuke collega`s, voldoende uitdagingen en een goede kantine
Uitbuiting
Winkelmedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven16 oktober 2018
Een waardeloze computer winkel en het draait alleen maar om targets. Als je fouten maakt heb je direct de wind van voren en met goede inzet hoor je niks. Managers denken dat ze heel wat zijn en de klant is niet belangrijk. Je salaris is zeer laag, zal nooit hoger worden en de beloofde doorgroeimogelijkheden die zijn er niet. Lang verhaal kort bij dit bedrijf ben je ook een deurmatje en de directie word er heerlijk rijk van.
Pluspunten
Minpunten
Werkdruk, targets, bazig management, geen doorgroeimogelijkheid
Fijne sfeer en leuke collega's
Medewerker (huidige medewerker) –  Eindhoven20 maart 2018
Paradigit heeft het zwaar gehad rondom het faillissement.Na 2 jaar gaat het goed en door veranderingen in het management en een meer open cultuur wordt er positief naar de toekomst gekeken. Ik werk nu 8 jaar voor Paradigit en heb verschillende groeimogelijkheden gehad.
Pluspunten
Fijn sfeer, gezellige collega's, werkdruk inmiddels goed, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden kunnen beter
Waardering zegt genoeg...
Medewerkster financiële administratie (voormalige medewerker) –  Eindhoven10 oktober 2016
Er wordt niet geluisterd naar de werknemers en zeer onprettige werksfeer..
Pluspunten
Minpunten
Genoeg
Elke dag is anders
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Amsterdam20 juni 2016
Jammer dat de fysieke winkels dicht zijn gegaan. Het was een leuk bedrijf om voor te werken.
Een prettige "hier voel ik me thuis"-sfeer
Receptioniste/Telefoniste (huidige medewerker) –  Eindhoven28 maart 2016
Een fijn bedrijf met geweldige collega's.
De dag begint om 8 uur, maar ongeveer 10 minuten eerder kom ik binnen en zorg ik dat alles gereed is om de telefooncentrale zeker om 8 uur aan te zetten. Als receptioniste zie je je collega's een voor een binnenkomen. Even een praatje maken, en hup aan de gang.

Binnenkomende telefoontjes beantwoorden, ziekmeldingen noteren en om 9 uur via de mail doorgeven aan HR.
De binnenkomende post verwerken naar de diverse afdelingen, post bij de directie afgeven.
Licht administratief werk verrichten voor de diverse afdelingen, klanten ontvangen, evt. lunches regelen en ervoor zorgen dat de juiste personen in de juiste spreekkamers (8) plaatsnemen.

De te verzenden post klaarmaken voor PostNL en ervoor zorgen dat je alle spreekkamers opgeruimd hebt voor het volgende bezoek of, aan het einde van de dag, voor de volgende dag.

Het bijhouden van de kentekenregistratie (intern).
Het maken van nieuwe personeelspassen en evt. oude aanpassen en regelen dat deze de juiste "rechten" toegewezen krijgen.

Het bijhouden, bestellen en uitreiken van kantoorartikelen.
Op het oog een mooi bedrijf maar geeft niet veel om trouwe werknemers
Filiaalmanager team van 30 mensen (voormalige medewerker) –  Eindhoven23 februari 2016
Ik ben niet iemand om achteraf met modeer te gooien.
Op zich heb ik altijd met veel plezier bij deze organisatie gewerkt.
Maar achter de schermen was er al een aantal jaar steeds meer mis.
Weinig tot geen waardering, al jaren geen financiele beloning ondanks uitstekende beoordeling en functionerings gesprekken, respectloos afscheid van een aantal medewerkers.
Aansturing vanuit hoofdkantoor als een kip zonder kop.

Wel prettig was het team in de winkel zelf, dat was echt bijzonder.
Vandaar dat ik hier een mooie tijd gehad heb.

Ik zou Paradigit helaas als enige ex werkgever niet aanraden om te gaan werken.
Pluspunten
sfeer in team
Minpunten
aansturing vanuit hoofdkantoor medeleven vanuit organisatie ontbreekt geen financiele beloning
Stress!
Medewerker Customer Servicedesk (voormalige medewerker) –  Eindhoven, NB3 januari 2016
Vertel ik liever niet openbaar. Je moet als ex-werknemer nooit negatief oordelen.
Gezellige en productieve werksfeer
Assemblagemedewerker (voormalige medewerker) –  Eindhoven15 december 2015
Meestal bouwde ik seriematig computersystemen en soms klantspecifiek. En ook moest ik (re)-configuratie werkzaamheden en voorbereiding voor assemblage doen.
Ik heb hier geleerd om een computer netjes en secuur te bouwen.
Mijn collega's op de afdeling assemblage vond ik leuk en kon goed met de meesten overweg.

Leukste van de baan: de afwisseling en colllega's
Gezellige werkomgving
Filiaalmanager (voormalige medewerker) –  Haarlem, NH11 november 2015
Bij Paradigit heb ik geleerd hoe te verkopen. Ik ben begonnen als onervaren verkoper en ben in de loop der jaren doorgegroeid tot filiaalmanager.
Het leuke van het werken in een winkel van Paradigit is dat elke dag anders is omdat je te maken hebt met verschillende categorien klanten.
Van verkoop tot het verlenen van service en het aansturen van een verkoopteam.
Pluspunten
Ruimte voor eigen initiatief
Minpunten
Slechte communicatie intern

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Paradigit. Onze community staat klaar om te antwoorden.

Reviews over Paradigit gesorteerd op locatie