OVSoftware
Ruimte voor persoonlijke aandacht
Java en .Net specialisten kunnen hier hun hart ophalen, hun kennis delen,
verbreden en verdiepen. Korte lijntjes, open communicatie, eigen inbreng en vooral ook ruimte voor opleiding en persoonlijke groei zijn binnen OVSoftware geen loze kreten. Met een persoonlijk opleidingsbudget en jaarlijkse studiedagen heb je voldoende ruimte om jezelf te ontwikkelen. Hier sta jij als IT Professional écht centraal!

Wil je werken aan projecten die jou persoonlijk aanspreken en het dichtst bij jouw persoonlijke interesses en ambities liggen? Nee zeggen tegen een project welke niet in jouw straatje ligt, is hier geen probleem. Sterker nog... Hoe beter de match, hoe leuker de job!

Iedereen is gelijkwaardig en dat merk je ook tijdens de maandborrel, kennissessies, bedrijfsuitjes of onze eigen OVSoftware Conference. Collegialiteit en samen aanpakken zijn hier erg belangrijk en zorgen voor een prettige werksfeer.
Het draait om de persoon
OVSoftware ervaar ik als een familiebedrijf waar echt de persoon centraal staat. Veel diverse klanten en uitdagingen. Er is veel kennis aanwezig binnen de organisatie.
Het draait niet om het schrijven van uren maar het werken aan je passie. Initiatief wordt gewaardeerd en serieus mee omgegaan. Kansen worden gezien en gepakt. Goede doorgroeimogelijkheden.
Professioneel familiebedrijf
Het heerst een relaxte sfeer op het hoofdkantoor. Je bent niet een nummertje die zo snel mogelijk op een opdracht gezet moet worden. Het is mogelijk om nee te zeggen tegen opdrachten die je niet aanstaan. Je krijgt veel ruimte om je te ontwikkelen in je interesses. Vriendelijk management, en regelmatig bedrijfsuitjes.
Een werkgever die zich bekommert om zijn mensen
OVSoftware is een kleinschalig bedrijf met een hoog kennisniveau. Er zijn voldoende mogelijkheden voor opleidingen/doorgroei en de inbreng van de medewerkers staat voorop. Intern wordt er open gecommuniceerd, met korte lijnen en laagdrempelig,waardoor we snel kunnen schakelen en efficiënter werken.
Een goede werkgever
- Prettige en gedreven collega’s (“passie voor software” is geen loze kreet)
- Maandelijke meetings en diverse feesten verspreid in het jaar zorgen voor binding met het bedrijf

- Grote vrijheid bij het vormgeven van je loopbaan

- Je inzet wordt beloond

- Er wordt echt geluisterd naar je wensen bij het selecteren van een volgende opdracht, mijn ervaring met andere bedrijven leert dat dit niet vanzelfsprekend is

- Interessante opdrachtgevers (overheid, belastingdienst, grote bedrijven etc.)

- Solide bedrijfsvoering (OVSoftware bestaat niet voor niets 45 jaar)
Een warm bad
- Persoonlijke aandacht;
- Vrijheid;

- Mogelijkheid om interne en externe kennisdelingssessies te volgen of te geven;

- Intensieve begeleiding

- Zowel commerciële als overheids klanten;

- Afwisseling (je kunt bij grote klanten in de regio in de keuken kijken);

- Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling (dit is echt uniek);

- Club van echte Java specialisten.
Stel een vraag over solliciteren of werken bij OVSoftware. Onze community staat klaar om te antwoorden.
4,7
4,7
4,8
Reviews over OVSoftware gesorteerd op locatie