Pameijer Reviews

21 reviews gevonden voor deze zoekopdracht Bekijk alle 22 reviews
Goed geleide organisatie. Duidelijke visie en doelstellingen.
Wooncoach A (voorheen 'Supportmedewerker A' (huidige medewerker) –  Rotterdam22 augustus 2017
De instelling is groot qua werkgebied, doelgroepen, aantal cliënten en medewerkers. M.i. pakt dit hier positief uit. Visie en doelstellingen, financieel en personeelsbeleid, facilitaire en praktische (werkspecifieke) ondersteuning zijn op orde.
Direct werken met cliënten aan hun ontwikkeling vraagt geduld, stabiliteit, initiatief en creativiteit van jezelf, maar het geeft ook veel terug: bijvoorbeeld voldoening. Het dagelijkse werk wordt nooit saai!
Pluspunten
Goede ondersteuning vanuit de organisatie.
Minpunten
Betreffen de zorgsector als geheel: salaris en doorgroeimogelijkheden..
prettig werkplek
Begeleider (voormalige medewerker) –  pameijer spijkenisee22 augustus 2017
was heel leuk om daar te werken. Alle collega's staan klaar om je te helpen als je iets niet weet.
Druk gezellige werksfeer
Klusjesman (huidige medewerker) –  Klusser2 augustus 2017
Goed werk goede werk omstandigheden collegas niets over te klagen
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Niet
Leuk sterk bedrijf. Wel jammer dat er door bezuinigingen veel veranderd is de afgelopen jaren en cliënten hier de dupe van worden.
Persoonlijk begeleidster (voormalige medewerker) –  Rotterdam-Zuid6 oktober 2016
Ik heb met veel plezier gewerkt bij de ambulante dienst in Rotterdam. Het was wel veel reizen in vaak te weinig tijd maar de dankbaarheid bij cliënten was groot en daar doe je het ook voor. Erg jammer dat sinds 2016 door bezuinigingen de ambulante dienst gestopt is, dit gaat vind ik ten koste van de cliënten die het zo nodig hebben. Ze hebben wel goede arbeidsvoorwaarden bij Pameijer en vele vestigingen.
Pluspunten
Goede arbeidsvoorwaarden.
Minpunten
Door geld gebrek worden er steeds meer sectors opgezegd.
Fijne collega's en werkgever.
Leerling medewerkster (huidige medewerker) –  Rotterdam-Zuid24 februari 2016
Pameijer is een fijne werkgever waar je veel ontplooiingsmogelijkheden hebt.
vanaf begin fijne, betrouwbare werkgever die
ambulant woonbegeleider Wijkteam Noord (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH3 januari 2016
de laatste 15 jaar kenmerkten zich door veel kantoorverhuizingen en personeelswisselingen. Evengoed ook heel goede kennismaking met vak van woonbegeleider (sociaal) psychiatrie en later ook Verstandelijke beperkten. Prachtig vak waarin, naast methodisch werken en later ook strakke productievoering, ik me ei helemaal kwijt kon. Veelal ingewikkelde casussen opgelost of rustige wekelijkse of maandelijkse thuisbezoeken afgelegd aan "andere mensen".
Me verplaatsend per fiets deelde ik me eigen dag in op basis van de cliënt hulpvraag. Pameijer gaf de werknemer veel ruimte zich te ontplooien. De laatste jaren kwam Pameijer onder bezuinigingsdruk te staan wat de sfeer er niet beter op maakte.
jongeren werk,
supportmederwerker (huidige medewerker) –  Dagbehandeling Guido Gezelleweg19 oktober 2015
typische dag op het werk was dat we er voor de jongeren waren die 100% aandacht nodig hadden van de groepsleiding. dit waren jongeren die misbruikt/mishandeld of een andere probleem met zich mee droegen. door middel van een team en de juiste jongeren bij elkaar was het een drukke maar zeer gewaardeerde baan, het moeilijkste van deze baan is dat je niet weet wat je staat te gebeuren die dag en dat je improviserend en met je kennis over gedragsproblemen te werk moet gaan.
Afwisselend en uitdagend werk
Begeleidster jongeren woonvorm (huidige medewerker) –  Rotterdam14 april 2015
Vanaf maart 2013 heb ik op een groep gestaan met jongeren met een licht verstandelijke beperking. Ik heb deze baan als zeer uitdagend maar zeker ook afwisselend ervaren.
Pluspunten
Goede communicatie tussen manager en werknemers.
Fijne stichting met veel ontwikkelingsmogelijkheden
Assistent Supportmedewerker A (voormalige medewerker) –  Hoogvliet, Spijkenisse12 februari 2015
Pameijer is een grote stichting die vele mogelijkheden heb voor klanten van diverse achtergronden en doelgroepen, maar ook voor zijn medewerkers goed zorgt.

Pameijer is heel divers, net als mijn ervaring binnen deze stichting. Zo is geen dag hetzelfde, maar ook zeker geen locatie hetzelfde. Wel heb ik de stichting altijd als erg fijn ervaren, een stichting die tijd en geld in zijn medewerkers steekt om ervoor te zorgen dat zij de beste zorg kunnen bieden voor hun klanten.

Vaak werk je in een team op een locatie en hier werk je veel mee samen. De werksfeer is meestal erg prettig en de collega's steunen elkaar. Ook gaf Pameijer mij het gevoel dat ik altijd ergens terecht kon met eventuele vragen.
Pluspunten
Fijne stichting met veel ontwikkelingsmogelijkheden, goede werksfeer
Stage Pameijer BW Maassluis
Stagaire (voormalige medewerker) –  Maassluis, ZH11 februari 2015
Ik begon altijd met het koffie moment ik zette de koffie en schonk dat voor de bewoners in.
daarna opende ik de groep ging ik samen met een bewoner een boodschappen lijstje maken.
Samen kijken wat ze nodig hadden daarna samen met hem naar de winkel om de boodschappen te halen.

Ik heb geleerd om goed te leren communiceren goed te overleggen
hoe ik iemand moet wassen hoe ik mensen moet begeleiden.

Mijn collega's waren super aardig heb het super naar mijn zin gehad daar.

ik vond het moeilijks van mijn stage:
mensen te motiveren om wat leuks te doen

het leukst van mijn stage was dat ik de mensen kon helpen waar hun hulp bij nodig hadden
Pluspunten
top collega's
Productieve en sfeervolle werkomgeving
Supportmedewerker (voormalige medewerker) –  Rotterdam, ZH1 oktober 2014
Een hardwerkend team dat oog blijft houden voor het welzijn van cliënten binnen een snel veranderend werkveld.
Pluspunten
zelfsturend, actief, kritisch
Minpunten
Oog voor synergie zou verbeterd kunnen worden
heel gezellig
vrijwilligers werk (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH2 juli 2014
Vindt het leuk om ze te leren hoe ze moeten klussen,en zie ook aan ze dat ze leuk vinden om het uit te voeren
Geld is pas belangrijk als je weet hoe je het moet besteden.
Gastheer (VOG) (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH22 april 2014
Er is nooit een dag af te sluiten als er niets positief is gebeurd.
Pluspunten
Eet het liefste mijn proeverij.
Minpunten
Wil nooit eten weggooien.
Leuke werksfeer
Woonbegeleider (voormalige medewerker) –  Capelle aan den IJssel, ZH5 maart 2014
Hier begonnen als stage en later gaan werken.
Tijdens mijn stage ben ik goed begeleid door collega's.
Ook voelde ik mezelf geen stagiaire maar een medewerker, wat ik als erg prettig heb ervaren.
Het leuke aan deze baan was dat de cliënten moest begeleiden en stimuleren in hun zelfredzaamheid, dit vond ik een leuke uitdaging.
Daarnaast leerde je ze steeds een beetje beter leren kennen.
Productief en gezellig werkomgeving
Klusjesman (voormalige medewerker) –  Ijsselmonde27 oktober 2013
62 % arbeidsongeschikt i.v.m Chronische Hartfalen maar wil heel graag weer gaan werken.
gezellige en leerzame werkomgeving
woonbegeleider (huidige medewerker) –  Rotterdam, ZH9 juli 2013
Bij Pameijer krijg je de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen in je functie en tevens werk je in een gezellige organisatie.
Pluspunten
Salaris, opleidingsmogelijkheden
Minpunten
onregelmatige diensten
Prettig
Supportmedewerker A (huidige medewerker) –  Hoogvliet12 juni 2013
Kwaliteiten en valkuilen van mijzelf ontdekt, veel geleerd, gewerkt met diverse doelgroepen. Alleen te weinig uitdaging. Zoek een baan waar meer uitdagingen liggen en waar ik resultaten kan bereiken.

Ik heb veel ideeën in mijn hoofd, maar kan hier weinig mee op de werkvloer.
hele leuke werksfeer
stagiair (voormalige medewerker) –  rotterdam17 april 2013
Ik heb het er erg naar mijn zin. Het is jammer dat er geen vacature is die aansluit bij mijn wensen na mijn stage, anders was ik hier graag blijven werken. Ik wil namelijk graag op een ac of werkprojecten werken.
Prettige werkomgeving
vrijwilliger assistent support werker (huidige medewerker) –  werkcentrum krimpen6 november 2012
Tijdens mijn vrijwilligerswerk heb ik gemerkt dat Pameijer een aangename plek biedt om te werken en goed is voor zijn clienten.
In het verleden altijd voor het bedrijfsleven gewerkt, het was een hele overstap naar de zorg, maar wel in de positieve vorm
secretarieel (huidige medewerker) –  Rotterdam27 augustus 2012
Een instelling waar veel mogelijkheden zijn ook voor ouderen zoals ik. ga met gemende gevoelens in de nabije toekomst afscheid nemen van deze werkplek. i.v.m. relatie wil ik graag solliciteren in Flevoland naar een soort-gelijke baan.
Pluspunten
men kan indien nodig cursussen te volgen.
Minpunten
n.v.t.

Zie meer reviews over Pameijer

Claim deze bedrijfspagina

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Pameijer. Onze community staat klaar om te antwoorden.

4,4