Pameijer Reviews

29 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 31 reviews
Werken op voorziening
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Delfshaven14 maart 2019
Werken op en voorziening is vaak gaotish en ongeorganiseerd. Er is weinig professioneel personeel op BW wel erg jammer
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
BW net als los zand
Brede organisatie
Opleidingscoördinator (voormalige medewerker) –  Rotterdam1 maart 2019
Een informele zorginstelling met brede faciliteiten voor clienten. De werkdruk is hoog bij de meeste medewerkers. Medewerkers zetten zich volledig in voor de clienten.
Pluspunten
Hard werkende collega's
Minpunten
Hoge werkdruk
laagdrempelige formele werksfeer
Jeugd en gezinscoach (huidige medewerker) –  Rotterdam23 januari 2019
De visie van Pameijer is kort gezegd: iedereen doet er toe.

Pameijer is er voor iedereen voor wie meedoen in de samenleving lastig is. Mensen worden geholpen bij opgroeien, wonen, werken en dat wordt gedaan vanuit hun eigen kracht en talent. Iedereen doet er toe. Bij Pameijer wordt gesproken over mensen en hun kunnen en niet hun eventuele beperkingen of diagnoses.
Een stichting die het beste in mensen naar boven haalt
wooncoach B (huidige medewerker) –  Rotterdam29 oktober 2018
Het is een innovatieve instelling. Mensen staan centraal en worden op alle gebieden gestimuleerd om het beste van zichzelf te laten zien.
Het is een ad hoc baan, flexibele instelling is belangrijk om de dagelijkse beslommeringen op te kunnen vangen.
Geen dag is hetzelfde. Wisselende diensten, wisselende collega's en wisselende problematiek
Pluspunten
ruimte voor persoonlijke groei
Minpunten
veranderingen worden niet altijd door de hele stichting op dezelfde manier doorgevoerd.
prettige werkomgeving
Assistent wooncoach flexpool (voormalige medewerker) –  Rotterdam5 augustus 2018
Goed voor het personeel, veel werk mogelijkheden, vriendelijk en betaalt goed.
Ertoe doen
ADVISEUR-TRAINER-COACH KENNISCENTRUM (voormalige medewerker) –  Rotterdam2 augustus 2018
Ertoe doen en meedoen. Voor iedereen, met en zonder beperking. Een werkdag staat altijd in het teken van de clienten, wat doet ertoe?!
Meer dan 25 jaar gewerkt in verschillende functies, omdat je altijd een kans kunt pakken. Ontwikkelen, groeien, duurzaam en vitaal aan de slag, het hoort er allemaal bij.
In mijn huidige rol ben ik het gelukkigst als ik met een team en hun clienten stappen zet, soms twee vooruit en een terug om daarna in de goede richting te gaan, ERTOE DOEN.
Voor en met medewerkers en clienten verschil, HET verschil maken.
Pluspunten
Kansen voor iedereen
cliënten
Assistent wooncoach (huidige medewerker) –  Hoogvliet11 mei 2018
De cliënten zijn altijd super leuk, je kan er mee lachen.
Prettig werken
Wooncoach B (huidige medewerker) –  Rotterdam9 mei 2018
ik vind het fijn als er op de werkvloer efficiënt gewerkt maar ook een dosis humor is. Elkaar kunnen waarderen, complimenteren en individueel in je kracht komt en kwaliteiten op de werkvloer kunnen uitwerken.
Pluspunten
zelfontplooiing
Minpunten
langzaam
visie gestuurde organisatie
Regiomanager (huidige medewerker) –  Rotterdam2 februari 2018
De mens met zijn/haar talent staat centraal. Uitgaande wat je kunt en niet wat je beperking is.
Goed geleide organisatie. Duidelijke visie en doelstellingen.
Wooncoach A (voorheen 'Supportmedewerker A' (huidige medewerker) –  Rotterdam22 augustus 2017
De instelling is groot qua werkgebied, doelgroepen, aantal cliënten en medewerkers. M.i. pakt dit hier positief uit. Visie en doelstellingen, financieel en personeelsbeleid, facilitaire en praktische (werkspecifieke) ondersteuning zijn op orde.
Direct werken met cliënten aan hun ontwikkeling vraagt geduld, stabiliteit, initiatief en creativiteit van jezelf, maar het geeft ook veel terug: bijvoorbeeld voldoening. Het dagelijkse werk wordt nooit saai!
Pluspunten
Goede ondersteuning vanuit de organisatie.
Minpunten
Betreffen de zorgsector als geheel: salaris en doorgroeimogelijkheden..
prettig werkplek
Begeleider (voormalige medewerker) –  pameijer spijkenisee22 augustus 2017
was heel leuk om daar te werken. Alle collega's staan klaar om je te helpen als je iets niet weet.
Druk gezellige werksfeer
Klusjesman (huidige medewerker) –  Klusser2 augustus 2017
Goed werk goede werk omstandigheden collegas niets over te klagen
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Niet
Leuk sterk bedrijf. Wel jammer dat er door bezuinigingen veel veranderd is de afgelopen jaren en cliënten hier de dupe van worden.
Persoonlijk begeleidster (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid6 oktober 2016
Ik heb met veel plezier gewerkt bij de ambulante dienst in Rotterdam. Het was wel veel reizen in vaak te weinig tijd maar de dankbaarheid bij cliënten was groot en daar doe je het ook voor. Erg jammer dat sinds 2016 door bezuinigingen de ambulante dienst gestopt is, dit gaat vind ik ten koste van de cliënten die het zo nodig hebben. Ze hebben wel goede arbeidsvoorwaarden bij Pameijer en vele vestigingen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden.
Minpunten
Door geld gebrek worden er steeds meer sectors opgezegd.
Fijne collega's en werkgever.
Leerling medewerkster (huidige medewerker) –  Rotterdam-Zuid24 februari 2016
Pameijer is een fijne werkgever waar je veel ontplooiingsmogelijkheden hebt.
vanaf begin fijne, betrouwbare werkgever die
ambulant woonbegeleider Wijkteam Noord (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH3 januari 2016
de laatste 15 jaar kenmerkten zich door veel kantoorverhuizingen en personeelswisselingen. Evengoed ook heel goede kennismaking met vak van woonbegeleider (sociaal) psychiatrie en later ook Verstandelijke beperkten. Prachtig vak waarin, naast methodisch werken en later ook strakke productievoering, ik me ei helemaal kwijt kon. Veelal ingewikkelde casussen opgelost of rustige wekelijkse of maandelijkse thuisbezoeken afgelegd aan "andere mensen".
Me verplaatsend per fiets deelde ik me eigen dag in op basis van de cliënt hulpvraag. Pameijer gaf de werknemer veel ruimte zich te ontplooien. De laatste jaren kwam Pameijer onder bezuinigingsdruk te staan wat de sfeer er niet beter op maakte.
Afwisselend en uitdagend werk
Begeleidster jongeren woonvorm (huidige medewerker) –  Rotterdam14 april 2015
Vanaf maart 2013 heb ik op een groep gestaan met jongeren met een licht verstandelijke beperking. Ik heb deze baan als zeer uitdagend maar zeker ook afwisselend ervaren.
Pluspunten
Goede communicatie tussen manager en werknemers.
Fijne stichting met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Assistent Supportmedewerker A (voormalige medewerker) –  Hoogvliet, Spijkenisse12 februari 2015
Pameijer is een grote stichting die vele mogelijkheden heb voor klanten van diverse achtergronden en doelgroepen, maar ook voor zijn medewerkers goed zorgt.

Pameijer is heel divers, net als mijn ervaring binnen deze stichting. Zo is geen dag hetzelfde, maar ook zeker geen locatie hetzelfde. Wel heb ik de stichting altijd als erg fijn ervaren, een stichting die tijd en geld in zijn medewerkers steekt om ervoor te zorgen dat zij de beste zorg kunnen bieden voor hun klanten.

Vaak werk je in een team op een locatie en hier werk je veel mee samen. De werksfeer is meestal erg prettig en de collega's steunen elkaar. Ook gaf Pameijer mij het gevoel dat ik altijd ergens terecht kon met eventuele vragen.
Pluspunten
Fijne stichting met veel ontwikkelingsmogelijkheden, goede werksfeer
Stage Pameijer BW Maassluis
Stagaire (voormalige medewerker) –  Maassluis, ZH11 februari 2015
Ik begon altijd met het koffie moment ik zette de koffie en schonk dat voor de bewoners in.
daarna opende ik de groep ging ik samen met een bewoner een boodschappen lijstje maken.
Samen kijken wat ze nodig hadden daarna samen met hem naar de winkel om de boodschappen te halen.

Ik heb geleerd om goed te leren communiceren goed te overleggen
hoe ik iemand moet wassen hoe ik mensen moet begeleiden.

Mijn collega's waren super aardig heb het super naar mijn zin gehad daar.

ik vond het moeilijks van mijn stage:
mensen te motiveren om wat leuks te doen

het leukst van mijn stage was dat ik de mensen kon helpen waar hun hulp bij nodig hadden
Pluspunten
top collega's
Productieve en sfeervolle werkomgeving
Supportmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH1 oktober 2014
Een hardwerkend team dat oog blijft houden voor het welzijn van cliënten binnen een snel veranderend werkveld.
Pluspunten
zelfsturend, actief, kritisch
Minpunten
Oog voor synergie zou verbeterd kunnen worden
heel gezellig
vrijwilligers werk (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH2 juli 2014
Vindt het leuk om ze te leren hoe ze moeten klussen,en zie ook aan ze dat ze leuk vinden om het uit te voeren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pameijer. Onze community staat klaar om te antwoorden.